Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelisit jos saisit kuukauden elinaikaa?

Vierailija
23.08.2024 |

Olisitko helpottunut, paniikissa, vihainen, surullinen? Itse olisin yllättynyt ja hieman helpottunut. 

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa tehdä edunvalvonta valtuutus yms asiat kuntoon.

Vierailija
22/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäisin sen loppuajan vauvapalstalla.

Miten se eroaa nykyisestä elämästäsi?

Ei mitenkään, mutta pitäisikö erota? Eläisin aivan niinkuin ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpotus se olisi. Laatisin testamentin ja päivittäisin hoito- ja hautaustahtoni Omakantaan. Heittäisin/lahjoittaisin turhaa roinaa pois ja tilaisin suursiivouksen kämppään. 

Vierailija
24/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisin esson paariin kavereiden luo ja pelaisi erän raaputus arpaa

Vierailija
25/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaisin loparit, kärräisin suurimman osan omaisuudestani kaattikselle ja pakkaisin loput pahvilaatikkoihin... sitten en tiedä, voi olla että kävelisin mereen viimeisenä keskisormen näyttönä kohtalolle

Vierailija
26/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvittäisin tulevalle perikunnalle raha-asiani. Ja että hautajaiset samalla tavoin kuin edesmenneen puolisoni. Toivoisin että lapseni ottaisivat tämän kuten isänsä lähdön.

Vierailija
27/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä elämä, sai elää rauhanajassa.

Vierailija
28/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olisi kyllä karseaa. Luultavasti menisi koko loppuelämä ihan pilalle siinä stressatessa.

Joo. Hankkisin vaikka laittomasti jotain bentsoja että kestäisin, nappailisin niitä sitten kun koukuttumisella ei enää olisi väliä. Varmaan myös vähän sekoaisin ja huutelisin tuolla torilla että muistakaa elää ja rakastaa. Rauhoittavissa ei edes hävettäisi.

Vierailija
29/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mä elin 2 viikkoa haimasyöpäepäilyn kanssa, ennen kuin vahvistui hoidettavaksi laadukai. Lääkärin ilme oli säälivä, ja kysyi, haluanko jotain lisäapua.

Ensimmäisen yön valvoin yksin, omien ajatusten kanssa. Aamulla oli sellainen epätodellinen, oksettava olo. En itkenyt, enkä surrut. Lamaannuin ja lopulta jotenkin antauduin. Ajattelin, että no *tässäpä tämä*

Vierailija
30/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillua varmaan.

Muuntaisin kaiken omaisuuteni (200ke) euroiksi, ja lähtisin aasiaan panemaan ja juhlimaan.

M38

Vierailija
31/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yllättynyt, helpottunut ja tyytyväinen. En sanoisi näistä tuntemuksistani yhdellekään ihmiselle sanaakaan. Heittäisin roskiin kaikki irtotavarani. 

Vierailija
32/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pillua varmaan.

Muuntaisin kaiken omaisuuteni (200ke) euroiksi, ja lähtisin aasiaan panemaan ja juhlimaan.

M38

Sulla ei siis ole läheisiä yhtään?

Vierailija
33/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän vit uttaisi, mutta mikäs siinä, menen kumminkin taivaaseen. 

Vierailija
34/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen jo tehnyt kuolinsiivouksen ja testamenttikin on vaikka ei paljon omaisuutta. Ainoa mistä kannan huolta enkä tiedä mitä tekisin on kaiken maailman omat 'taidetuherrukset' ja kirjoitukset joista tuntuu että niitä ei voi laittaa roskiin. Aina välillä teen tätä ja tulen vaan siihen tulokseen että ei voi laittaa roskiin enkä tiedä mitä tehdä. On mulla joku ajatus, mutta rupeeks ne mun kämpän siivoajat sellaisia toteuttamaan varsinkaan jos eivät itse omaa mitään ymmärrystä. Laittavat vaan kaiken roskiin!

Vierailija
35/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässäkö tää nyt oli?

Vierailija
36/37 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos. Kivaa oli. Moido.

Vierailija