Muita jotka vihaa tuulta!! Tuuli on jotain niin ärsyttävää.
Häiritsee ulkoilua, vetää nukan sekaisin ja nurin päin, vaatteet menee viinoon. Kyllä on ärsyttävää. Eikö tuulen voisi jo tänä päivänä jotennkin estää? Siis, että se menisi ainakin kaupunki alueilta pois. No thanks tuulta. Pidään tuulesta ainoastaan purjehtiessa.
Kommentit (37)
Täällä pitäisi olla huomenna vähän erikoinen sää, hellettä ja aurinkoa ja silti kovaa tuulta ja tuulenpuuskia. Suunnittelen että pakko mennä fillarilenkille kokemaan tuo ihme :D
Hellettä mä vihaan. Ja lämmintä ja hiostavaa ilmaa 🤮
Se on kumma, että vaikka nyt on kova tuuli, niin silti on tosi hiostava ilma. 😰
Niin ja mieti tuuli johtuu puiden aivastelusta. Siksi syksyisin tuulee enemmän kun ne putoavat lehdet kutittavat puiden neniä. Nyt ne aivastavat siitepölyt pois. Ota lakana ja pyyhi parin lähimmän puun nenät.
Tuulella ei ole ystävää
mastoissa vain se soi.
Tuulella ei ole ystävää
kaivata vain se voi.
Tuuli on luotu kulkemaan
mastoissa laulamaan.
Aina kertovan kuulen sen suruja ihmisten,
aina kertovan kuulen sen suruja ihmisten
Japanissa asuessani 2 vuotta rakastuin tuuleen. :D Japanissa tuulee siis tyyliin jokainen päivä ja ihan kaikkialla, myös Osakassa ja Tokyossa. M28
Tuulisella säällä kannattaa ehdottomasti pysyä sisätiloissa ettei tuuli vie mukanaan. Sisätiloissa voi kuunnella musaa joka vie ajatukset ihan muualle, esim. Kansas-yhtyeen biisiä "Dust in the Wind".
Vain vastatuuli ärsyttää. Mikään ei ole hauskempaa kuin pyöräily myötätuuleen!
Vierailija kirjoitti:
Niin ja mieti tuuli johtuu puiden aivastelusta. Siksi syksyisin tuulee enemmän kun ne putoavat lehdet kutittavat puiden neniä. Nyt ne aivastavat siitepölyt pois. Ota lakana ja pyyhi parin lähimmän puun nenät.
Tässä sitä moukkahuumoria ..
Vierailija kirjoitti:
Japanissa asuessani 2 vuotta rakastuin tuuleen. :D Japanissa tuulee siis tyyliin jokainen päivä ja ihan kaikkialla, myös Osakassa ja Tokyossa. M28
Tuulta ei joudu etsimään ulkomailta. Kemissä tuulee oikeastaan aina. Kaupungintalon edessä on kohta missä tuulee usein 2-3 suunnasta yhtä-aikaa.
Mä tykkään tuulesta kun kärpäset, hyttyset ynnä muut siivekkäät ei pääse kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Hellettä mä vihaan. Ja lämmintä ja hiostavaa ilmaa 🤮
Sama, ja pidän tuulesta. Tänäänkin hikoilua töissä ja töistä poistuessa tuuli kuivatti ja raikasti olon.
Kertokaa, palstameteorologit, että mistä tämä hiostavan kostea sää oikein johtuu? Joka päivä on hiostavaa.
Minä tykkään tuulesta, koska se viilentää ja pitää ötökät loitolla. Jatkuvaa auringonpaistetta ja kuumuutta inhoan. En tykkää käyttää aurinkolaseja, koska ne vääristää värit, se on jotenkin tosi epämiellyttävää, mutta niin myös kirkas auringon valo. Tulisipa jo pilvistä ja viileämpää. Haluaisin taas olla oma aktiivinen itseni.
Minä rakastan tuulta, juuri kävin tunnin kävelyllä nauttimassa siitä.
Tuuli puhaltaa missä tahtoo. Sinä kuulet sen huminan mutta et tiedä mistä se tulee ja minne se menee......
*tukan 🤣🤣🤣
Ap