Koulussa oli avustaja joka sanoi pojille "bro". Naurettava aika.
Kommentit (45)
Onpa hölmönkuuloista kun joku suomalainen sössöttää jotain ghettoenglantia.
Vierailija kirjoitti:
No jos puolet luokasta on "suomalaisia" niin kuulet kaikkea ghettoenglannisa urduun.
Liittykö mehukattipönikästä punkkua salaa?
Vierailija kirjoitti:
Yhtä tyhmältä kun sompannssit.
Finglishillä yritetään peittää omaa tyhmyyttään
Miksei. :D Mutta jos sitä hokee voiko se sana olla rasittava jossain vaiheessa. Ellei tosiaan ole toveri ja kaveri. Tai nimellä.
Myös KSI näitä mokkapalojen hiuksia, partija, tuoksuja,puheita omitaan valkoset on tyhmiä! 🤡
Noh. Olen 53-vuotias yläkoulun opettaja, ja eräs oppilas laittoi minulle Wilma-viestin otsikolla Bruh. Semmoista se legit on.
Eikö toi oo paras tapa saada lapset lopettamaan tuollainen. Opettaja alkaa kutsumaan niitä bro sanalla ja heittelee välillä skibidi toilet niin loppuu äkkiä noiden sanojen käytö.
Vierailija kirjoitti:
Noh. Olen 53-vuotias yläkoulun opettaja, ja eräs oppilas laittoi minulle Wilma-viestin otsikolla Bruh. Semmoista se legit on.
Aika lit!
Tunnen yhden viisikymppisen eukon, joka kaveeraa facessa mm Palefacen kanssa ja käyttää ahkerasti tuota "Bro" nimitystä milloin kenestäkin. Surkuhupaisa tapaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos puolet luokasta on "suomalaisia" niin kuulet kaikkea ghettoenglannisa urduun.
Mutta aikuisen ei tarvitse mennä mukaan nuorten sössötyksiin. Mekin naurettiin tämän avustajan käytöstä, pelkkää mielistellä.
Ghettoneekeri-slangia. Huutonaurua 😆
Chillaa, bro. On niitä isompiakin ongelmia, kun joku slangi sana. Ihmiset on aikansa tuotoksia.
Vierailija kirjoitti:
Chillaa, bro. On niitä isompiakin ongelmia, kun joku slangi sana. Ihmiset on aikansa tuotoksia.
Pääpointti onkin siinä, että mistä ne uudet ilmiöt on peräisin.
Huumeidenkäyttäjien piireissä kuulen heidän kutsuvan toisiaan veljiksi. Veli, ootsa varma että se maksaa ton verran ok veli sen on parasta olla hyvää kuulen kun se puhuu puhelimeen
Kutsuuko suomalaiset pikkuwhiggerit toisiaan broksi?