Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaista romantiikkaa teillä on, joilla on lapset 365 iltaa vuodessa kotona?

Vierailija
08.02.2007 |

Jospa saisin uusia vinkkejä tähän omaan arkiseen ja kiireiseen parisuhteeseen.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vielä alle kouluikäiset muksut. Huomenna siivoan lapsien kanssa, kokkaamme alkuruuasta jälkkäriin herkkuja, katamme kauniisti, saunomme. Sit tenavat maate. Alkuillasta yleensä katselemme jotain elokuvaa viinilasin äärellä. Usen käy niin että tv jää ja huomaamme puhuvamme kaikesta maan ja taivaan välillä. Valvomme joskus 2 tai 3 asti. Sitä en kiellä etteikö aamulla väsyttäisi. mutta sen on valmis kestämään kun on ollut niin ihana viettää kullan kanssa omaa aikaa. Ihanaa että näin 10v jälkeen on vielä puhuttavaa ja haluaa olla toisen lähellä. Ehkä juuri näiden tarinatuokioiden vuoksi emme ole ajautuneet arjen pyörityksessä erilleen.

Vierailija
2/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

se lkaa siitä, että meis pistää aamulla mun auton lämpiämään ja keittää kahvia vaikkei itse kerkiäkään juomaan. Ja mä tuon sille kaupasta mobilistin, vaikkei itseä kiinnosta pätkääkään.

Sitten me halaillaa päivän mittään. Puhutaan asioista ja kannustetaan toisiamme.

Kun lapsen nukkuu, me istutaan sohvalla punkkulasien kanssa ja jutellaan, suunnitellaan tulevaisuutta ja katsellaan telkkaria. Tai toisiamme. Ja saatetaan me siinä sohvalla sekstatakin, ennenkuin mennään perhepetiin nukkumaan. Ja jos sattuisi että yöllä himottaisi niin sieltä perhepedistä pääsee pois...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tuo joka aikoo heittää ukkonsa pihalle LUULEE ET ONGELMAT HÄVIÄÄ EROAMISELLA!!!

TAJUATKO ETTÄ TOLLA MENOLLA SULLA ON TAAS 8v PÄÄSTÄ JOKU ÄIJÄ JONKA HEITÄT PIHALLE KUN KAIKKI ON HUONOSTI!!! JOKAISEEN SUHTEESEEN TULEE ARKI JA VAIKEAT ASIAT!!

ON KATSOTTAVA VÄLILLÄ ITSE PEILIIN!! NÖYRRYTTÄVÄ PYYTÄMÄÄN ANTEEKSI JA ANTAMAAN ANTEEKSI!!

PUHUMALLA ASIAT SELVIÄÄ;;; ja jos molemmilta löytyy tahtoa ongelmista selvitään.,.. ja taas arki on juhlaa.. ja seksikin siinä sivussa !!

meil 9v täynnä ... ystäviä eronnu useampi.. me olemme päättäneet selvitä yhdessä!! ollaan käyty terapiassa... ja uskomatonta siitä on apua!!

Vierailija
4/20 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikitellään myös toisiamme pienistä mokailuista ja toisen tyyleistä:

" Eipä savolaiselta voi paljon muutakaan odottaa" (käsken miehen soittaa ehdottomasti tiettyyn aikaan, mutta lähdenkin pois kotoa ja unohdan puhelimen kotiin)

tai

" Oishan se pitänyt tajuta, kun antaa tämän afrikkalaisen hoidettavaksi, niin eihän siitä mitään tule" (auto ei yllättäen lähdekään käyntiin -25 asteen pakkasaamuna)

Jostain syystä tulemme näistä kommenteista aina hyvälle tuulelle, ja sehän vie aina parisuhdetta eteenpäin;D

Vierailija
5/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt sanoisi romantiikkaa..äklöä mun mielestä. Mutta kaikkea kivaa ehtii.. ;)

Vierailija
6/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten... Joo, ottaa kyllä päähän. Kun lapset saadaan nukkumaan, niin kumpikin alkaa vaan tehdä omia hommiaan. Ja koskaan ikinä milloinkaan ei lapsia voi viedä hoitoon kellekään, koska ketään ei ole... Olen katkera.

Vierailija
7/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkarin oveen voi asentaa lukon, jos pelkää natiaisten yllättävän.

Vierailija
8/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun lapset nukkuu, niin äkkiä seksit alusvaatteet päälle ja sitten miehen syliin lapdance ;) tai muuten kiehnaamaan ja härnäämään tv-n katselua. Nuolasette korvaa ja annatte palaa!!!!

Vierailija
9/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

flirttiä ja vihjailuja aamuin-illoin, tuhmia tekstiviestejä kesken työpäivien, kahdenkeskisiä saunailtoja lasten nukkuessa, hyvää ruokaa kynttilänvalossa tai takkatulen loimussa, uusia eroottisia kokeiluja välineillä ja ilman, hellyyttä, huomiota, katseita...

Rakkauden vaalimista.

Vierailija
10/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
11/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane herätyskello soimaan ja anna palaa aamulla!

Vierailija
12/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vuorokaudessa hetkeä,ettei joku olisi hereillä. Tietysti voisi laittaa kellon soimaan 03.00 ja virkeänä hoitaa homma. Toivotonta :(

Vierailija
13/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

nuorin herää kyllä aina kuudelta. ap

Vierailija
14/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrä miksi mun miehen pitää olla sellainen hemmetin tossu, ettei voi koskaan mitään keksiä, jolla vaimoa ilahduttaisi. Mun pitää AINA tehdä aloite joka asiassa. Ei romantiikka ole sellaista, että nainen keksii jotain ja sitten mies tulee mukaan juttuun jos huvittaa. Romantiikkaa olisi nimenomaan se, että mies olisi nähnyt itse jonkinlaista vaivaa sen eteen, että ilahduttaa vaimoa. Mutta kun ei niin hitto vie ei sitten.

Vierailija
15/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

juu ne lapsista nukkuvat toki, jotka illallakin valvovat pidempään

nuorin herää kyllä aina kuudelta. ap

Noh. Ihan jo jaksamiseksikin takia: mikset aikatauluta lapsia nukkumaan about samaan aikaan? Minkä ikäisiä lapsia sinulla ylipäänsä on?

Eli muksut ylös samoihin aikoihin, niin unikin alkaa maittaa illalla aikaisemmin.

Vierailija
16/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan virettä voi pitää yllä päiväsaikaankin esim. tekstiviesteillä tai sähköpostilla. Onpa joskus repäisty ja tultu lounastauolla molemmat kotona käymään! ;)

Tietenkään sama vire ei ole päällä jatkuvasti, suhteessa on omat vuodenaikansa. Ja koskaan, huom. koskaan, ei voi olettaa löytävänsä suhteeseen romantiikkaa, jos ITSE ei ole aktiivinen...

Vierailija
17/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja päivisin olemme töissä kaukana toisistamme ja kotoa.

Vierailija
18/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ja päivisin olemme töissä kaukana toisistamme ja kotoa.

2-14-vuotiaita on toki aika vaikea runnoa samaan uniaikatauluun. Mutta lohduttaudu sillä, ettei tuo elämänvaihe loputtomiin jatku.

Vierailija
19/20 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariin vuoteen ei mitään säpinää (en puhu nyt pelkästä seksistä), mua ei enää ees kiinnosta. Must meillä ei enää ees oo parisuhdetta. Äijä ihan tyytyväinen näihin kulisseihin, minä mietin mitä tekisin. Älä päästä tähän jamaan, mulla ei oo enää ku unelmat jostain muusta.

Vierailija
20/20 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, miten se sai aikaan sellaisen eroottisen latauksen, mutta saipa vain.

Joskus ostellaan herkkuja ja syödään niitä kahden. Usein pidetään telkkari kiinni lasten mentyä nukkumaan ja vaan ollaan tai jutellaan niitä näitä.