Onko mielestäsi ok katsella puolison valokuvia ajalta ennen teidän suhdetta?
Tuli jotenkin jännä fiilis kun törmäsin miehen edellisen vaimon alastonkuviin. Tokihan huonoitsetuntoisena pistin mielessäni vertailun pystyyn.
Aloin sitten miettimään, että vaikka kuvat meidän yhteisessä kodissa ovatkin, niin oliskohan ollut ok että mä niitä pläräilen.
Mikä on yleinen mielipide?
Kommentit (15)
Ei mies teitä vertaile. Miehelle ne on muistoja.
Missä niitä katsot? Yksityisessä tilassa, esim toisen tietokoneella tai kännykällä ei ole ok. Jossain hyllyssä normiroinan seassa (siis yhteisen roinan) minusta on.
Vierailija kirjoitti:
Missä niitä katsot? Yksityisessä tilassa, esim toisen tietokoneella tai kännykällä ei ole ok. Jossain hyllyssä normiroinan seassa (siis yhteisen roinan) minusta on.
Paperikuvia ovat ja periaatteessa ovat miehen lipaston laatikoissa. Vaikka yhteinen koti onkin niin on vielä vähän sun ja mun tavarat kun ollaan niin vähän aikaa vasta asuttu yhdessä.
-ap
Se on miehen henkilökohtaista historiaa. On meilläkin ex-vaimosta kuvia, mutta ei alasti. Me olemme olleet aviossa 47 vuotta, ex on jo ehtinyt kuolla.
Miksi kyselet tyhmiä jatkuvasti ..
Vierailija kirjoitti:
Miksi kyselet tyhmiä jatkuvasti ..
No varmaan siksi kun olen tyhmä. Miksi sä vastailet tyhmiä?
-ap
Itse en tykkäisi. Mulle valokuvat ovat henkilökohtaisia muistoja enkä haluaisi kumppanin katselevan niitä ilman lupaani. En itsekään selaisi omatoimisesti hänen kuviaan, vaikka enimmäkseen kyllä tiedän mitä niissä on, kun on itse näyttänyt.
Vierailija kirjoitti:
On ok, jos ollaan parisuhteessa. Nappasin kerran exältä kännykän, kun hän oli pitkään salamyhkäinen. Viestissä luki: "Kaipaan sua päivin, öin."
Tottakai. Edesmennyt mieheni näytti ja nyt ne ovat edelleen tallessa lapsille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperikuvia ovat ja periaatteessa ovat miehen lipaston laatikoissa. Vaikka yhteinen koti onkin niin on vielä vähän sun ja mun tavarat kun ollaan niin vähän aikaa vasta asuttu yhdessä.
-ap
Ei ole ok tonkia toisen henk koht laatikkoa. En tykkäisi yhtään, jos mieheni noin tekisi.
Mua itseäni ei kyllä haittaisi jos mies mun kuvia katselisi. Mulla ei ole salattavaa
Miehen entisten kuvat ei kiinnosta, eikä ainakaan ilman vaatteita otetut.
Ajalta ennen suhdettamme? Hmmm.suloisia lapsuus- ja nuoruuskuvia. Mitä pahaa siinä olisi?
No miksei olis? On sullakin ollut elämä ennen kuin tapasitte. Lapsuus, teini-ikä jne. Ei niitä voi lakaista piiloon ja kieltää olemasta
😻