Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita jotka käy yksin kun ei kavereita mutta siitä jää jotenkin surullinen olo

Vierailija
24.08.2024 |

Tai toisaalta ihan ok, mutta ihan kun yrittäisin kostaa jollekin lähtemällä yksin, vaikkei ole ketään kelle kostaa 😁🤔

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo vähän samanlaista! On muutamat kaverit, mutta heillä omat kumppanit, joiden kanssa käyvät siellä täällä.  Itselle tulee sellainen  "pitätää tunkkinne, mähän en tarvitse ketään", olo

Sit ärsyttää kun he joskus valittavat jos joutuvat joskus olemaan yksin vaikka viikonlopun tai jos kumppani on pois, niin ei viitsi lämmittää esim saunaa kun siellä "ei ole järkeä käydä yksin". Että aina täytyy olla joku, Kun itse on pakko olla lähes aina yksin. Tuntuu että samalla dissaavat sitä minun yksinäisyyttäni.

Vierailija
2/6 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tule kosto-oloa. Tulee onneton olo, että miksi mun elämä on tällaista. Viimeksi eilen itkin autossa, kun lähdin tekemään yksin asiaa, jonka ihmiset yleensä tekevät yhdessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tule kosto-oloa. Tulee onneton olo, että miksi mun elämä on tällaista. Viimeksi eilen itkin autossa, kun lähdin tekemään yksin asiaa, jonka ihmiset yleensä tekevät yhdessä.

Mutta sinäkin siis teet yksin 👍 Monet jättävät kokonaan tekemättä menemättä.

4/6 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä?! Yksinhän on parasta lähteä! 🤩

Vierailija
5/6 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinhän on just parasta lähteä.

Olin yli 20v parisuhteessa ja nyt yksin vaan en yksinäinen.

Ihan parasta mennä yksin. Ei ole joku kitisemässä korvaan kun jalkoihin sattuu, liian kovalla, hirveä ryysis, nälkä, jano, tylsää, milloin tää loppuu?

Tämä on mun elämä. Se on itsestä kiinni millaisen siitä tekee jos terveenä saa olla.

Vierailija
6/6 |
25.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinhän on just parasta lähteä.

Olin yli 20v parisuhteessa ja nyt yksin vaan en yksinäinen.

Ihan parasta mennä yksin. Ei ole joku kitisemässä korvaan kun jalkoihin sattuu, liian kovalla, hirveä ryysis, nälkä, jano, tylsää, milloin tää loppuu?

Tämä on mun elämä. Se on itsestä kiinni millaisen siitä tekee jos terveenä saa olla.

Hienoa, että et ole yksinäinen 🙂👌

Itse käyn yleensä myös yksin, koska toinen vaihtoehto olisi jättää menemättä. Mutta kaipaisin kyllä välillä seuraakin vaikka syömään, ulkoilemaan tms. Harvoin saattaa joku vanha tuttu lähteä mukaan.

Ja välillä on vahva ulkopuolisuuden tunne niiden seurassa, joilla parisuhde luonnollinen ja normaali osa elämää, kun itse pitää tehdä asiat yksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi