Muita jotka ei käy muualla kuin töissä ja kaupassa?
Kommentit (33)
minua ei mikään hömppä kiinnosta kaupassa käynti riittää mainiosti. ole tyytyväinen elämääni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työ, koti, kuntosali, lähikauppa ja lähikapakka.
Siinäpä ne paikat missä tykkään käydä.
Ulkomaille/matkustamaan ja ostoskeskuksiin minua ei millään saa.
Kuntosali ja lähikapakka, siinäpä paikat mihin ei minua millään saa.
Ap
Ei muakaan saanu kun asuin kaupungissa.
Täällä pikkukylän salilla käy harvoin ketään muita joten siellä saa treenata yksin <3
Kaupassa kerran viikossa, kävelyllä kerran viikossa. Muuten yksin kotona.
Minä käyn viikonloppuisin kuntosalilla.
Joskus olisi hyvä käydä kuntosalilla mutta täällä lähin kuntosali on kauppakeskuksessa ja oikein kunnon näyteikkuna ohikulkijoille, ei kiitos minulle. Seuraavaksi lähin kuntosali taas on jossain kymmenen kilometrin päässä ja pitäisi kulkea bussilla sinne kun ei ole omaa autoa.
En ymmärrä kysymystä, missä muualla pitäisi käydä?
Vierailija kirjoitti:
Käyn vain kaupassa hakemassa olutta ja tupakkaa, muun ajan vietän vauvapalstalla..
Aika HC olet.
Tätä on myös mun elämä arkisin ja viikonloppuisin. Pari kertaa vuodessa saan aikaiseksi lähteä vuokramökille ja kerran vuodessa viikoksi ulkomaille, muuten se on täsmälleen tuota looppia. Nuorempana vaan jaksoi enemmän, nykyään villasukat jalkaan ja Netflix kuulostaa äkkiä paremmalta suunnitelmalta.
M4X
Osa-aikatyö ja kauppareissut, muuhun ei ole varaa. Tosin viihdyn kotonani yksikseni.
En käy töissä. Kaupassa ja kerran viikossa harrastamassa käyn.
Ei. Työt kotona ja kaupassa käynnin olen ulkoistanut. Käyn vain lenkillä x kertaa päivässä.
Todellisuus ei tarjoa minulle mitään erityistä. Eskapistinen kokemusmaailma ja kyky eläytyä tunne- ja fyysiselläkin tasolla oman mielen tuotoksiin on erittäin antoisa ja täysin riittävä elämisen konsepti minulle.
Sama täällä.