Marilyn Monroe
Katsoiko joku muukin 3 osaisen dokumentin hänestä? Olen sanaton
Kommentit (28)
Marilyn joutui 8-vuotiaana hyväksikäytetyksi. Äitinsäkään ei sitä uskonut ennen kuin näki.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanovat, ettei se voinut olla itsemurha kun Monroe oli niin iloinen ja suunnitteli tulevaisuutta. Mutta se ei ole itsemurhatapauksissa kovinkaan harvinaista.
Mä olen aina ajatellut, että otti vahingossa liikaa lääkkeitä ja alkoholia sekasin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotkut sanovat, ettei se voinut olla itsemurha kun Monroe oli niin iloinen ja suunnitteli tulevaisuutta. Mutta se ei ole itsemurhatapauksissa kovinkaan harvinaista.
Mä olen aina ajatellut, että otti vahingossa liikaa lääkkeitä ja alkoholia sekasin.
Tuskin laittoi itse vahingossa peräsuoleen tappavan annoksen huumetta.
Kun itsetuhoiseksi tiedetty henkilö, joka on ennenkin yrittänyt itsemurhaa, sitten lopulta kuolee itsemurhaan viittaavissa olosuhteissa, niin se on aina vahinko tai joku on "tuupannut jokeen" tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nieli kymmenittäin barbituraattipillereitä. Ei niitä voi vahingossa niin paljon ottaa.
Vierailija kirjoitti:
En kyllä usko että hänet murhattiin. Muuten kuin siten että annettiin liikaa lääkkeitä käytettäväksi ilman valvontaa. Mutta ei se nyt mitään valtion salaisuuksia tiennyt.
Mistäpä tietää, mitä John Fitzgerald Kennedy sille lörpötteli satulassa ollessaan..
Oli myös bipolaarinen.