Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Marilyn Monroe

Vierailija
23.08.2024 |

Katsoiko joku muukin 3 osaisen dokumentin hänestä?  Olen sanaton 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli myös bipolaarinen.

Vierailija
22/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marilyn joutui 8-vuotiaana hyväksikäytetyksi. Äitinsäkään ei sitä uskonut ennen kuin näki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sanovat, ettei se voinut olla itsemurha kun Monroe oli niin iloinen ja suunnitteli tulevaisuutta. Mutta se ei ole itsemurhatapauksissa kovinkaan harvinaista.

Mä olen aina ajatellut, että otti vahingossa liikaa lääkkeitä ja alkoholia sekasin.

Vierailija
24/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotkut sanovat, ettei se voinut olla itsemurha kun Monroe oli niin iloinen ja suunnitteli tulevaisuutta. Mutta se ei ole itsemurhatapauksissa kovinkaan harvinaista.

Mä olen aina ajatellut, että otti vahingossa liikaa lääkkeitä ja alkoholia sekasin.

Tuskin laittoi itse vahingossa peräsuoleen tappavan annoksen huumetta.

Vierailija
25/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun itsetuhoiseksi tiedetty henkilö, joka on ennenkin yrittänyt itsemurhaa, sitten lopulta kuolee itsemurhaan viittaavissa olosuhteissa, niin se on aina vahinko tai joku on "tuupannut jokeen" tms.

Vierailija
26/28 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nieli kymmenittäin barbituraattipillereitä. Ei niitä voi vahingossa niin paljon ottaa.

Vierailija
27/28 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai murhapuheet totta ole? :O

Vierailija
28/28 |
23.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kyllä usko että hänet murhattiin. Muuten kuin siten että annettiin liikaa lääkkeitä käytettäväksi  ilman valvontaa. Mutta ei se nyt mitään valtion salaisuuksia tiennyt. 

Mistäpä tietää, mitä John Fitzgerald Kennedy sille lörpötteli satulassa ollessaan..