Mieheni sai tekstiviestin: Mukavaa viikonloppua komistus! Toivottavasti nähdään taas pian. t. Salainen ihailija
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Sai tekstiviestin? Eli miehen kännykässä on pakko näkyä lähettäjän numero. Itse ottaisin numeron ylös, kysyisin numerotiedustelusta kenelle se kuuluu. Ja soittaisin/laittaisin tekstarin siihen numeroon. Kertoisin olevani vaimo, ja kysyisin, että mitäs vttua..
Voi sua😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Nyt voit olla ylpeä, että sinulla on muidenkin mielestä komea mies. Olet ollut onnekas kun ehdit varata hänet ensin.
Usein käy vaan niin, että naiset antavat itsensä rupsahtaa eivätkä enää ole samaa tasoa kuin mies ja sehän merkitsee sitä, että miehen on alettava etsimään itselleen sopivampaa. Onneksi miehet ovat yleensä fiksuja ja jättävät vanhan vasta kun uusi on jo varmistettuna. Pysyy huoltopuoli kunnossa, eikä synny turhaa draamaa.
Joissakin naisissa on muitakin hyviä puolia kuin ulkonäkö. Ja ne muut hyvät puolet eivät yleensä rupsahda, vaikka ulkonäkö rupsahtaakin.
Joo mutta ne muut hyvät puolet ei puhuttele penistä.
Vierailija kirjoitti:
Nähdään taas pian ja salainen ihailija?
Sinun pitäisi hieman paremmin näitä provoavauksia suunnitella!
Työkavereita näkee toimistolla aika usein. Minäkin toivoisin törmääväni meidän juristiin kahvikoneella vähän useammin. Nyt ei olla viikkoon nähty.
Nämä sekstiviestit on niin hyviä.
Minä sen lähetin. Tulen lähettämään vielä usein. Nyt pidän vain vähän taukoa. Kärvennän miestäsi sen verran että tajuaa että se on nyt valittava ja jätettävä sut nainenB ja palattava lähtöviivalle. T. eräs exä nainenA (tiedät kuka)
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin puhelimen salaa ja vastaisin, että haista pask*, sitten poistaisin viestin, ettei mies näe.
Mä taas vastaisin miehen nimissä että anna olla, oon onnellisessa parisuhteessa. Sen jälkeen poitaisin viestin, ettei miehellä olisi jälkeenpäin houkutusta ottaa edes uteliaisuudesta yhteyttä tyyppiin. Jos viestin lähettäjä saisi tällaisen vastauksen, niin tuskinpa siitä enää mitään kuuluis.
Vierailija kirjoitti:
Lähetin eräälle miehelle täsmälleen tuollaisen viestin. Tosin mua vähän epäilyttää, että se olisi päätynyt vaimon silmiin, saati sitten tänne:D
Kutsuin lapsuuden ystävän kylään. Tulee sitten kun aviomiehenikin on paikalla. Ei tarvitse tulla silloinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Joku työtoveri kiinnostunut. Minäkin sain joskus samantapaisen, tosin nimettömän onnittelukortin s-postilla. En reagoinut siihen mitenkään. Jossain firman bileissä siiten paljastui että yksi sihteeri oli palavasti kiinnostunut.
Minä olen saanut nimettömän ihailuviestin ihan lapulla työpöydälleni. Ikinä ei selvinnyt kuka sen jätti. Harmi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä homma. Nyt voit olla ylpeä, että sinulla on muidenkin mielestä komea mies. Olet ollut onnekas kun ehdit varata hänet ensin.
Usein käy vaan niin, että naiset antavat itsensä rupsahtaa eivätkä enää ole samaa tasoa kuin mies ja sehän merkitsee sitä, että miehen on alettava etsimään itselleen sopivampaa. Onneksi miehet ovat yleensä fiksuja ja jättävät vanhan vasta kun uusi on jo varmistettuna. Pysyy huoltopuoli kunnossa, eikä synny turhaa draamaa.
Joissakin naisissa on muitakin hyviä puolia kuin ulkonäkö. Ja ne muut hyvät puolet eivät yleensä rupsahda, vaikka ulkonäkö rupsahtaakin.
Joo mutta ne muut hyvät puolet ei puhuttele penistä.
Jotain ne näköjään puhuttelee, koska minä olen ainut joka sai yhdessä työpaikassa nimettömän viestin ihailijalta, vaikka työkavereina oli nuorempia ja nätimpiä naisia. Ne nuoremmat ja nätimmät näyttivät muuten aika happamilta kun kuulivat saamastani viestistä. Ja muutenkin olivat happamia, kun miehet hakeutuivat minun kanssani juttelemaan. Vaikka en ole se kaunein, osaan jutella luontevasti kenen kanssa tahansa ja huumorintajua löytyy.
Jännä, miten aina satuttekin istumaan puolison puhelin kädessänne, kun näitä ihmeellisiä viestejä ihailijoilta ja salarakkailta tulee. Ei meillä koskaan ole toistemme puhelimia, että nähtäisiin lukea viestejä ja salaa emme toistemme puhelimia sörki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähetin eräälle miehelle täsmälleen tuollaisen viestin. Tosin mua vähän epäilyttää, että se olisi päätynyt vaimon silmiin, saati sitten tänne:D
Miksi jahtaat naimisissa olevia miehiä? Jotain huomionhakuisuutta?
Vierailija kirjoitti:
Jännä, miten aina satuttekin istumaan puolison puhelin kädessänne, kun näitä ihmeellisiä viestejä ihailijoilta ja salarakkailta tulee. Ei meillä koskaan ole toistemme puhelimia, että nähtäisiin lukea viestejä ja salaa emme toistemme puhelimia sörki.
Se on tosiaan mielenkiintoista. Mun miehellä on avoin puhelin eli pystyisin koska tahansa katsomaan puhelu-ja tekstiviestit, mutta ei tulisi mieleenkään kytätä hänen puhelintaan.
Vierailija kirjoitti:
Minä sen lähetin. Tulen lähettämään vielä usein. Nyt pidän vain vähän taukoa. Kärvennän miestäsi sen verran että tajuaa että se on nyt valittava ja jätettävä sut nainenB ja palattava lähtöviivalle. T. eräs exä nainenA (tiedät kuka)
Mikä tilanne tänään? Jotain edistystä? Tarvitsetko uusia viestejä? Mitä kirjoitan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pelkkää harmitonta läppää:D
Hyvä Rouva tai Puoliso! Mikä on tilanteenne nyt? Salainen ihailija kuuluu ottaa vakavasti. Hän sattuu olemaan elämän ja kuoleman kysymys. Varsinkin nuorille miehille olivat alapään kysymyset ja asiat todellisia elämän ja kuoleman kysymyksiä ja ihan niin konkreettisesti että joku olisi voinut menettää henkensä. Sinä et se ollut mutta voit kirjoittaa opuksen 'Koko elämäni pelkkänä laatarina' sisältäen miten elämä sitten miehelle meni.
Vierailija kirjoitti:
Sai tekstiviestin? Eli miehen kännykässä on pakko näkyä lähettäjän numero. Itse ottaisin numeron ylös, kysyisin numerotiedustelusta kenelle se kuuluu. Ja soittaisin/laittaisin tekstarin siihen numeroon. Kertoisin olevani vaimo, ja kysyisin, että mitäs vttua..
Tämä
Vierailija kirjoitti:
Tai miksei komeaa miestä voisi laittaa kiertoon. Piristää kummasti parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan omista toista. Vetovoima ei katso onko sinkku vai varattu.