Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö te muut naiset koskaan outoja vaatekappaleita, mitä meille myydään? esim miksi sortsit ovat niin niukkkoja ja paidat

Vierailija
23.08.2024 |

Että näyttää mahd. paljon ihoa? Ja miesten sortsit ovat pidempiä kuin naisten. Naisten paidoissa näkyy napa jne. Ettekö kapinoi tuota vastaan? Itse en ainakaan käytä tuollaisia vaatteita ulos mentäessä.

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kuka niitä ostaa. En osta niitä itse.

Vierailija
2/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten vaatteissa joko ei ole taskuja tai vain pienet taskut, kun miesten puolelta löytyy vastaava vaate isoilla taskuilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ruvennut ostamaan miesten sortseja. En halua mitään perseen paljastavia minisortseja, rannalla ne voi olla ok, mutta ei arjessa muuten. 

Vierailija
4/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on niitä löysempiäkin malleja ja itse käytän kesäisin melkeen vaan miesten shortseja.

Olen tosin ihmetellyt kirppareilla usein naisten yläosia, niistä ei oikeen ota selvää miten päin ne pitäis pukea.

Vierailija
5/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin tässä miettimään, onko miesten shortsit niin hyvän pituisia kun niillä on meisseli housuissa? 🤔

Vierailija
6/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloin tässä miettimään, onko miesten shortsit niin hyvän pituisia kun niillä on meisseli housuissa? 🤔

Luultavasti :D

Vierailija
7/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinistä asti olen ostanut osan vaatteistani miesten osastolta. Yleensäkin suosittelisin, että älä osta vaatteita joista et pidä. 

Vierailija
8/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osta liian pieniä vaatteita, ne kiristävät eivätkä istu päälle.

Vierailija
9/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinistä asti olen ostanut osan vaatteistani miesten osastolta. Yleensäkin suosittelisin, että älä osta vaatteita joista et pidä. 

Mutta on tässä mukana myös sosiaalisia paineita olla mukana "tyttöjen joukoissa" esim nuorena. Muuten joutuu kiusatuksi. Esim kyllä ymmärrän miksi äitini yritti minua nuorempana pukea minua nätisti mekkoon esim koulun tapahtumiin vaikka itse halusin mennä vain lököhousuissa. 

Vierailija
10/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni on kiva, että on erilaisia vaihtoehtoja. Kyllä naisillekin löytyy peittävämpiä vaatteita, jos sellaisia haluaa. Makuja on monia, vapaus valita.

Vierailija
11/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Urheilen paljon, käyn salilla ja pyöräilen ja monet naisten yläosat on todella kittanoita ja aivan liian lyhyitä. Pyöräilypaidat ostan miesten mallisina, koska helma ja hihat on huomattavasti pidempiä ja vaatteessa on tilaa hengittääkin ja hartioille on tilaa.

Vierailija
12/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteilla ei ole sukupuolta.

Vierailija
13/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naisillekin on onneksi paljon "loose fit"-tyylisiä yläosia. Ei kinnaa mistään, vaan on rentoja. Suosikki t-paitani on Onlyn "Moster"-malli.

Vierailija
14/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan ikinä käyttäisi mitään napapaitoja tai minishortseja ihmisten ilmoilla! Kutsun niitä naisten minishortseja farkkuvaipoiksi, koska siltähän ne näyttää ... Jotenkin teini-ikäiset vielä ymmärtää, kun eivät vielä ihan kaikesta tajua, mutta niitä käyttävät ihan aikuiset, jopa keski-ikäiset naiset.

Siis tällainen paljastava naisten 'muoti' on ala-arvoista.

Tyylikäs nainen pukeutuu elegantisti, eikä näytä turhaa paljasta pintaa, vaan käyttää puhtaita, laadukkaita ja tarpeeksi peittäviä vaatteita. Kaunis ja näyttävä voi olla ilman, että on puolialasti.

Paljastavia/seksikkäitä (alus)vaatteita käytetään kotona oman miehen iloksi.

Vierailija
15/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään naisillekin on onneksi paljon "loose fit"-tyylisiä yläosia. Ei kinnaa mistään, vaan on rentoja. Suosikki t-paitani on Onlyn "Moster"-malli.

Niin onkin ja noita kannattaa suosia. :)

Vierailija
16/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ongelma kaula-aukkojen suhteen. Aina kun löytyy kiva ja sopiva paita, niin siinä on joko liian pieni tai liian suuri kaula-aukko. Rintavanakin sitä haluaisi pukeutua tyylikkäästi, mutta edellä mainitunlaisissa päänteissä se on mahdotonta. Kaipaan sopivan kokoisia V- ja O-päänteitä vaatteisiin.

Vierailija
17/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin sekaisin? Ei kukaan normaali nainen käytä napapaitoja eikä peppusortseja.

Vierailija
18/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kävi mielessä, että alle 30-vuotiaana sitä oli vielä siinä uskossa, että stringit ovat mukava vaatekappale. Seuraava ajatus olikin sitten se, ettei yksikään mies suostuisi pukeutumaan naruun persvaossa ja väittäisi sitä mukavaksi.

Vierailija
19/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatteilla ei ole sukupuolta.

Osa on tosiaan nykyään ns. unisex-malleja, mutta esim. miesten ja naisten napillisissa paidoissa napit ovatkin eri puolella.

Vierailija
20/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, en osta ikinä mitään naistenosaston pikkuruisia shortseja tai minihameita. Muutenkin ärsyttää että naisten vaatteet ovat niukkoja ja tiukkoja ja miehille vaatteet tehdään paljon väljemmiksi ja mukavammiksi.  

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kolme