Lähtisitkö treffeille etelänlomalle?
Aktiivinen loma auringossa. Pyöräilyä, kävelyä, retkeilyä, rantailua, illallisia, ei mitään humalahakuista juomista.
Olen mies, joka saa Tinderissä tykkäyksiä. Etsin saman henkistä elämänkumppania toiselle ja viimeiselle kierrokselle.
Yksin ei ole kiva matkustaa ja kaveri olisi kiva.
Kommentit (15)
En nyt ihan ekoille treffeille, mutta jos vaikutat ekalla tapaamisella selväjärkiseltä, niin miksei sitä voisi yhdessä reissuun lähteä. Mutta ei samaa huoneeseen.
Lähden, tottakai. Me miehet kyllä pärjäämme, samassa hotellihuoneessa.
En, viikko olisi liian pitkä aika. Jos emme tulisi toimeen tunnelma olisi todella kiusallinen vaikka näkisimme vain sattumalta hotellin käytävässä. Ja harmittaisi matkaan käytetty aika/raha, olisin voinut lomailla jonkun ystäväni kanssa.
Sitten lentokoneessa jo selviää ettei tästä tule yhtään mitään. Ollaanko väkisin hampaat irvessä se reissu loppuun vai molemmat menee lentokentältä omille teilleen? Järjetön idea tuollainen.
Mitäs jos tekis tuota Suomessa vaikka yhtenä sunnuntai-iltapäivänä ensin noin kymmenen kertaa ja sitten miettisi asiaa?
Olisko mitään panohommia? Muuten en lähtis.
Joo sitten kun ollaan parisuhteessa. Jostain kumman syystä miehet lopettaa sen oman kumppaninsa treffailun heti kun aletaan oikeasti seurustelemaan.
Napakymppi ohjelmassa lähdettiin. Toisilla oli hyvä reissu ja toisilla ei.
Onko sinulla omat hampaat?
T: Eila88v.
Vierailija kirjoitti:
Napakymppi ohjelmassa lähdettiin. Toisilla oli hyvä reissu ja toisilla ei.
Nehän oli vain jotain viikonloppureissuja, ei viikon kestäviä. Taisivat olla yhden yön jossain lähikohteess?
Kyllä voisin tehdä erään kanssa treffit jollekin lomalle. Ei tarttis olla etelään - vois olla jonnekin Pohjoismaissa tai ehkäpä jopa Balttiassa jossa mulla paikkoja joita haluaisin nähdä (mm Latvia).
Se mitä tehtäisiin on jotain jota en etukäteen viitsit listata vaan suunnitellaan paikanpäällä.
Mutta noin niin kuin ylipäätänsä - mikä juttu? HALI ja SEKSIOSIO tässä ihan pimeän peitossa? Kenen kanssa voi viikon olla - ja VIIHTYÄ???
Tämmöset treffit voisin tehdä erään 'muka exän' kanssa jota en ole tavannut vuosikymmeniin. Ehkä ei aio mua koskaan tavata tai sitten harkitsee jotakin mutta ei saa suunnitteluun mitään järkeä. Kaikenlaista hakuammuntaa vain.
Jos hinnasta sovitaan.
N23