Oikeestikko poliisit jaksaa vapaa-ajallakin kytätä?
Voi helevetti
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en voisi seurustella poliisin kanssa.
miksi?
Miten voisi kotona ottaa rennosti, jos toinen vahtii koko ajan.
Rikoksiako siellä kotona hääräät?
No, en, mutta et ymmärrä pointtia.
Eli muista itse käyttäytä esimerkillisesti.
Ei liikaa alkoa.
Muakin vois vähän kytätä joku kiva poliisisetä.
Vierailija kirjoitti:
Tyhmä rosvo.
Vierailija kirjoitti:
jos näkee rikoksen, siitä on ilmoitettava. Poliisilla etenkin on vielä suurempi ilmoitusvelvollisuus ihan ammattinsakin vuoksi
Koin sellaisen mutta ilmoitukseni meni kuuroille korville. Erikoista Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertonee paljon sinusta. :)
Just ton takia en hae edes poliisilaitokselle töihin. Kahvitauoilla täytyisi koko ajan miettiä mitä sanoo ja huumorin saisi kokonaan unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla on paitsi oikeus niin myös velvollisuus puuttua lain rikkomiseen tarvittaessa myös vapaa-ajallaan.
Miksi he eivät sitten puutu?
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi? Ammatinko takia? Toiset taas etsivät juuri poliisia kumppaniksi eikä väliä millainen on ihmisenä.
Ei poliisi virka-ajallakaan kaikkiin rikkeisiin puutu, mutta tuossa tapauksessa teko oli tahallinen ja törkeä. Aina valitetaan, kun kukaan ei puutu piittaamattomaan tai rikolliseen toimintaan. Mutta ilmeisesti silloinkin kun joku puttuu, asiassa on jonkun mielestä joku ongelma.
Oli myös naiselta myös silkkaa typeryyttä väittää, että autoa oli ajanut joku muu niemeämättä vaihtoehtoista tekijöitä. Olisi vain kiistänyt kaiken ja väittänyt poliisin keksineen kaiken. Lisäksi hän olisi voinut pyytää näitä ystäviään ja sukulaisiaan todistamaan kuinka he olisivat olleet yhdessä kesämökillä toisella puolla Suomea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just ton takia en hae edes poliisilaitokselle töihin. Kahvitauoilla täytyisi koko ajan miettiä mitä sanoo ja huumorin saisi kokonaan unohtaa.
En usko että mulla olisi ongelmia. Saatan puhua mitä sattuu mutta se ei haittaa minua.
Vierailija kirjoitti:
jos näkee rikoksen, siitä on ilmoitettava. Poliisilla etenkin on vielä suurempi ilmoitusvelvollisuus ihan ammattinsakin vuoksi
No en minä kyllä rupea minnekkään ilmoittelemaan jos joku eukko näprää puhelinta ja ajaa punaisia päin,sitten soitan häkeen jos kolahtaa ja todistan että näpräsi puhelinta ajaessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi? Ammatinko takia? Toiset taas etsivät juuri poliisia kumppaniksi eikä väliä millainen on ihmisenä.
Just ammatin takia. Tosin liikun paikoissa missä ei ole poliiseja joten ei tarvitse sen enempää miettiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
miksi?
Miten voisi kotona ottaa rennosti, jos toinen vahtii koko ajan.
Rikoksiako siellä kotona hääräät?
No, en, mutta et ymmärrä pointtia.
Eli muista itse käyttäytä esimerkillisesti.
Ei liikaa alkoa.
Poliisi puuttui rikokseen tässä tapauksessa. Humalatila ei ole rikos. Käyttää poliisitkin alkoa.
Vierailija kirjoitti:
Poliisilla on paitsi oikeus niin myös velvollisuus puuttua lain rikkomiseen tarvittaessa myös vapaa-ajallaan.
Mutta eivät sitten vaivaudu puuttumaan toisten poliisien tekemiin rikoksiin edes työajalla..?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sulla on oudot ennakkoluulot poliiseista.
Jos poliisi oli vapaa-ajalla niin todisteita kuten videokuvaa ei todennäköisesti ole. Ainakaan ko. jutussa ei mäinittu mitään. Sitten se on sana sanaa vastaan. Onko vapaa-ajalla oleva poliisi luotettavampi kuin tava-kansalainen? Missä on yhdenvertaisuus?
Tuomio 45 päiväsakkoa tarkoittaa automaatisesti, että myös kortti on lähtenyt hyllylle. Miksi tätä ei mainittu jutussa?
Tämä tuomio voi hyvinkin muuttua hovissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta eivät sitten vaivaudu puuttumaan toisten poliisien tekemiin rikoksiin edes työajalla..?
Vornasen ammuskelukin mukavasti painettiin villaisella,koska eihän sitä nyt työkaveria ruveta kiusaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tauolla pitäisi istua hiljaa ja kuunnella kun muut puhuvat keskenään.
Korkeintaan voisi selata yksin nettiä.
Liika virkainto ei ole hyvästä ellei kyseessä ole jonkun henki tai terveys.