Naiset kai ymmärrätte sen että kaikki miehet ei voi olla rikkaita eikä komeita?
Miehiä työskentelee ihan myös duunarin hommissa pienellä palkalla, kakki ei voi olla lentäjiä,lääkäreitä,pörssiyrityksen toimitusjohtjia... jne. Myöskään kaikki miehet ei voi olla komeita koska kaikki miehet ei ole yli 190 senttisiä, osalla miehistä hiusraja karkaa ja kaikilla ei ole komeita kasvoja.
Tuntuu siltä että kaikki naiset odottaa miehen olevan se rikas uraohjus joka näyttää miesmallilta. Johtuuko tämä mistä?
Kommentit (31)
Niin? Mun mies on duunari ja alle 170 cm.
Oikeat naiset oikeassa elämässä, vai kuvitteelliset naiset katkerien miesten nettivalituksissa? Oikeat naiset kun pariutuvat ihan tavallisten miesten kanssa.
Ei ainakaan nyt, kun rahat kulkeutuvat Petterille ja kaverisedille
Vierailija kirjoitti:
No hyh! Varmaan provo.
Kai ymmärrät ettet sinä voi koskaan olla rikas tai komea?
Tätä asiaa on kyllä hyvin vaikea nyt käsittää..
Ei tarvitse olla komea, kunhan on pitää huolta hygieniasta, pukeutuu siististi ja on kohtelias ja hyväkäytöksinen. Kannattaa myös panostaa yleissivistykseen, niin osaa puhua muustakin kuin siitä, miten kranttuja naiset nykyään ovat.
Kai ymmärrätte, että suurin osa naisista on lihavia ja vinosilmäisiä, vaikka ovatkin suomalaisia. Pulskat posket puristaa silmät itämaalaistyylisiksi viiruiksi. Jos naisten sumopaini otettaisiin mukaan kesäolympialaislajeihin, niin Suomelle alkaisi ropista kultaa : D
Kai ymmärrätte, että suurin osa naisista on lihavia ja vinosilmäisiä, vaikka ovatkin suomalaisia. Pulskat posket puristaa silmät itämaalaistyylisiksi viiruiksi. Jos naisten sumopaini otettaisiin mukaan kesäolympialaislajeihin, niin Suomelle alkaisi ropista kultaa : D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyh! Varmaan provo.
🤣
Niinpä. Myös me rekkapenat ja metsurit ansaitaan rakkautta.
Nainen ottaa sit sen komean ja hyväluonteisen, vaik ei rikas olisi.
Sun tilannetta ei raha eikä ulkonäkö auttaisi. Jatkuvaa valitusta ei kestä kukaan.
Pillun saamiseen ei tarvi olla rikas eikä komee. Itseasiassa rikkaalla ja komeella on kaikista vaikeinta.
Ei ymmärretä. Mul on komea ja rikas mies.
Ymmärrän oikein hyvin. Minun mieheni on pienituloinen duunari, ei pitkä eikä komea. Mutta aivan ihana, fiksu ja hauska ihminen. Itse olen kaunis, koulutettu ja hyvätuloinen. Kaikki naiset eivät ole kiinnostuneita statuksesta.
Mitä puppua? Kaikki miehethän on syntyneet rikkaaseen perheeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyh! Varmaan provo.
Hyh itelles. Mulla on hyvä mies.
Ei kaikkien tarvitsekaan olla. Riittää, että oma mieheni on.