Pitääkö raakusta tehdä nyt Suomen kansalliseläin?
Kommentit (50)
Tuhansia raakkuja on nyt siirretty tuosta puropahasen pätkästä kuulemma turvaan.
Kuinkahan uhanalainen tuo raakku onkaan?
Kun kone on ajellut tuossa purossa, niin pohjasta on irronnut liejua ja raakut ovat menneet likaisiksi, eikö virtausvaihtelut, tulvat, jäätymiset ja sulamiset aiheuta likaantumista?
Vierailija kirjoitti:
Tuhansia raakkuja on nyt siirretty tuosta puropahasen pätkästä kuulemma turvaan.
Kuinkahan uhanalainen tuo raakku onkaan?
Kun kone on ajellut tuossa purossa, niin pohjasta on irronnut liejua ja raakut ovat menneet likaisiksi, eikö virtausvaihtelut, tulvat, jäätymiset ja sulamiset aiheuta likaantumista?
Hyvin uhanalainen. 5% kannasta menetettiin tuossa.
Mua raivostuttaa eniten se että Stora Enso joutuu vastuuseen. Ei se i d i o o t t i konekuski. Miksei sitä rankaista millään?
Vierailija kirjoitti:
Mua raivostuttaa eniten se että Stora Enso joutuu vastuuseen. Ei se i d i o o t t i konekuski. Miksei sitä rankaista millään?
Molemmat vastuuseen.
Pitää. Lisäksi vaihtaisin esim. Suomen miesten jalkapallon A-maajoukkueen lempinimeksi Huuhkajien sijasta Raakkujat.
Vierailija kirjoitti:
Pitää. Lisäksi vaihtaisin esim. Suomen miesten jalkapallon A-maajoukkueen lempinimeksi Huuhkajien sijasta Raakkujat.
Kyllä lapsi kovan viestin rykäsit ..🤣🤣🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lapsi kovan viestin rykäsit ..🤣🤣🤣🤣🤣
Taitaa olla itse Ponssekuski linjoilla.
Minä tekisin kansalliseläimen Purrasta, mesimäyräksi aika pureva
Vierailija kirjoitti:
Miksei, on se kyllä älykkäämpi ja hyödyllisempi kuin kainuulainen konekuski.
Lopulta, se kone kuski se sinullekin leivän kierrättelee. Sun tarttee vain raakkua pöytäkoneellasi.
Vierailija kirjoitti:
Tekö edes tiedä ennen huuteluitasi että, raakku ja raakkuja ei ole sama asia
Vierailija kirjoitti:
Suomen kansalliseläin on Afrikkalainen leijona :)
Mistä tiedät sen olevan afrikkalainen leijona? Leijonia on asunut villinä Euroopassakin.
Vierailija kirjoitti:
Kuskit ei hillu. Ne tekee vain työnsä, joka ei ole meuhkaamista isolla liksalla,valtion palkalla, vakiovirassa.
Vierailija kirjoitti:
Raakkuu muistuttaa pillua 😙
mistä tiedät
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai Ponssekuskista?
Näytä t i s s i t- ponssekuski. Voiko noin t y h m ä ä olla. Varmaan joku peräkainuun j u n t t i einari 60 v.
Mä voin tehdä ja sanoa mitä huvittaa. T i s s i t esiin TYTÖT.
miten se eroaa sinun nettihuuteluista ja trolleista
Vierailija kirjoitti:
Boikotoimme Stora ensoa!
Vuan milläpä peränne pyyhitte.
Nämä kainuulaiset motokuskit ovat vähän samantyylistä porukkaa kuin siinä Syvä Joki-elokuvassa. Suurin osa ammattitaidottomia, sotkevat paljon myyntipuuta ja polkevat niitä maahan ja tuhoavat istutetut puuntaimet. Mutta en olisi uskonut että noin tolloja löytyy. Sellainen sanontahan on että jos et muuta työtä saa niin ala ajamaan vaikka kuorma autoa. Taitaa olla samat pääsyvaatimukset tuossakin. Monesti isällä on firma ja hoitaa työnsä hyvin. Sitten siihen tulee jälkikasvua mukaan ja työn jälki on huono. Liekö tässä joku sellainen firma.
Vierailija kirjoitti:
Minä tekisin kansalliseläimen Purrasta, mesimäyräksi aika pureva
Olet säälittävä vassari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boikotoimme Stora ensoa!
Vuan milläpä peränne pyyhitte.
Me ollaan siirrytty käyttämään pelkästään vessaharjaa.
Näytä t i s s i t- ponssekuski. Voiko noin t y h m ä ä olla. Varmaan joku peräkainuun j u n t t i einari 60 v.
Mä voin tehdä ja sanoa mitä huvittaa. T i s s i t esiin TYTÖT.