Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mitä pidät vierasvarana? Miten paljon?

Vierailija
08.02.2007 |

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toisaalta, harvemmin meille tulee yllätysvieraita. Lähikauppa on niin lähellä, että on helppo hakea sieltä jotain jos tarvii.

Vierailija
2/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse leivottuja pullia ja kuivakakkua, jäätelöä ja usein myös raakapakastettuja karjalanpiirakoita. Kuivakaapista löytyy keksipaketti.

Extraa ovat aina mokkapiirakat ja muut herkut, jotka katoavat nopeasti oman perheen suihin, eikä niitä jää usein vieraille.. :)

Kun pakastimen vierasvarat hupenevat, leivon tilalle lisää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans lähikauppa niin lähellä et haen sieltä kun tulee vieraita tai sitte leivon just ennen vieriaden tuloa ettei oma väki ehdi kaikkia syödä ;)

Mä tosin vihaan yllätysvieraita joten eipä meillä kukaan koskaan käykään ex tempore.

Vierailija
4/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

varalla: pullaa, keksejä, pasteijoita.

Jos pakastimessa hautoo noita pitkään, menevät pilalle, ennemmin siis itse söisi ajoissa :-).

Olettaako ihmiset nykyisin, että yllätysvieraalle on aina tarjottavaa?

Vierailija
5/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuon toki ite purtavaa -aina. itsellä on raaka-pakasteita vierasvarana. niitä ei kehtaa itelleen vaan paistaa ja syödä siis.. :)

Vierailija
6/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsille jätskiä ja keksejä, mehua

itse asiassa meillä on aina kaapit täynnä ruokaa eli vieraillekin olisi aina tarjottavaa

Vierailija
7/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä käy juurikaan yllätysvieraita, mutta toki joskus tulee pyydettyä joku vaikka ex tempore kahville, niin on kiva että jotain tarjottavaa löytyy. Keksejäkin saattaa kaapissa olla, mutta meillä niistä tuppaavat parasta ennen -päivät menemään ohi ennenkuin on keksit syöty.

Vierailija
8/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki tietää, et jos meille tulee yllättäen, niin tuo sit ite jotain jos jotain haluaa. Kaffetta sentään saa =) Sitä löytyy aina.

Vierailija
9/9 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tuovat mukanaan. Kahveet ja teet keitän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän seitsemän