Mikäs tämä iänikuinen naiset vs. miehet asetelma on?
Internetissä. Miehet asettavat naisia hierarkian alimmalle tasolle, naiset tekevät samaa miehille, ja molemmilla joukoilla on omat perustelunsa. Toinen sukupuoli on niin, niin katala. Miksi? Mitä sillä saavutetaan? Mitä yritetään saavuttaa?
Kommentit (5)
Kunhan kiusaavat ja vinguttavat toisiaan. Ei todellisuudessa ole tuollainen meininki, mutta tyhjänpäiväinen ilkeys herää netissä. Sama muissa asioissa; työttömät, lihavat, viljelijät, eläkeläiset jne. kaikki vapaata riistaa.
Luulen, että molemmissa tapauksissa toinen on saavuttamaton, peräti aina ollut. Ei oikein ole "hyviä" miehiä lähipiirissä, ei oikein "hyviä" naisia. Pari huonoa kokemusta, joiden perusteella määritellään toinen sukupuoli, kun ei muusta tiedetä. Keskitytään ominaisuuksiin, jotka voisivat olla molemmille sukupuolille inhottavia, jos tilannetta tarkastelisi objektiivisesti. Ja nämä kokemukset ovat olleet jostain syystä liian haastavia mielelle (esim. ikä, tukipiirin puute). Eikä korvaavia kokemuksia synny, joten aivot tekevät oman johtopäätöksensä. "Enhän muuten olisi vihainen, jos siihen ei olisi syytä". Keskitytään mieluummin siihen, että tunne olisi oikeassa. Sen sijaan, että tehtäisiin töitä sen eteen, että tunne on vain sinun oma tunne eikä laajempi kokonaisuus. Kaikilla ei taito riitä siihen. Eikä valitettavasti täynnä vihaa oleva ihminen opi koskaan olemaan onnellinen. Jotkut elää elämänsä ärsyyntyen ja inhoamalla muita, mutta onko siinä onnellisuutta? Vapaapäivän hyvän pizzan voi pilata mikä vaan, ärsyyntyä, jos ei osaa olla onnellinen itse. Telkkariohjelmassa tuli huono kohtaus, ja pepperoni oli väärää, joten mikään ei voi olla hyvin.
Äärifemakot vs. incelit/MGTOW
Ei kukaan tervejärkinen vihaa sukupuolen perusteella.
Hyvä kysymys. Ongelmia äitisuhteissa ja isäsuhteissa. Oon nainen ja tykkään (hyvistä) miehistä.