Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaveri otti omalla luvalla pakastimesta ruokaa kun nukuin

Vierailija
23.08.2024 |

Kaveri oli nukkuessani ottanut omin lupineen valmis aterioita mitkä olin laittanut pakkaseen ja laittoi omaan reppuun. Kaivoi reppuaan ja näin ja kysyin että ootko ottanut multa , mitä ihmettä? Sanoi "et sä ikinä niitä syö kuitenkaan" . No on totta että ollut pakastimessa monta kuukautta mutta silti mielestäni törkeää, kaveri ei oo moksiskaan enkä tiedä mitä enään sanoisin. En olis niitä välttämättä syönyt mutta silti tuntuu epäreilulta kun ei kysynyt. 

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiotko jatkossa päästää sen kotirosvon vielä sun kotiin?

Vierailija
42/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sä kaivelit sen reppua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempana yksi "kaveri" pyysi matkani aikana saada olla poikaystävänsä kanssa asunnollani.

Luottavaisena annoin "ystävälle" avaimet kotiini koska vaikutti ihan fiksulta ihmiseltä.

Palattuani näin että oli oikein tonkinut lakanapinon alta vaatekomerostani päiväkirjani. Se oli nimittäin jätetty auki nähtäväksi keittiön pöydälle. Päiväkirjaan oli liimannut kaiken huipuksi oman pienen tarrakuvansa ja sanat " voi ymmärrän niin hyvin miltä susta tuntuu, minustakin tuntuu joskus samalta!"

Kun oli järkyttynyt tuosta ja kysyin miksi oli etsinyt päiväkirjan i ja toiminut noin, ei ymmärtänyt lainkaan mistä ihmeestä suutuin kavereita kun ollaan ja selitti että : Minä halusin nähdä olitko kirjoittanu mitään minusta."

En ollut kirjoittanut sanaakaan hänestä, olin siis luotettava.

Siihen laantui ystävyys.

Kuulin vuosikymmen myöhemmin että hän toimii nyt aikuisena jonkinlaisena psykologina tai terapeuttina.

Vierailija
44/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinkö teki ...kamalaa maailma kaatuu.  🤣🤣🤣🤣🤣

Tuo on varkaus. Millainen on varastava "ystävä"?

Vierailija
45/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorempana yksi "kaveri" pyysi matkani aikana saada olla poikaystävänsä kanssa asunnollani.

Luottavaisena annoin "ystävälle" avaimet kotiini koska vaikutti ihan fiksulta ihmiseltä.

Palattuani näin että oli oikein tonkinut lakanapinon alta vaatekomerostani päiväkirjani. Se oli nimittäin jätetty auki nähtäväksi keittiön pöydälle. Päiväkirjaan oli liimannut kaiken huipuksi oman pienen tarrakuvansa ja sanat " voi ymmärrän niin hyvin miltä susta tuntuu, minustakin tuntuu joskus samalta!"

Kun oli järkyttynyt tuosta ja kysyin miksi oli etsinyt päiväkirjan i ja toiminut noin, ei ymmärtänyt lainkaan mistä ihmeestä suutuin kavereita kun ollaan ja selitti että : Minä halusin nähdä olitko kirjoittanu mitään minusta."

En ollut kirjoittanut sanaakaan hänestä, olin siis luotettava.

Siihen laantui ystävyys.

Kuulin vuosikymmen myöhemmin että hän toimii

Ex ystäväsi kuulostaa lähinnä persoonallisuushäiriöiseltä sekopäältä. 

-ohis

Vierailija
46/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävätär pyysi yöpaikkaa yhdeksi yöksi. Suostuimme vieraanvaraisena että sopii. Aamulla hän oli lähtenyt ja ottanut mukaansa puhtaat pikkarini ja sukkahousuni pyykkinarulta kylppäristä.

Ja joo, erittäin pieni ja tarkkaan valikoitu ystäväpiiri on nykyään. 

Vierailija
47/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hänen luokse kylään ja ota lähtiessäs pari keittiön tuolia mukaasi. Sanot, että et sä näillä kuitenkaan koskaan istu. Varashan sulla on kaverina. Ei tunne näköjään mitään toisen ihmisen rajoja. Oppituntia vailla oleva typerys.

Vierailija
48/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs ystävätär pyysi yöpaikkaa yhdeksi yöksi. Suostuimme vieraanvaraisena että sopii. Aamulla hän oli lähtenyt ja ottanut mukaansa puhtaat pikkarini ja sukkahousuni pyykkinarulta kylppäristä.

Ja joo, erittäin pieni ja tarkkaan valikoitu ystäväpiiri on nykyään. -

- Unohdin tuosta että myös rintaliivini lähti mukaan narulta... 

Vierailija
49/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niinkö teki ...kamalaa maailma kaatuu.  🤣🤣🤣🤣🤣

Kaverilta ei varasteta mutta sulla ei olekaan kavereita.

Vierailija
50/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sä kaivelit sen reppua?

ETKÖ OSAA LUKEA? KAVERI KAIVOI OMAA REPPUAAN JA AP. NÄKI REPPUUN.

Kaivoi reppuaan ja näin ja kysyin että ootko ottanut multa , mitä ihmettä? Sanoi "et sä ikinä niitä syö kuitenkaan" .

Vierailija
51/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi maassa kuin jumalattoman suussa? Niinkö? Itse et olisi syönyt niin ei syö kukaan muukaan. Eli suomeksi: nyt ne sapuskat meni ainakin siihen tarkoitukseen mihin pitääkin. Älä jatkossa ostele ruokaa jota et aio syödä. Ruoka on arvokasta.

Vierailija
52/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näin luotettavia "kavereita" sinulla...

Vierailija
53/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

taas kerran ihmettelen mikä käsitys teillä on sanasta kaveri

Ei ole ketään muuta...

Vierailija
54/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä olisi varkaalla enää asiaa kotiini eikä enää myöskään kaverini.

Vierailija
55/55 |
24.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonain päivänä tommonen kaveri löytyy siippasi kainalosta makkaristasi ja tuumaa : et sä kuiteskaan tässä ny maannu niin aivan sama vaik mä vähän täs oon.