Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähtisitkö leskimiehen kanssa treffeille?

Vierailija
23.08.2024 |

Olen miettinyt jos alkaisin tapailla naisia, mutta mietityttää pitäisikö leskeys salata ainakin alkuun? Karkottaako se heti kaikki naiset jos kerron vaikka tinder profiilissa asiasta?

Leskimies43

Kommentit (57)

Vierailija
1/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko, kannattaa olla avoin . Nimimerkki Leski vuoden verran

Vierailija
2/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää salata joss (jos ja vain jos) tapoit ex-naisesi.

Jos asia vaivaa naisia niin he ovat ainoastaan heikkoja ja miksi mies haluaisi luuserin?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin.

M46

Vierailija
4/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lähtisi ja kyllä se karkottaa. Salailu ei tosin mitään auta, kun ilmi se jossain vaiheessa kuitenkin tulee.

Vierailija
5/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitää salata joss (jos ja vain jos) tapoit ex-naisesi.

Jos asia vaivaa naisia niin he ovat ainoastaan heikkoja ja miksi mies haluaisi luuserin?

Ihan sairaus vei ja hoidin loppuun asti.

Leskimies43

Vierailija
6/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin kerrot kuin salaat.

Vierailija
7/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En lähtisi ja kyllä se karkottaa. Salailu ei tosin mitään auta, kun ilmi se jossain vaiheessa kuitenkin tulee.

Mikä siinä ahdistaa? Ettei voisi enää rakastaa vai?

Leskimies43

Vierailija
8/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leskeys ei haittaa jos olet jo surustasi toipunut. Itse jäin leskeksi yllättäen muutama vuosi sitten enkä ole ehkä vieläkään niin toipunut, että olisin valmis uuteen suhteeseen miehen kanssa.

Vierailija
9/57 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leskeys ei haittaa jos olet jo surustasi toipunut. Itse jäin leskeksi yllättäen muutama vuosi sitten enkä ole ehkä vieläkään niin toipunut, että olisin valmis uuteen suhteeseen miehen kanssa.

Tuskin se nyt koskaan täysin pois menee, mutta muistojahan on meillä kaikilla. Haudalla tietysti käyn muulloinkin kuin pyhinä enkä odota, että nainen siellä haluaisi kanssani käydä.

Vierailija
10/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtisin todellakin. Olisi vain plussaa mulle.

Leskinainen44

Vierailija
11/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olisi minulle este. Mutta en kyllä keksi hyvää syytä siihen, miksi se pitäisi ilmoittaa tinderissä. Siitä ehkä tulisi fiilis että mies identifioi itsensä ensisijaisesti leskeksi, ja se ei kuulostaisi mukavalta. Kertoisin sitten, kun asialle tulee luonteva kohta.

Vierailija
12/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos, mielellään. Miten se estää mitään? 

Vierailija
13/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin melkein plussana. Ainakaan et olisi tyypillinen sinkkua esittävä varattu perheenisä.

Vierailija
14/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos eletystä elämästä ei saa jäädä jälkiä, kukaan täysikäinen ei siinä tapauksessa ole enää kykenevä suhteeseen.

Vierailija
15/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

What the Ffff??

Jos puolisosi kuolee, sinusta tulee arvoton luuseri?

Onpa teillä taas mietteet.

Toisaalta taas eronnut nainen on jotain parempaa?

Toinen on uskollinen jonka rakkaus kestää kuolemaan saakka ja toinen on..lunttu joka on kuin tuuliviiri.

Vierailija
16/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se vaikuttaa? Ei ainakaan minua estäisi treffeille lähtemästä, kuhan et nyt ihan tuoreeltaan tule menetystä minulle itkemään. Nuoriin naisiin voi ehkä vaikuttaa, ite olen jo 50.

Vierailija
17/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäisin melkein plussana. Ainakaan et olisi tyypillinen sinkkua esittävä varattu perheenisä.

Mitä vikaa varatuissa perheen iseissä nyt yht'äkkiä on?

Silti haluat itsellesi juurikin sellaisen?

Olet hyvin epälooginen.

Haluat itsellesi miehen, mennä hänen kanssaan jopa naimisiinkin ja tehdä hänestä varatun perheen isän ja sen jälkeen hän onkin täysin arvoton?

Sinulle sopii siis parhaiten sinkkumies joka siittää sinulle lapsen ja jatkaa sinkkuilua?

Kahju sinä olet 😂

Vierailija
18/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei olisi minulle este. Mutta en kyllä keksi hyvää syytä siihen, miksi se pitäisi ilmoittaa tinderissä. Siitä ehkä tulisi fiilis että mies identifioi itsensä ensisijaisesti leskeksi, ja se ei kuulostaisi mukavalta. Kertoisin sitten, kun asialle tulee luonteva kohta.

Leskeys on aika keskeinen osa identiteettiä, senkin jälkeen kun asian kanssa oon ns. sinut ja pahin suru on ohi. Tätä ei-leski ei luultavasti voi ymmärtää, mutta leskeytyminen vaikuttaa elämään niin kokonaisvaltaisesti, että todellakin itse ilmoittaisin sen tinderissä jos siellä olisin.

Leskinainen44

Vierailija
19/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin deiteillä monen ikäiseni  miehen kanssa ja kerroin heti leskeydestäni. Enemmmistö lallatti sitä samaa virttä, miten eivät lähde kisaamaan kuolleen puoisoni kanssa. Ja miten se kuollut puolisoni istuu olkapäälläni vahtimassa uusia miehiä. Täh!? En puhunut puolisostani ja mielestäni oli aina kivaa tavata uusia ihmisiä.

Sitten päätin ennakkoluulottomasti tavata itseäni reilusti nuoremman kanssa, joka vain totesi ettei kuollut mies voi hänen kanssaan enää kilpailla. Siinä oli se iso ero, miten leskeyteen voi suhtautua. 

Nyt meillä tuli kuusi vuotta täyteen. 

Ehdin olemaan leski pari vuotta ja koen, että uusi suhde oli siinä vaiheesa tärkeä. Tein tosi paljon töitä suruni kanssa hakeutumalla terapiaan, leskileireille , kävin luennoilla jne. OLin aika selvillä vesillä ja myös yhä hyväksyn sen, että sydämessä on aina kaipuu kuolluttakin kohtaan. Tärkeää on sisäinen tasapaino menneen ja nykyisen kanssa.

Vierailija
20/57 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu kauanko siitä leskeytymisestä on, että lähtisinkö. En halua miksikään terapeutiksi tai laastariksi, mutta varmasti sellaisia naisia on pilvin pimein. Varmasti osa naisista kokee melkein kivaksi sen että pääsevät lohduttamaan. Lisäksi vaikutat tietysti paljon paremmalta saaliiltaa kuin joku perus eronnut jamppa. Itse en vaan usko että tuollaisen jälkeen itse tietää muutamaan vuoteen mitä oikeasti haluaa. Jos aloittaa uuden suhteen muutama kuukausi puolison kuoleman jälkeen, niin siinä on pää niin sekaisin että ihan tuurista kiinni osaako valita itselleen sopivan vai ottaako vain ensimmäisen joka tuntuu jotenkin turvalliselta.