Mieheni sai tekstiviestin: Mukavaa viikonloppua komistus! Toivottavasti nähdään taas pian. t. Salainen ihailija
Kommentit (48)
No kyllähän sitä nyt surkeassa liitossa oleva saa hakea vähän piristystä muualta.
Kerro kuinka hyvä rakastaja olet ollut ja mitä ihania juttuja olet opettanut miehellesi. Salaista ihailjiaa kiinnostaa nyt ja siksi kirjoittanut viestin jonka tarkoitus olikin päätyä sinun käsiisi! Kerro myös missä tutustuitte - olitko ehkä joku miehen nk ravintolatuttu? Niihinhän sinä sitten olitkin päässyt sisälle. Pikkutytöt eivät päässeet ilman muuta päässeet. Ravintolanaiset olivat jotenkin ennen eri juttu kuin kotitytöt mutta en osaa sanoa tarkoin millä 'säännöillä' ravintolat erottivat naisia ja naisia eli miten tämmönen käytännössä toimi. Itse en muista ainuttakaan ravintolakäyntiä - ruokapaikat, nk ruokabaarit, pubit, diskot ja opiskelijapaikat eivät olleet sama juttu.
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten aina satuttekin istumaan puolison puhelin kädessänne, kun näitä ihmeellisiä viestejä ihailijoilta ja salarakkailta tulee. Ei meillä koskaan ole toistemme puhelimia, että nähtäisiin lukea viestejä ja salaa emme toistemme puhelimia sörki.
Jospa onkin niin, että se puoliso ihan itse näyttää sen viestin? Minä ainakin näyttäisin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sitä nyt surkeassa liitossa oleva saa hakea vähän piristystä muualta.
Ei tietenkään saa ennen kuin on eronnut siitä surkeasta liitosta
Taidetaan lähettää kohta rouvalle katsottavaksi vieraan miehen alapääkuva. Saa sitten miettiä että olisiko tämä tarjous hänelle että kiinnostaisiko kokeilla tätä elintä vaikka esineidenkin tilalle - vois olla enemmänkin tarjontaa saatavilla josta valita. Vaihtoehtoisesti rouva voi ruveta miettimään onko hänen miehensä ehkä osastoa Tom of Finland ja siksi tilanne on nyt tämä.
Elämä on! Kaikki ei aina voi jatkua entisellään. Asioita paljastuu ja asiat, tilanteet - ja ihmiset muuttuvat. Jotkut ihmiset ovat silloin aktiivisia, toiset lamaantuvat toimintakyvyttömiksi. Joidenkin kohdalla tilanteet ja kaikki kypsyy niin kovasti että on pakko ryhtyä itsekin lopulta johonkin.
Lohdutus: kuolema lopettaa kaiken, panee pisteen kaikella sotkulle ja puhdistaa kaiken. Jäljellä oleville ihmisille rooliasetelma menee uusiksi.
Sinuna katsoisin peiliin ja miettisin mitä olet jättänyt tekemättä tai tehnyt niin väärin että miehesi joutuu hakemaan seuraa muualta.
Huonoin provo moneen päivään......
Sitäpä minäkin heti aluksi mietin että miten tämä asia sinulle selvisi. Kyttäätkö miehesi puhelinta vai kertoiko mies itse että oho mikähän pelleilyviesti tuokin nyt on?
Kyttäysskenaariossa ei nyt oikein odotukset tulevaisuuden kannalta ole kovin kaksiset, ja mies onkin jo voinut suuntautua muualle ahdistavasta kyttäyksestä johtuen. Tai ehkä toinen vaihtoehto voisi olla, että on havainnut tai epäilee sinun kyttäilevän salaa, ja sopinut sitten jonkun kaverin kanssa että laitetaanpa huvikseen jotain katsottavaa.