Tuttu on DI ja saa Tinderissä valtavasti matchejä
Taitaa se klisee pitää paikkansa että DI-miehet on suosittuja 🤔
Kertokaa naiset, miksi? Vai onko ihan vaan akateemisuus se juttu?
Kommentit (37)
Olen valmis tekemään töitä sen eteen, että löytäisin miehen, joka on diplomi-insinööri. Käyn tapahtumissa ja verkostoidun insinöörien kanssa. Toivon, että pian tapaan sen oikean ja että meistä tulee onnellinen pari, joka jakaa elämänsä ilot ja surut yhdessä. Olen varma, että se päivä koittaa pian, ja kun sen aika tulee, tiedän, että olen löytänyt sen mitä olen aina etsinyt.
Vierailija kirjoitti:
Menen yökerhoon ja kun sanon naiselle olevani DI, aina saa. Niin se vaan on.
Oikeasti? Valkkaat jo sellaiset, joilta saa muutenkin. Minua ei kiinnostaisi ihmisen työ. Olen jutellut lääkärin, muusikon jne. kiinnostavien ihmisten kanssa. Ei ole sytyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
Mutta tuskin kuitenkaan saa yhden yhtää keskustelua aikaiseksi
En jaksa puhua liikaa. Jos on liian paljon informaatiota pikkutarkasti, vaihdan kanavaa. Tai jos levy pyörii paikallaan.
Senkun laitat itsekin profiiliin maininnan, että olet DI ja katso alkaako tulla matcheja. Tuskin kukaan alkaa tutkintotodistusta vaatia.
Sittenpä tiedät johtuuko oikeasti siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi keskustella sen syvemmin?
Miettii DI, eikä ymmärrä miksi tykkäykset jää vain tykkäykseksi.
Harvemmin ihmiset keskustelevat elämässä mitään syvällisempää. Arki pyörittää elämää.
Eikä normaali ihminen varmasti keskustele mistään matchien määrästä. Mutta ehkä insinööri piireissä normaalia, kun oikeista arjen asioista ei ymmärrä yhtään mitään.
Parhaat miesteekkarit menee jo opiskeluaikana naisteekkareille, eivätkä ehdi edes Tinderiä ladata.
Mielestäni ihminen antaa itsestään golddiggerin mielikuvan valitessaan miestä/naista koulutuksen tai ammatin perusteella. Itse olen kiinnostunut ihmisestä itsestään. Välillä etoo naiset, jotka korostavat miehensä koulutusta ja ammattia. Eihän siinä, jos elättäjää itselleen etsii. Mulle kelpaa vain arvostava elämänkumppani. Koulutus ei sitä takaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni ihminen antaa itsestään golddiggerin mielikuvan valitessaan miestä/naista koulutuksen tai ammatin perusteella. Itse olen kiinnostunut ihmisestä itsestään. Välillä etoo naiset, jotka korostavat miehensä koulutusta ja ammattia. Eihän siinä, jos elättäjää itselleen etsii. Mulle kelpaa vain arvostava elämänkumppani. Koulutus ei sitä takaa.
Käykö työtön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö työtön
Miksi työtön on työtön? Oman elämänsä herra-periaate, nirso töiden suhteen esim. Siivoustyö ja muut ns hanttihommat ei kelpaa? Kukaan tuskin elätettävää itselleen haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä pitäisi keskustella sen syvemmin?
Se on ikään kuin keskustelu palstan idea
Vierailija kirjoitti:
Menen yökerhoon ja kun sanon naiselle olevani DI, aina saa. Niin se vaan on.
Yökerhoissa ei edes käy enää naisia, joten juttusi ei ole kovin uskottava.
Kun minä kävin treffeillä DI miehen kanssa ravintolassa syömässä, kysyi hän minulta, että haluanko minä tarjota hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö työtön
Miksi työtön on työtön? Oman elämänsä herra-periaate, nirso töiden suhteen esim. Siivoustyö ja muut ns hanttihommat ei kelpaa? Kukaan tuskin elätettävää itselleen haluaa.
Vaikka työtön olisikin arvostava, mutta on ns elintapatyötön tai nirso töiden suhteen, menisi siinä elämän periaatteet pahasti ristiin. Mielestäni työ kuin työ on aina kotiin päin ja alku muulle työlle.
Vierailija kirjoitti:
DI herännyt tähänkin aamuun.
En ole DI.
Ap, FM
Vierailija kirjoitti:
Se koulutus/ammatti on usein vain väline sen arvioimiseen onko henkilö samantyylinen kuin itse on. Todennäköisemmin jutut sopii yhteen toisen akateemisen kanssa paremmin kuin vaikka sähkärin tai autonasentajan kanssa.
Pidän itseni timmissä kunnossa, että kun selllaisen DI-miehen kanssa sattuu mahdollisuus flirttiin, olen valmis.