Sanna Ukkolaa näemmä kauhistuttaa asiat joissa pyritään ihmisten väliseen tasa-arvoon
Ylen DEI-koulutuksen tähtäimessä on ihmisten välinen tasa-arvo. Sanna Ukkola ei ole kenialaista siivojaa parempi.
Lloyd Libisoa ärsytti kovasti peperoni-pizzan puute Ylen juhlissa. Se oli loppunut. Tarjolla oli vain kasvispizzoja. Muut oli ehtinyt pöytään ensin. Kuulemma maailman napana itseään pitävä Lloyd Libiso ei ole sittenkään muita parempi.
Sanna Ukkolaa kauhistutti kun Yle käyttää työkalua jossa pyritään huomioimaan sukupuoletkin. Miksi hän tuntuu vihaavan naisia?
Kommentit (203)
Libisoa kauhistutti kaikki vammaiset.
Olihan se kauheaa jos vammainen olisi yhtä tärkeä kuin kuka tahansa meistä, niinkuin niissä ylen DEI-koulutuksissa sanottiin.
Aha,entinen feministipuolueen johtaja muuten kyseli taannoin miksei naisia ole kasvuyritysten johdossa ja samaan hengenvetoon kielsi vetoamasta siihen mitä miehet ja naiset ovat itse tehneet päästäkseen siihen asemaan.Pitäisikö näitä asemia sitten jakaa pelkillä sukupuolikiintiöillä?
Vierailija kirjoitti:
Aha,entinen feministipuolueen johtaja muuten kyseli taannoin miksei naisia ole kasvuyritysten johdossa ja samaan hengenvetoon kielsi vetoamasta siihen mitä miehet ja naiset ovat itse tehneet päästäkseen siihen asemaan.Pitäisikö näitä asemia sitten jakaa pelkillä sukupuolikiintiöillä?
Sukupuolikiiniöt näkyy myös hallituksen kokoonpanossa. Kovin on vähän miehiä vain Tena-ikäisiä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän, että vammaisille on vammaislaki, mutta miksi naisille pitäisi laatia omansa? Kiintiöajattelu on nimittäin saatanasta. Kaikki paha on alkanut, kun ihmisiä on kohdeltu ryhmiensä edustajina, eikä yksilöinä. Mistä muustarasismissa tai sovinismissa on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Kerron nyt naisille ja lapsille miten pörssi toimii. Firmat eivät ole olleet pörssissä aikojen alusta, jumalan määräyksestä. Sinne mennään, jos firmasi keksii jotain niin vetävää, että muut ihmiset luottavat keksintöösi. He rakastavat sitä niin kovasti, että ovat valmiita pistämään omia rahojaan likoon, tulevaisuuden voittojen toivossa.
Naisilla on tismalleen sama oikeus keksiä asioita, perustaa yrityksiä, listautua pörssiin ja ottaa hallituksiinsa vaikka pelkkiä hermafrodiitteja.
Siksi, että hän saa sillä kauhistelulla klikkauksia. Jostain se on leipä revittävä Sannankin, ja hän repii sen typeryksiltä.
Vierailija kirjoitti:
Libisoa kauhistutti kaikki vammaiset.
Olihan se kauheaa jos vammainen olisi yhtä tärkeä kuin kuka tahansa meistä, niinkuin niissä ylen DEI-koulutuksissa sanottiin.
Mitä ihmettä soijapoika solkottaa taas :D
Vierailija kirjoitti:
Feministit mittaavat tasa-arvoa vain toimitusjohtajien sukupuolijakaumalla, mutta heitä ei kiinnosta naisten edustus roskakuskien ja paskasukeltajien joukossa. Lisäksi nyt feministit yhtäkkiä tietävätkin, että mikä se nainen on.
Vierailija kirjoitti:
Sanna Ukkola on tyhmä kuin janimäkelä. Mutta panisin.
Jani on varmasti imarreltu, mutta todennäköisesti kieltäytyy lähestymisestäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerron nyt naisille ja lapsille miten pörssi toimii. Firmat eivät ole olleet pörssissä aikojen alusta, jumalan määräyksestä. Sinne mennään, jos firmasi keksii jotain niin vetävää, että muut ihmiset luottavat keksintöösi. He rakastavat sitä niin kovasti, että ovat valmiita pistämään omia rahojaan likoon, tulevaisuuden voittojen toivossa.
Naisilla on tismalleen sama oikeus keksiä asioita, perustaa yrityksiä, listautua pörssiin ja ottaa hallituksiinsa vaikka pelkkiä hermafrodiitteja.
Feministi haluaakin mennä valmiiseen pöytään, kun joku toinen on jo tehnyt työn ja ottanut henkilökohtaisen riskin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministi haluaakin mennä
Ihan samalla tavalla helsinkiläiset tiedostavat ovat ottaneet nämä tumma pigementtiset, vähemmistöt, jne lemmikkimarsuikseen. Sen isompaa karhunpalvelusta ei voi millekään kansanosalle tehdä. Se vain vahvistaa sitä uhrihommaa, jumiuttaa siihen muiden antamaan sääliin rypemään ja estää kaiken edistyksen. Ideoiden hyvyys ei ole kiinni sukupuolesta tai pigmentistä.
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntuisi jos kysyttäisiin, oletko hommaan pätevä vai valittiinko sinut kiintiöajatuksella.
Vierailija kirjoitti:
Ei se noin yksinkertaista ole. Monissa tuon kaltaisissa jutuissa on todella ideologinen kaiku taustalla. Mitä yhdenvertaisuutta on esimerkiksi sellaisessa asenteessa, että ei saa sanoa tummaihoinen, vaan ruskea tai poc (people of colour)? Edelliset on korrekteja, mutta värillinen (colored people) kuitenkin on muka sitten epäkorrekti, vaikka tarkoittavat kirjaimellisesti aivan samaa. Vastaus on, että tuo ruskea ja poc on hyväksyttyjä termejä tietyssä ideologiassa, vähän kuin osa uskontunnustusta, eikä sillä ole mitään tekemistä todellisen tasa-arvopyrkimyksen kanssa.
Termit ovat muuttuneet kautta aikojen. Miksi noiden pitäisi olla pysyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanna ei enää tarvitse naisten oikeuksia. Sillä on tosi mies, joka suojelee sitä.
Ennen mua pelotti, nyt mun miehellä on pilotti.Paneeko kampaajamies vieläkin muita naisia?
Nyt taisi mennä Sannat sekaisin. Ukkolan mies on päätoimittaja, DI.
Inkerinvenäläinenkin
Voihan sitä omassa "lehdessä" olla vaikka ja mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Feministit mittaavat tasa-arvoa vain toimitusjohtajien sukupuolijakaumalla, mutta heitä ei kiinnosta naisten edustus roskakuskien ja paskasukeltajien joukossa. Lisäksi nyt feministit yhtäkkiä tietävätkin, että mikä se nainen on.
Miksi pitäisi? Tottakai alempiin hommiin joutuvat ne jotka ei muualle pääse.
Ida Erämaalla Iltalehdssä hyvä kirjoitus tästä Yle-casesta: "Näkökulma: Yle yrittää ohjata journalistisia päätöksiä Seksismi ja rasismi on ohjannut niitä aina."
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/30427d99-7cce-4a05-a485-fadd83db5172
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ukkola on persu, mitä muuta voisi odottaa?
Ukkola on osaava ja älykäs toimittaja. Väännetään nyt vielä kerran rautalangasta missä on vika. Se ei ole Ukkolassa. Vika on siinä, että dei-ideologiaa tehdään verorahoitteisessa Ylessä, jonka pitäisi kuitenkin palvella koko kansaa, eikä olla mikään vähemmistön äänitorvi. Dei-ja woke-touhut on amerikkalainen puhdasoppisuususkonto, jota Yle pakkosyöttää verovaroin kansalle. Omilla rahoillaan tehkööt jokainen yrityksessään haluaamaansa touhua, mutta verovaroin, jota pakkoperitään kansalaisilta, ei kuuluu tehdä aivopesua. Tosiasiassa Ylellä harrastetaan modernia rotuoppia ja syrjitään ihmisiä luokittelun perusteella. Normaalijärkisillä ihmisillä on tullut mitta täyteen sairaita mies-nais-oletettu-juttuja ja vasemmistolaista äärioikeistorummutusta samaan aikaan kun kaikki maai
"Tyypillistä pervopersujen oksennusta. Heitellään sanoja peräkkäin tajuamatta edes itse mitä yritetään sanoa. Voi reppanoita - sääliksi käy tuo yritys esittää fiksua 😂"
Jonkun on pakko maksaa sulle tästä. Olet sivukaupalla tuutannut tuota, käytännössä samaa, kommenttia, joka ei tarkoita mitään ja jossa ei milloinkaan ole mitään vasta-argumenttia siihen asiaan, johon tuon sössötyksesi liität. Taidat olla yksinäinen, vai onko tuo joku käänteispsykologinen keino pitää ketjua esillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Woke, trans jne. Voitte haistaa pitkän pas...... .
Millä tavalla sinua häiritsee se että olen trans? Ei se työkavereitanikaan häiritse, toisin moni sitä ei edes tiedä. En vaadi mitään erikoisoikeuksia enkä ole mikään aktiivi, vaan elän elämääni kuten kaikki muutkin.
No ethän elä. Koko elämäsi perustuu valheelle ja itsepetokselle. Eri.
Ja sinäkö tiedät minun elämästäni jotain edes tuntematta minua? Eiköhän minä ole itsetietoisempi ja rehellisempi kuin moni muu joille se kulissien ylläpito on rehellisyyttä tärkeämpää. Ei minun tarvitse salailla sitä mitä olen mutta en myöskään sitä kuuluta kaikille. Varmasti sinunkin elämäsi olisi helpompaa kun vain keskittyisit siihen
Laitoin yhden lauseen kommentin. En siis hirveästi pohdi sinun elämäsi yksityiskohtia sen enempää. Olen kuitenkin yhä samaa mieltä. Sinun elämäsi perustuu valtavalle itsepetokselle, johon olet ottanut mukaan myös lähipiirisi. Ei siinä ole mitään rehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sukupuolikiiniöt näkyy myös hallituksen kokoonpanossa. Kovin on vähän miehiä vain Tena-ikäisiä naisia.
Eikös Kiuru ja Henriksson olleet edellisessä naishallituksessa?
Inkerinvenäläinenkin