Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mietittekö te muut naiset koskaan outoja vaatekappaleita, mitä meille myydään? esim miksi sortsit ovat niin niukkkoja ja paidat

Vierailija
23.08.2024 |

Että näyttää mahd. paljon ihoa? Ja miesten sortsit ovat pidempiä kuin naisten. Naisten paidoissa näkyy napa jne. Ettekö kapinoi tuota vastaan? Itse en ainakaan käytä tuollaisia vaatteita ulos mentäessä.

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Researchers, including social scientists, state that often behavior and identity do not match: women may label themselves heterosexual but have sexual relations with women, self-identified lesbians may have sex with men, or women may find that what they considered an immutable sexual identity has changed over time. Research by Lisa M. Diamond et al. reported that "lesbian and fluid women were more exclusive than bisexual women in their sexual behaviors" and that "lesbian women appeared to lean toward exclusively same-sex attractions and behaviors." It reported that lesbians "appeared to demonstrate a 'core' lesbian orientation.

Vierailija
22/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yhdet pitkät shortsit, mutta tykkään enemmän lyhyistä. Sitten taas niistä lyhyistä paidoista en tykkää, mutta onneksi kukaan ei pakota ostamaan niitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on käytössä vaan miesten shortseja. Naisten shortsit saattaa muuten olla kivat, mutta kävellessä ne liehuu aivan kannikoiden alapuolelle, en tykkää yhtään! 

Vierailija
24/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ärsyttää, että ne normaalit naisten vaatteet on nimellä "over size"

Vierailija
25/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävi mielessä, että alle 30-vuotiaana sitä oli vielä siinä uskossa, että stringit ovat mukava vaatekappale. Seuraava ajatus olikin sitten se, ettei yksikään mies suostuisi pukeutumaan naruun persvaossa ja väittäisi sitä mukavaksi.

Mua ärsyttää just tämä kun jotkut väittävät stringejä mukaviksi. Samalla logiikalla se olisi mukavaa kun normi alushousut menevät vahingossa vakoon. En ole ikinä, edes parikymppisenä käyttänyt stringejä. Epämukavuuden huipentuma. 

Vierailija
26/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teinistä asti olen ostanut osan vaatteistani miesten osastolta. Yleensäkin suosittelisin, että älä osta vaatteita joista et pidä. 

Mutta on tässä mukana myös sosiaalisia paineita olla mukana "tyttöjen joukoissa" esim nuorena. Muuten joutuu kiusatuksi. Esim kyllä ymmärrän miksi äitini yritti minua nuorempana pukea minua nätisti mekkoon esim koulun tapahtumiin vaikka itse halusin mennä vain lököhousuissa. 

No ei tuo kiusaaminen ja huomsuttelu jää välttämättä vai niihin vuosiin kun on vasta tyyliää ja itseään hakeva teini tai kapinoiva nuori. 

Onhan esimerkiksi tällä palstalla kirjioitellut miehiä, jotka ovat käsittääkseni täysi-ikäisiä mutta ovat saaneet peräännhuutelua ja homottelua niin trikoiden käytöstä kuin nahkahousuihin pukeutumisesta tai jopa siitä, että housut nyt vain ovat olleet väärän väriset kun ovat olleet punaiset...... 

Vierailija
27/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tätien cargohousut. Suorastaan paljastavan vastakohta. Ei kovinkaan esteettiset, mutta järjettömän mukavat päällä. 

Vierailija
28/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus kävi mielessä, että alle 30-vuotiaana sitä oli vielä siinä uskossa, että stringit ovat mukava vaatekappale. Seuraava ajatus olikin sitten se, ettei yksikään mies suostuisi pukeutumaan naruun persvaossa ja väittäisi sitä mukavaksi.

Mua ärsyttää just tämä kun jotkut väittävät stringejä mukaviksi. Samalla logiikalla se olisi mukavaa kun normi alushousut menevät vahingossa vakoon. En ole ikinä, edes parikymppisenä käyttänyt stringejä. Epämukavuuden huipentuma. 

Ei niitä voi käyttää kuin ritsan kuminauhaksi.

Vierailija
29/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ärsyttää, että ne normaalit naisten vaatteet on nimellä "over size"

On ne over size jollain Anna Abreun kokoisella, mutta jos on isompi kuin kokoa 36-38, niin sitten se over size -vaikutelma katoaa. Koot ei suurene samassa suhteessa.

Vierailija
30/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta niitä. Teen itse vaatteita.

Vierailija
31/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haluaisin ostaa kaupasta paidan, joka on kivan värinen tai sopivaa kangasta. Mutta kun katson sitä tarkemmin, se onkin mallia crop top tai ainakin neliön muotoinen, enkä todellakaan enää halua sitä.

Vierailija
32/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan lyhyitäkin shortseja, ei niistä tosin kuitenkaan kaikki näy. Jos on kuuma tai menen rannalle. Löysin sentään muutamat vähän pidemmät ja taskulliset shortsit myös. Sitten myös jotain poikien osastolta olen ostanut, kun olen sen verran hoikka että miesten koot isoja. 

Vierailija
33/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapitalismihan siinä on taustalla. Naiset ostavat paljon vaatteita sekä itselleen että usein muillekin perheenjäsenille. Mutta ennen kaikkea itselleen. Siispä naisten vaatteista voidaan tehdä ohuita liruja, pikamuotia, huonoa laatua, niukkoja kittanoita. Säästyy materiaalikuluissa. Ero yhden vaatteen kohdalla ei ole suuri, ovatko lahkeet, helmat tai hihat täyspitkät, puolipitkät vai olemattomat, mutta kerro se miljoonalla, jo näkyy. Ei sekään ole sattumaa, että "muodissa" ovat suorat saumat ja yksityiskohtien puute, ne säästävät työvaiheissa. Taas kertaa miljoona, aika on rahaa. Ja naiset ostavat, koska muoti.

Vierailija
34/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Itse ostan isoja löysiä t-paitoja ja käytän pitkiä housuja.

Vierailija
35/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nythän on muodissa sellaiset leveät, polviin asti ylettyvät shortsit. Niillä oli joku hieno nimikin, en vaan muista.

Vierailija
36/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupat myyvät sitä, jolle on kysyntää.

Vierailija
37/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina on miesten ja naisten vaatteet olleet erilaisia, ei sen nyt mikään ihmetys pitäisi olla. Valinnanvaraa löytyy myös enemmän kuin koskaan. Peittävää löytyy siis naisille kyllä. 

Vierailija
38/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap haluaa naiset ruotuun ja siveyssäkit niiden päälle. Painu ap helvettiin.

Vierailija
39/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta tollasia vaatteita. Ei kiinnosta paljastelu.

Vierailija
40/44 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Dressmanin miesten puuvillat-paitoja, muuten ok, mutta ne pyöreällä kaula-aukolla olevat näyttää melkein saman tien kulahtaneelta kun se kaula-aukko repsottaa. V-aukkoisia on vähemmän myynnissä, en kyllä tiedä olisiko ko. puljun sellaiset yhtään parempia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän