Kaveri otti omalla luvalla pakastimesta ruokaa kun nukuin
Kaveri oli nukkuessani ottanut omin lupineen valmis aterioita mitkä olin laittanut pakkaseen ja laittoi omaan reppuun. Kaivoi reppuaan ja näin ja kysyin että ootko ottanut multa , mitä ihmettä? Sanoi "et sä ikinä niitä syö kuitenkaan" . No on totta että ollut pakastimessa monta kuukautta mutta silti mielestäni törkeää, kaveri ei oo moksiskaan enkä tiedä mitä enään sanoisin. En olis niitä välttämättä syönyt mutta silti tuntuu epäreilulta kun ei kysynyt.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi nukuit kun sulla vieras?
Onko kaveri nälissään ja pa ja siksi varasti?
Ei ole ollut nälissään kun söimme tortilloja tänä aamuna ja hän teki voileipiä päivällä , minä menin makuuhuoneeseen nukkumaan puoleksi tunniksi niinkuin aina teen päivällä, ja hänellä vanhemmat jotka avustaa ja oma ohjaaja auttaa raha asioissa, ei hän ole köyhä.
Jaaha, eli olette molemmat jotain yhteiskunnan elättejä. Ihanko ruokajonosta kävit ruoat "hankkimassa"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ollut nälissään kun söimme tortilloja tänä aamuna ja hän teki voileipiä päivällä , minä menin makuuhuoneeseen nukkumaan puoleksi tunniksi niinkuin aina teen päivällä, ja hänellä vanhemmat jotka avustaa ja oma ohjaaja auttaa raha asioissa, ei hän ole köyhä.
Jaaha, eli olette molemmat jotain yhteiskunnan elättejä. Ihanko ruokajonosta kävit ruoat "hankkimassa"
Minä ostin ihan omilla viikkorahoila ne ruoat! Miksi täällä on aina niin ilkeitä ihmisiä oikeasti, ei tunnu kivalta. Pari ihmistä täällä ymmärsi miksi minä olen hämmentynyt ja sinä halusit tulla minulle ja sanoa pahasti. Jos sinä pystyt käydä töissä niin hienoa mutta et voi haukkua ja tehdä noin. Antaa olla en ikinä enään, kirjoita tänne mitään .
Ota ne takaisin ja potki varas pihalle.
Kas kun ei tullut ajatelleeksi, että ei pakasteet säily repussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi olet ilkeä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan hyvin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta taitaa olla hullu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sullakaan hyvin mene.
Sovi kaverisi kanssa, että pyytää luvan ensi kerralla. Kerro, että ei saa varastaa. Jos ottaa vielä jotain ilman lupaa, ei saa tulla sinun luokse enää.
Ikävää ottaa luvatta toisen omaisuutta. Olisi edes kysynyt luvan että voiko ottaa!
Olisin ottanut takaisin ja kaveri pihalle. En ala varkaita kattelemaan.
Jos kysyisi, niin voisin antaa. Riippuen vähän mitä haluaisi. Jotain sisäfilettä tuskin, jotain tavallisempaa voisin jo tarve hänellä on tai jostain syystä olisin ostanut jotain mitä en halua sittenkään syödä. Mutta vain jos kysyy ensin. Jotain marjoja yms. mitä tulee yli oman tarpeen jaan muutenkin, mutta lupaa kysymättä ei kenellekkään.
Hah hah, on tutkinut jo pidemmän aikaa pakastintasi kun tiesi että nuo nyysityt eväät ovat lojuneet siellä jo jonkin aikaa...
Tottako/porvoo??? Trulli?
Jos totta, oli tosi ilkeästi tehty. Jo käskykin opettaa: Älä varasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli olette molemmat kehitysvammaisia tai muuten vajaavaltaisia ihmisiä? Se selittää paljon. Mutta siis ihan oikeasti, ei kenenkään toisen kodista viedä yhtään mitään kysymättä lupaa. Kaverisi teki täysin väärin, hän varasti. HÄnellä ei ollut oikeutta siihen, ja siitä saa olla vihainen ja sanoa, että ei enää ikinä tee niin, tai ei saa enää tulla kotiisi.
Tälaiset asiat ei ole mitään mielipidekysymy
Juuri näin. Ap:n kaveri on varas. Kerro ohjaajille ap mitä " kaveri" teki, että asia selvitetään kunnolla ja ettei se varasta sulta uudestaan.
Ota kaverin säästöt, kun ei se niitä kuitenkaan käytä?
Kaverisi ei saa ottaa kysymättä lupaa sinulta tavaroita.
Ei kukaan täysipäinen tee mitään tuollaista, mutta tässä taitaa olla kyse henkilöstä, joka ei käy täysillä rattailla.
Olisit ottanut repusta kamat pois ja niskaperseotteella nk. kaveri mäkeen ja perään tieto, ettet varkaitten kanssa ole kaveri. Täällä asiaa on turha enää märistä.
taas kerran ihmettelen mikä käsitys teillä on sanasta kaveri
0/5. Miksi edes nukuit kun kaveri on kylässä?