Mies kiskaisi ekoilla treffeillä rizlat, purutupakat ja filtterit esiin
Kommentit (77)
Kahdet treffit samalla kertaa: Ensimmäiset ja viimeiset. Aikaa säästyy.
Mies varmaankin suivaantui, kun sekoitit hänen irtotupakkansa purutupakkaan.
Lippalakki tuohon vielä ja muutama kliseinen keskustelunavaus.
Eihän se ihan köyhä olisi ollut, kun oikeat rizzlatkin. Columbiat olisi jo ollut no-no, tai Ruotsista haetut paperit.
Ymmärrän. Itselleni olisi tupakointikin ihan ok, mutta jos ei ole edes varaa tupakoida vaan täytyy käpistellä niitä itse ja silti tupakoi, niin totaalinen turn off.
Vierailija kirjoitti:
Lippalakki tuohon vielä ja muutama kliseinen keskustelunavaus.
"Ota beibi rintaliivit pois"
Tupakoitsijat ovat niin säälittäviä.
Tupakoiminen osoittaa itsekurin puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoiminen osoittaa itsekurin puutetta.
Tupakoimattomuus osoittaa itsekurin puutetta.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän. Itselleni olisi tupakointikin ihan ok, mutta jos ei ole edes varaa tupakoida vaan täytyy käpistellä niitä itse ja silti tupakoi, niin totaalinen turn off.
Luomuröökiä,aktiivihiilifiltterit ja laadukkaat paperit tulevat paljon kalliimmiksi kuin normiröökiaskit.
Käsin kääriminen on varma merkki sormi näppäryydestä.
Säästäväinen mies? Irtotupakka on paremman makuistakin. Valmiissa tupakassa maistuvat kemikaalit niin pahasti että minun on ainakin vaikea polttaa sitä.
T.sätkien käärijä, joka tiedostaa antavansa aina ihan hirveän junin vaikutelman niitä valmistaessaan.
Norjassa kaikki käärii omat sätkänsä. Tupakan hinta on hulppea peräti norjalaisille.
Just näin. Ei tulis maun puolesta mieleenkään polttaa valmista tupakkaa. Ja nainen olen. Käärinyt itse jo monia vuosia,kun tämän vihdoin ymmärsin.Ennakkoluuloja oli minullakin aluksi.
Moni tupakointi vähentämään/lopettamaan pyrkivä tekee noin, lisää itselleen kynnystä tekemällä paheesta hieman hankalempaa ja vähemmän maistuvaa.
🖕💩