Mies ei näköjää lakkaa haikailemasta eksänsä perään vaikka meillä on 2 lasta ja yhdessä oltu pian 10v
Jos olisin tiennyt, ettei pääse eksästään näköjään irti ikinä, en olisi ikinä mennyt ensimmäisillekään treffeille. Kun tapasimme, kumpikin oli juuri eronnut edellisistä suhteista, ja työstimme asioita vielä vaikka menimme yhteen.
Kuvittelin ja olin varma että kyllä ennen pitkää ex lakkaa pyörimästä miehen mielessä. Pääsin parissa vuodessa lopulliseen malliin oman edellisen suhteeni käsittelyssä, eli myönnetään tovi meni itsellänikin. Puhuimme mieheni kanssa välillä edellisten kokemusten tapahtumista, kun edellinen mieheni oli ollut väkivaltainen, ja mieheni edellinen puoliso taasen enemmänkin henkisesti väkivaltainen ja vei miestäni ns. kuin pässiä narussa.
Siksi koin että asioita piti molemmin puolin työstää.
Nyt kuitenkin ollaan oltu pitkälti vakiintunut pari jo 9 vuoden ajan. Omistamme asunnon ja meillä on 2 lastakin. Nykyään harvemmin, mutt yhä edelleen, miehen puheisiin pulpahtaa joku eksään liittyvä asia. Tyyliin "Nooran siskokin omisti tuollaisen auton", "en ymmärrä miksi Noorakin sanoi aina noin" tai "No jotkut ovat vähän skitsompia tapauksia" (viittaa Nooraan).
Tänään alkoi huolella ärsyttää kun kerroin jostakin biisistä, jossa lauletaan että "sulla on häitä pidellyt, sut sai joku Antti Järvinen" että on mielestäni kiva biisi. No eiköhän mieheni heti todennut että "eikös Nooran mieskin ole Antti!".
Juu ja eks on Noora, että terveisiä vaan sinne Nooralle ja miehelleen Antille, että täällä edelleenkin kaipaillaan. :)
Kommentit (61)
Olet se kakkosvaihtoehto kun ykkönen ei halunnutkaan jatkaa.
Olet vainoharhainen. Toivottavasti mies löytää kivemman naisen.
Sellaista se on. Ihminen on tarkoitettu rakastumaan kunnolla kerran. Naiset halusivat tämän rikkoa.
No se, että tulee mieleen joku osa entistä elämää ei tarkoita vielä haikailua. Nuo kommentit oli minusta ihan viattomia.
Vierailija kirjoitti:
Ette ole vissiin naimisissa? Odotteleeko mies, että se eksä ottaa vielä takaisin?
Mulla on myös kaveri, jonka mies ei 20 yhteisestä vuodesta, lapsista ja talosta suostu naimisiin. Oon aina ihmetellyt sitä, mutta ehkä sekin haikailee Sitä Oikeaa.
Ei olla naimisissa eli napakymppiin osuit.
Ap
Kommentoiko muiden miehet eksiensä asioita/tekemisiä tällä tavalla vuosikymmenenkin jälkeen? Mä kyllä saatan ajatella eksää jossakin esille tulleessa asiayhteydessä mutta ei mulla ole tarvetta mainita siitä ääneen.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Sellaista se on. Ihminen on tarkoitettu rakastumaan kunnolla kerran. Naiset halusivat tämän rikkoa.
Kyllä tähän syyllistyy molemmat sukupuolet!
T:Mies
Vierailija kirjoitti:
Kommentoiko muiden miehet eksiensä asioita/tekemisiä tällä tavalla vuosikymmenenkin jälkeen? Mä kyllä saatan ajatella eksää jossakin esille tulleessa asiayhteydessä mutta ei mulla ole tarvetta mainita siitä ääneen.
Ap
Minusta se, että ajatuksen sanoo ääneen, kertoo juuri siitä, että ajatus on täysin viaton, eikä tule edes mieleen, että sitä pitäisi sinulta salailla.
20 vuotta erosta. Silti harrastan useana yönä viikossa seksiä exäni kanssa - unissani.
Pitäisikö kertoa nyxälle?
Nim. Vaari
Joo siis noihan on täysin viattomia lausahduksia, ja todellakin sanoisin ääneen jos sattuisi nimien kanssa noin että osuu just johonkin biisiin! Ap olet liian epävarma. Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Minusta se, että ajatuksen sanoo ääneen, kertoo juuri siitä, että ajatus on täysin viaton, eikä tule edes mieleen, että sitä pitäisi sinulta salailla.
Kiitos selvennyksestä. Siis ihan loogiselta kuulostaa. Ei noissa asioissa mitä hän sanoo, itsessään ole mielestäni mitään pahaa tai ihmeellistä. Enemmän ärsyttää se tunne, että tuntuu että miehen pitää kaivaa aina joku aasinsilta tähän eksäänsä. Tunnetaanhan me monta muutakin Anttia, mutta kukaan heistä ei sitten tullut miehelle mieleen vaan tietenkin tuo Nooran Antti :) ihminen, jonka kanssa kumpikaan ei olla ikinä edes juteltu.
Ap
Miten mies reagoi, jos sinä, ihan viattomasti, tietysti, alat itse muistella, aika usein, kuinka oma exäsi kulloinkin toimi?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mun mieheni ei toimi noin, mutta minä itse toimin. Olen muutenkin aika välitön ihminen ja löpisen mitä mieleen tulee. Exiäni en ottaisi mistään hinnasta takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Kerro tarkemmin, mitä tarkoitat. Oletko rakastunut lapsena, teininä, täysikasvuisena?
Miten maailman naiset tämän asian halusivat rikkoa?
Miksette ole naimisissa? Oletko ehdottanut avioitumista?
Vierailija kirjoitti:
Miten mies reagoi, jos sinä, ihan viattomasti, tietysti, alat itse muistella, aika usein, kuinka oma exäsi kulloinkin toimi?
Tai sitten toimii niin kuin olisi henkisesti terve aikuinen, ja ottaa asian puheeksi. Sanoo, että nuo kommentit saavat vaivaantuneeksi, ja kysyy, mikä niissä on taustalla. Ei syyttäen, koska mies ei ole tehnyt mitään väärää, vaan avoimesti omasta tunteestaan kertoen.
Vierailija kirjoitti:
Joo siis noihan on täysin viattomia lausahduksia, ja todellakin sanoisin ääneen jos sattuisi nimien kanssa noin että osuu just johonkin biisiin! Ap olet liian epävarma. Miksi?
Viettomia ovat minustakin erillisinä lausahduksina, mutta siis säännöllisesti toistuvina pulpahduksina/aasinsiltoina alkanut vähitellen tympiä.
Olen kyllä hiukan epävarmakin, mulla on vähän huono itsetunto, vaikka siis kokonaisuutena varmaan ei pitäisi tai kannattaisi olla.
Ap
Olen kokenut elämäni parasta seksiä exäni kanssa. Niin on moni muukin mies, mutta minä olin eka!
Voithan tietenkin sanoa miehelle, että tuo häiritsee sinua. Jos vaikka mainitsisi eksäänsä vähemmän.
Jos suhde on muuten hyvä niin ei tuosta niin kannata välittää. Se vain menee niin että suurin osa miehistä varsinkin noin pitkissä suhteissa ajattelee jotain muuta naista kuin omaa puolisoaan, oli se sitten eksä tai uusi kuuma työkaveri.
Ette ole vissiin naimisissa? Odotteleeko mies, että se eksä ottaa vielä takaisin?
Mulla on myös kaveri, jonka mies ei 20 yhteisestä vuodesta, lapsista ja talosta suostu naimisiin. Oon aina ihmetellyt sitä, mutta ehkä sekin haikailee Sitä Oikeaa.