Kun elämässä ei kiinnosta yhtikäs mikään. Ei aidosti yhtään mikään. N29v.
Ei kiinnosta harrastukset, ei työ, ei rakkaus, ei seksi, ei musiikki.
Olen kuin kävelevä tyhjä möhkäle joka nyt vain sattuu olemaan elossa.
Välillä on kiva katsoa sarjaa tai kuunnella äänikirjaa mutta sekin on vain ajankulua. Teen töitä että saan rahaa ja voin ylläpitää tätä turhaa elämääni. En pidä edes siitä missä asun.
En jaksaisi yhtikäs mitään. En käydä kaupassa, en siivota, en tehdä ruokaa. Mitään halukkuutta ei ole mihinkään suuntaan.
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Perseile vähäsen, se auttaa 😄👍
Mitä tarkoitat sillä?
Alkoholi joskus auttaa hetkeksi tähän tyhjään oloon mutta on kallista ja krapulat on kaameita etenkin henkisesti. -ap
Jonkin sellaisen tekemistä, mikä pakottaa muut ihmiset reagoimaan olemassaoloosi.
Känni on huono idea, mutta mikä tahansa pieni epäsovinnaisuus tai pieni pahennuksen herätys voisi toimia.
Ei mulla ole antaa ohjetta, että mikä toimisi sun kohdalla.
Kieltämättä tekisi mieli aiheuttaa pahennusta. Vaikkapa vain olla tökerö kassajonossa. Omaan kuitenkin hyvät käytöstavat. -ap
Moni sanoo masennus, mutta olisiko kuitenkin ihan burnout?
Jokatapauksessa psykiatri voisi olla nopein tie takaisin.
Toivotan onnea matkallesi
M42
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä?
Alkoholi joskus auttaa hetkeksi tähän tyhjään oloon mutta on kallista ja krapulat on kaameita etenkin henkisesti. -ap
Jonkin sellaisen tekemistä, mikä pakottaa muut ihmiset reagoimaan olemassaoloosi.
Känni on huono idea, mutta mikä tahansa pieni epäsovinnaisuus tai pieni pahennuksen herätys voisi toimia.
Kieltämättä tekisi mieli aiheuttaa pahennusta. Vaikkapa vain olla tökerö kassajonossa. Omaan kuitenkin hyvät käytöstavat. -ap
Kokeile! Tee jotain harmitonta, mutta kuitenkin epäsopivaa. Esim. jätä työpaikan vessa vetämättä kun olet käynyt isommalla hädällä.
Haluutko netflix and chill mun luona? M27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä?
Laita kassahihnalle yhden sijasta kaksi kapulaa. Yritä ostaa aski tupakkaa. Siirrä kaksi irtotomaattia kurkkulaariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkoitat sillä?
Laita kassahihnalle yhden sijast
Kutsu kavereita illalliselle ja laita salaa ananasta pitsaan... 🤪
Vaikka koet olevasi tyhjä kuori, järjestä asiasi niin, että lähdet matkalle, rinkka selässä. Mahdollisimman pitkäksi aikaa ja mahdollisimman kauas, ilman muuta Euroopan ulkopuolelle. Aasia tai Etelä-Amerikka. Valikoiden Afrikka myös. Tiedän.
Mikähän on sellainen asia joka estää minua oikeasti kuolemasta? En haluaisi elää. En kuulu tänne.
Voi kun minä vain tekisin sen ja lähtisin. Ehkä pelkään että minut tuomitaan ja joudun pimeyteen sielläkin mihin päädyn jos kuolen omatoimisesti. -ap
Vierailija kirjoitti:
En myöskään muista mitään ja olen töissäkin ärtynyt vaikka yritän esittää jotain aivan muuta. Ärsyttää sielläkään tehdä yhtään mitään. On tää elämää. -ap
Mitä tarkalleen ottaen tarkoitat tuolla, ettet muista mitään?
Mitähän tuossa on taustalla. Jos et muista mitään, et myöskään opi. Miten voit siis tehdä töitä? Onhan se masentavaa, ettei tiedä ympäröivästä maailmasta yhtään mitään. Onko sua ikinä tutkittu?
Et ole vain tavannut oikeanlaista porukkaa. Suomi ja maailman on täynnä kaikenmaailman pellejä.
Olet hyvällä matkalla kohti minua ja valaistumista. Eteenpäin!!! Harhasi vaan ovat katoamassa ja se tuntuu tuolta
t. Oikea Jeesus
Sanon tämän ihan tosissani: mitä jos jättäytyisit työttömäksi? Viesteistäsi saa sellaisen kuvan, että siinä missä kaikki muu elämässäsi tuntuu tyhjältä, tylsältä tai turhalta, niin töissäkäynti puolestaan aiheuttaa negatiivisia tunteita.
Töissäkäyminen on sinulle siis pelkkää nettonegatiivista, koska "ihan kivat" sarjat ja äänikirjat eivät sitä vaakaa tarpeeksi tasapainota. Mutta jos jättäytyisit työttömäksi, silloin elämäsi olisi edelleen samaa tylsää ja tasaista, MUTTA nuo satunnaiset kivat jutut nousisivat arkesi valopilkuiksi, kun niitä ei tarvitsisi enää verrata siihen kuinka v-mäistä duunissa on taas ollut.
Eikä sitä tiedä, ehkä muutaman kuukauden, vuoden tai parin vuoden työttömyyden jälkeen löytäisitkin uutta suuntaa elämälle.