Koulussa oli avustaja joka sanoi pojille "bro". Naurettava aika.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Huumeidenkäyttäjien piireissä kuulen heidän kutsuvan toisiaan veljiksi. Veli, ootsa varma että se maksaa ton verran ok veli sen on parasta olla hyvää kuulen kun se puhuu puhelimeen
Eikös seurueisiin kuuluvat käytä myös tätä termiä?
Meillä avustajat jotain 2000-luvulla syntyneitä nuorisolaisia. Eivät ymmärrä miten työpaikalla ollaan / puhutaan.
Bro
Voihan se avustaja olla joku 20v joille tuo on normaalia. Tai sanoi puolivitsillä. Minusta Bron kulta-aika on kyllä mennyt joten todennäköisesti joku aikuinen yritti tässä esittää katu-uskottavaa
No ihan hauskahan tuo oli. Pitääkö kaikkea ottaa niin vakavasti?
Minä sanon joskus noin nuorisolle. Lähinnä huumorimielessä ja usein se naurattaakin, kun viisikymppinen täti se sanoo.
Z-sukupolvibon historian surkein, kyvyttömiä ja aivokuolluin sukupolvi! Pelkkää mätää aivojen tilalla.
Oot varmaan samassa koulussa duunissa kuin minä
Nuorilla on omat juttunsa. Se on hyvä sillä ne voi sitten aikuisena jättää pois muistuttamasta tuosta hölmöstä ajasta.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Olen 53-vuotias yläkoulun opettaja, ja eräs oppilas laittoi minulle Wilma-viestin otsikolla Bruh. Semmoista se legit on.
Ei tulisi kuuloonkaan USAlaisessa koulussa. Se on Mrs. Smith oppilaille, ei mikaan bro tai Annie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh. Olen 53-vuotias yläkoulun opettaja, ja eräs oppilas laittoi minulle Wilma-viestin otsikolla Bruh. Semmoista se legit on.
Ei tulisi kuuloonkaan USAlaisessa koulussa. Se on Mrs. Smith oppilaille, ei mikaan bro tai Annie.
Ainakaan Suomessa kasvatustieteellinen tutkimus ei mitenkään tue sitä, että auktoriteetti opettajalla olisi hyvä asia. Auktoriteetti vahingoittaa lapsen ja aikuisen välistä luottamussuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Meillä avustajat jotain 2000-luvulla syntyneitä nuorisolaisia. Eivät ymmärrä miten työpaikalla ollaan / puhutaan.
Bro
Yleensä oppilaat tykkää noista avustajista, kun ovat rennompia kuin opettajat.
Vierailija kirjoitti:
Bro
Muistathan pyöritellä silmiä ja katsoa pitkin nenänvartta sekä sulkea heidät työyhteisön ulkopuolelle?
Oletko rodullistettu, bro? Otatko huikat lämmintä punkkua mehukattipänikästä?
Vierailija kirjoitti:
Oletko rodullistettu, bro? Otatko huikat lämmintä punkkua mehukattipänikästä?
Nigerialainen ukko otti taas hatkat
Kieliopillisesti hänen olisi parempi käyttää esimerkiksi virkettä: "Tervehdys, tummaihoinen veljeni!"
Naimisissa Afrikkalaisen kanssa? Ukko pettää minkä kerkiää.