Minkälaisia tyyppejä kerrostalossanne asuu?
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sato asunto. Tarviiko enempää sanoa?
Täällä Heka ja ihan samaa sontaa.
Täällä muutaman vuoden vanha asunto-osakeyhtiö ja meno yhtä hurjaa, koska puolet sijoittajien omistamia asuntoja.
Hyvin vähän heihin olen törmännyt eikä heistä oikein mitään kuulukaan. Muutaman ulko.aalaisen olen nähnyt, tosin lähes kaikki nimet taulussa suomalaisia. Joku taitaa pilveä poltella kun se joskus haisee. Viime vuonna tähän muutin ja jokatapauksessa ihanaa vaihtelua edelliseen asuintaloon verrattuna! Siellä oli kaikenmaailman kyyliä ja muita h.lluja, vaikka lapsiperheitä olivatkin. Ja jatkuva meteli. Itse kun erittäin rauhassa tykkään asustella niin tällainen on mukavampaa, kaikki saa elellä rauhassa eikä kytätä ja möykätä.
Vierailija kirjoitti:
Olen nähnyt ehkä viisi naapuria sinä aikana, kun olen tässä asunut. Pääasiassa omistusasujia, normaalia sakkia kai. Jostain syystä olen niitä, joille naapurit ei koskaan juttele, hyvä että edes tervehtivät. Kai naamasta kiinni tjsp.
Kuulostaa taivaalliselta. Itse asun vuokrakerrostalossa ja sen kyllä huomaa. Pitäisi lailla kieltää nämä että koko kolhoosi pelkkää vuokraluukkua. Omistusasujat rauhoittavat taloja.
Ahtaaja vaimonsa kanssa ja heidän aikuinen poikansa. Äijä hamstraa tavaraa ja autoja taloyhtiön pihaan ja tiloihin. Kahdessa asunnossa asuu ulkomaalaisia komennusmiehiä. Sitten asuu nuorimies, sairaanhoitaja, juoppo eläkeläispariskunta, juoppo hitsari, parissa asunnossa juuri omilleen muuttaneita nuoria, yksi asunto on vanhemman pariskunnan lomakäytössä, yhdessä asuu omituinen perhe, joka ei tervehdi ketään ja riitelevät kuuluvasti joka päivä. Sit oon mä, röökimuija.
Työssäkäyviä, eläkeläisiä, joitakin työttömiä ja opiskelijoita. Lapsiperheitä ei ole. 25-75v väliltä.
Yksi huumeita käyttävä naapuri valitettavasti löytyy. Hänestä ja hänen vieraistaan on ollut häiriötä.
Venäläisiä ja ukrainalaisia on viime aikoina tullut muutamia. He ei paljoa tervehdi ja ovat olleet käytökseltään vähän nyrpeitä.
Nuori mies joka vaikuttaa inceliltä.
Nuori nainen, joka selvästi harrastaa irtoseksiä ja pilaa sillä itsensä.
Keski-ikäinen nainen, joka valittaa kaikesta.
Meidän kerrostalon nimitaulussakaan ei juuri suomalaisia nimi ole. Ei silti, ei meidänkään nimi ole suomalainen.
Lapsiperheitä melkein kaikissa asunnoissa, paljon vuorotyöläisiä. Silti iltaisin on hiljaista.
Lapsilla on pihalla kivoja leikkejä ja aina siellä yksi tai kaksi vanhempaa näyttää olevan pitämässä touhuja silmällä.
Naapurit moikkaavat rapussa tai pihalla ja joidenkin kanssa vaihdetaan muutama sana. Kukaan ei ole liian utelias. Pari puheliasta lasta asuu samassa rapussa, mutta se on eri asia.
Vierailija kirjoitti:
Työssäkäyviä, eläkeläisiä, joitakin työttömiä ja opiskelijoita. Lapsiperheitä ei ole. 25-75v väliltä.
Yksi huumeita käyttävä naapuri valitettavasti löytyy. Hänestä ja hänen vieraistaan on ollut häiriötä.
Venäläisiä ja ukrainalaisia on viime aikoina tullut muutamia. He ei paljoa tervehdi ja ovat olleet käytökseltään vähän nyrpeitä.
Eivät ole silloin venäläisiä/ukrainalaisia jos eivät tervehdi. Olen tavannut heitä todella paljon ja se on heillä todella tärkeä osa heidän tapoja että tervehditään.
R.o.ma.neja. Pyykkituvasta hävisi pyykit.
Vierailija kirjoitti:
Nuoria tupakoijaduunareita.
Savuttomana mainostettu rakennus - hauska killeri muuttajille.
Kiva asunto, joten toistaiseksi olen pysynyt talossa.
En ole nuori tai tee ruumiillista haalarityötä.
Savuton asunto, jossa tupakansavua 24/7. Kohta on keuhkosyöpä jokaisella talon asukkaalla.
80 v ukko, joka pinkoo portaat viidenteen kerrokseen varmaan nopeammin kuin minä, joka olen nelikymppinen.
Koulutettu eläkeläisnainen, vähemmän koulutettuja eläkeläispariskuntia.
Muutama tuppisuu, joille tervehtiminen vaikeaa.
Vauvaperhe, jonka äiti vieroittaa vauvaa rinnasta viemällä sen kellariin huutamaan sylissä.
Taaperoperhe, jonka vanhemmilla ei tunnu menevän hyvin.
Yksinäisiä nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Nuori mies joka vaikuttaa inceliltä.
Nuori nainen, joka selvästi harrastaa irtoseksiä ja pilaa sillä itsensä.
Keski-ikäinen nainen, joka valittaa kaikesta.
Keski-ikäinen akka, joka tupakoi kaiken aikaa ja on tahalleen muuttanut savuttomaan taloon tupakoitsijana. Yrittää tuppautua seuraan ja tutustua tupakan avulla. Tuijottelee ikkunaan ja pakkautuu aina samaan aikaan ulos.
Hyvin monien erilaisten päihteiden käyttäjiä.
Mulla on talossa se hermoja raastava pianomies, epävireessä laulu ja rasittavat rynkytyskappaleet. Tänään oli taas. Meni sisälle kun ei aurinko paista, kilkutti.
En tiedä asuuko kaikissa asunnoissa edes ketään, kun en ole nähnyt rapussa, kuin kolme naapuria. Hiljaista on.
Olen nähnyt saman kerroksen nuoren miehen koiran kanssa ja yläkerrasta tulevan erään keski-ikäisen miehen ja jonkun toisen nuoren miehen. Muista kerroksista ei hajuakaan.
Toki muissa rapuissa on jotain tuttuja kasvoja, mutta ei ketään erityisen mieleenpainuvaa. Mummojen kanssa joskus tulee jutusteltua ulkona..
Talossa on vain yksiöitä ja kaksioita, joten asukit ovat sinkkuja (vanhoja ja nuoria) sekä lapsettomia pareja.
Kovaääninen pahanhajuinen äijä pahanhajuisen koiransa kanssa
Dementiamummeli, jolla käy kotihoito, välillä harhailee ja sekoilee
Pilveä polttava nuoripari
Bilettävä nuoripari, jolla tappajakoira
Kerrostalokyylämummo
Loput onkin ihan hiljaisia ja tavallisen oloisia naisia ja miehiä, joku harrastaa laulua
Taloyhtiön kokouksessa persoonat tulevat esiin...