Väsyttää tämä ylipaino
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laihuta vi-tun läski äläkä ulise.
En jaksa. Koen mielihyvää kun syön.
Vit-tu miten vastenmielinen heikolla itsehillinnällä varustettu ihmispaska. Tapa itsesi hapentuhlaaja.
Miksi sua harmittaa noin paljon toisen ihmisen elämänvalinnat?
No olisko vaikka, että MÄ VÄLITÄN SUOMEN KANSASTA JA SUOMALAISISTA!! Te vi-tun suvakkiliberaalit, ette välitä mistään muusta kuin omasta itsestänne ja kaikkien pitäis teidän mielestänne vaan antaa tehdä huonoja päätöksiä elämänsä suhteen. Ymmärrätkö yhtään miltä heikko kansa näyttäytyy muille valtioille? No heikolta tietty ja onko se mielestäsi joku ylpeyden aihe tai hyvä asia?
Voi hyvänen aika, rauhoitu vähän!
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Laihdutin parikymmentä kiloa viimeisen vuoden aikana ja voinmkertoa, että kyllä nyt on hyvä olo. Yöunet paranivat, jaksaa liikkua ihan mielensä mukaan eikä mieliteot ruoan suhteen ole vaivana.
Onnea! Miten muuten laihdutit?
Mikä siinä laihduttamisessa on niin vaikeaa. Jos tekee päätöksen, että nyt läskit lähtee niin pysyy siinä. Ei mitään kokeiluja miten onnistuisi tai miltä tuntuisi laihduttaa. Vaan sinnillä eteenpäin. Kaksi viikkoa kun syö melkein pelkkää lihaa ja käy kävelyllä niin alkaa helpottaa sekä tulokset kannustaa jatkaa. Itse te sitä pullaa ja herkkuja suuhunne laitatte. Itse voitte sen myös jättää tekemättä.
Eihän sun tarvi syömistä lopettaa, vaan muutat mitä syöt. Esim kokonainen jäävuori salaatti tai pehmeä kaali, pilkot veitsellä tai repimällä silpuksi. Paista pannulla öljyssä ripaus mustapippuria tai chiliä. Sattumaksi hillosipuli vaikka, etikkaliemestä loraus makua. Jälkiruoaksi teet popkornia. Voi laihtua ilman nälkää. Selällään maatenkin voi jumpata, nostele jalkoja. Tanssi. Juo vettä.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. Laihdutin parikymmentä kiloa viimeisen vuoden aikana ja voinmkertoa, että kyllä nyt on hyvä olo. Yöunet paranivat, jaksaa liikkua ihan mielensä mukaan eikä mieliteot ruoan suhteen ole vaivana.
Vedä v: ttu päähäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mikä siinä laihduttamisessa on niin vaikeaa. Jos tekee päätöksen, että nyt läskit lähtee niin pysyy siinä. Ei mitään kokeiluja miten onnistuisi tai miltä tuntuisi laihduttaa. Vaan sinnillä eteenpäin. Kaksi viikkoa kun syö melkein pelkkää lihaa ja käy kävelyllä niin alkaa helpottaa sekä tulokset kannustaa jatkaa. Itse te sitä pullaa ja herkkuja suuhunne laitatte. Itse voitte sen myös jättää tekemättä.
En mä syö pullaa enkä karkkia tai jäätelöäkään. Olisikin tuollaisia herkkuja minkä voisi jättää pois niin mikäs tässä. Ihan sama juttu kun köyhää käsketään lopettamaan röökinpoltto ja kaljanjuonti niin säästää määrän x euroja per viikko. Varmasti säästää juu, mutta entäs kun ei polta eikä juo niin miten tuossa säästää?
Täällä kaikki heti haukkuu mutta minä kannustan liikkumaan pikkuhiljaa kun alat liikkua enemmän niin paino putoo ja kunto kasvaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No laihuta vi-tun läski äläkä ulise.
En jaksa. Koen mielihyvää kun syön.
Vit-tu miten vastenmielinen heikolla itsehillinnällä varustettu ihmispaska. Tapa itsesi hapentuhlaaja.
Miksi sua harmittaa noin paljon toisen ihmisen elämänvalinnat?
No olisko vaikka, että MÄ VÄLITÄN SUOMEN KANSASTA JA SUOMALAISISTA!! Te vi-tun suvakkiliberaalit, ette välitä mistään muusta kuin omasta itsestänne ja kaikkien pitäis teidän mielestänne vaan antaa tehdä huonoja päätöksiä elämänsä suhteen. Ymmärrätkö yhtään miltä heikko kansa näyttäytyy muille valtioille? No heikolta tietty ja onko se mielestäsi joku ylpeyden aihe tai hyvä asia?
Ymmärrätkö yhtään, miten heikon ja vajaaälyisen kuvan annat itsestäsi näillä kommenteilla?
Tässä on totuutta mukana. Ihan itse olen kokenut sen ylipainon aiheuttaman häpeän tunteen, joka saa jumittumaan kotiin. Hävetti kulkea ulkona kun tiesi että on lihava ja kaikki sen näkevät ja se ei näytä hyvältä. Mieliala oli alhaalla. Sitten yksi päivä päätin, että nyt riittää. Aloin syömään terveellisesti, ostin soutulaiteen, jolla soudin useita kertoja viikossa ja kävin välillä salilla. Paino putosi 15 kiloa reilussa puolessa vuodessa. Tämän jälkeen painon putoaminen loppui ja päätin palkata personal rainerin. Hänen avullaan sain vielä 10 kiloa pudotettua painoa. Tuntui hyvältä kun pitkästä aikaa mahtui M koon paidat ja 34 housut olivat löysät. Mieliala oli parempi ja kehtasi kulkea ihmisten ilmoilla. Sain myös parisuhteen ja elämä tuntui pitkästä aikaa hyvältä.