Muita jotka ei käy muualla kuin töissä ja kaupassa?
Kommentit (33)
Jep. Paitsi mies ja kotona vielä asuva nuori aikuinen myös kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
No mä käyn pyöräilemässä noiden kahden lisäksi, mutta muuten joo.
Mä en käy edes kävelyllä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Eli et kuulu tähän porukkaan.
Ap
Lenkillä kävin äsken mutta muuten työt kotona eli kotoa poistun kauppaan ja kerran viikossa pakotan itseni lenkille. Sos elämää ei ole. N36
*Käsi ylös*
Paitsi etten tällä hetkellä käy edes töissä koska olen työttömänä. Kaikki mitä haluaisin tehdä maksaa, joten istun kotona. Lisäksi työttömyys ahdistaa aivan järkyttävän paljon, joten lähinnä aika menee työpaikkailmoitusten salaamiseen ja hakemusten väsäämiseen.
J
Kovin vähän tulee käytyä missään. Eräs kaveri pyysi tapaamista viikonlopulle, mutta olin luvannut mennä keikkatöihin. Elokuvissa piti käydä perjantaina, mutta en sitten jaksanutkaan. Pitäisi reipastua. Liikaa olen kotona.
Nykyään työ on hyvin kuluttavaa, monella alalla on työvoimapula, ilmapiiri on huono, paljon ylitöitä, työtahti on liian kova (päivässä pitäisi saada aikaan enemmän kuin kenenkään on mahdollista tehdä), palkka ei vastaa työtä, silloin on ymmärrettävää että energiaa ei enää riitä muuhun. Tätä asiaa ei vaan julkisuuteen tuoda oikeista lähtökohdista, vaan syyllistetään yksilöä että hän itse valitsee yksinäisyyden.
Täällä yksi
Tosin mulla on kotipihassa talli ja pari hevosta, joten ihan itsekseni en täällä ole.
Työt on etätyötä eli arkisin käyn yleensä vain kaupassa ja välillä kirjastossa. En lenkkeile tai käy salilla. Joskus viikonloppuisin käyn yksin leffassa, taidenäyttelyssä tms. tapahtumassa. Messujakaan en sen kakonian ja tungoksen kanssa enää oikein jaksa, ennen kävin joskus niissäkin.
Minä teen töitä kotitoimistossa ja käyn vain ruokakaupassa ja hautausmaalla. Pääsenkö mukaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinkuin en mihinkään muuhunkaan, kiitos vaan.
Käyn vain kaupassa, en käy töissä.
Työ, koti, kuntosali, lähikauppa ja lähikapakka.
Siinäpä ne paikat missä tykkään käydä.
Ulkomaille/matkustamaan ja ostoskeskuksiin minua ei millään saa.
Minä. Paitsi että en ole töissä enkä paljon kotonakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Niinkuin en mihinkään muuhunkaan, kiitos vaan.
Ääliö. Sulla on perhe!
Käyn vain kaupassa hakemassa olutta ja tupakkaa, muun ajan vietän vauvapalstalla..
Vierailija kirjoitti:
Lenkillä kävin äsken mutta muuten työt kotona eli kotoa poistun kauppaan ja kerran viikossa pakotan itseni lenkille. Sos elämää ei ole. N36
Melkein kuin minä. Teen osa-aikaista etätyötä kotoa käsin, käyn kaupassa pari kertaa viikossa ja lisäksi yritän saada itseni lenkille pari kolme kertaa viikossa, joskus onnistuen joskus en. Jouluksi matkustan kotiseudulle viettämään joulua, mutta muuten olen kotona. Ensi vuonna haluaisin matkustaa ulkomaille, yksin tietenkin, mutta saa nähdä saanko a) säästettyä tarpeeksi rahaa ja b) tsempattua itseni hoitamaan kaikki matkajärjestelyt ja varaukset.
N38
Vierailija kirjoitti:
Työ, koti, kuntosali, lähikauppa ja lähikapakka.
Siinäpä ne paikat missä tykkään käydä.
Ulkomaille/matkustamaan ja ostoskeskuksiin minua ei millään saa.
Kuntosali ja lähikapakka, siinäpä paikat mihin ei minua millään saa.
Ap
Teen etätöitä ja poistun kotoa vain kauppaan ja kerran pari viikossa näen sukulaisia tai ystäviä. Muuhun ei rahkeet enää riitä.
No mä käyn pyöräilemässä noiden kahden lisäksi, mutta muuten joo.