Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi juma! Kaveri kävi lapsineen kylässä muutama päivä sitten..

Vierailija
08.02.2007 |

Hänen nuorimmaisellaan oli maha löysänä ja oli ollut kuulemma jo monta päivää ja eikö me perkele saatu mahatauti pari päivää myöhemmin. Keskimmäinen oksenteli viime yön todella rankasti ja nuorimmainen muutaman kerran. Tässä sitten on pesty yrjöjä niin lattioilta kuin sängyistäkin.

Voi vitja! jos olisin tiennyt, niin ei varmasti oltaisi huolittu heitä kyläilemään.. Täytyykö sitten kyläillä " kuramahaisena" .

*purnaa harmistuneena*

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttävää kyllä.

Mut arvaas kuinka harmitti itseäni kun meiltä tarttui tuttavaperheeseen joku tauti vielä kun lapset oli olleet yli viikon terveinä! Siellä joutui sitten pieni tyttö sairaalakuntoon :( Oli tosi kurja mieli, en osannut yhtään arvata että niin pitkään tarttuu. Siitäpä viisastuin ja nyt on mahataudin jälkeen pidetty aina kaks viikkoa karanteenia.

Vierailija
2/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perille päästyämme sanottiin, että toivottavasti tämä mahatauti ei tartu lapseemme... Olis voinu etukäteen sanoa, niin emme olisi menneet sinne! No, lapsi ei vielä ole tautia saanut... Itsellä meni maha sekaisin.

*yhtyy purnaukseen*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tietää lapsensa olevan sairaana, niin miksi pitää mennä muut tartuttamaan. Kyllä mä oon aina kysynyt, että saako tulla kylään, jos on lapsella ollut edes pieni yskä tms.

Vierailija
4/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse välttelen perheitä jossa on juuri ollut mahatautia tai flunssaa, vuosi sitten sairastimme juurikin tuollaisen kyläilyn päätteeksi kamalan vatsataudin, lapset joutuivat sairaalaan ja me makasimme mieheni kanssa kotona sairaana.

jotkut naurahtelevat minulle kun välttelen näin, mutta en halua kokea tuota enää koskaan!

Vierailija
5/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kantaa? Otatteko jotain näytteitä ja tutktatte niitä?

Vierailija
6/6 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa meiltä, ettei vatsatautia pitäisi ns. tahallisesti mennä toiseen perheeseen tartuttamaan. Jokaiselle pitäisi antaa säädyllinen mahdollisuus " eristää perheensä" , jos siltä tuntuu. Eli aina pitää sanoa ETUKÄTEEN ennen vierailuja, jos omassa perheessä on pöpöjä jylläämässä. Esim. vatsatauti tarttuu pinnoilta yli viikon ajan viimeisen oksennuksen jälkeen, eli yllättävän pitkä varoaika on tarpeen, jos haluaa siltä välttyä!

Eikä sitä flunssia/vatsatauteja toisaalta voi loputtomiin välitelläkään, vaikka kuinka haluaisi. Pöpöjä on etenkin taas tällä hetkellä ihan kaikkialla: kauppojen tavaroissa ja hyllynreunoissa, bussien ja junien kaiteissa, neuvoloissa ja lääkäriasemilla kaikkialla, puhumattakaan julkisistavessoista ja lastenhoitohuoneista...

Pestään siis vaan tunnollisesti käsiä, vältellään tahallista tartuttamsta ja toivotaan parasta.......

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä