Joko teinillänne on parsakaalitukka?
Ananastukka on out, trenditietoinen valitsee permiksen ja parsakaalitukan.
https://nypost.com/2024/07/23/lifestyle/teen-boys-beg-parents-to-pay-fo…
Kommentit (38)
Tuolta mun hiukset näyttää jos en kampaa niitä. En tiennyt sen olevan muodikasta nyt. M30
Mä oon 56v täti ja mulla on luonnonkihara. Hiukset lähti hoidoissa ja nyt kasvavat takaisin ja mulla on tää teinipoikien broccoli ;)
Tuo tyylihän on ollut teineillä jo kohta 10 vuotta. Ananas oli silloin hot kun minä olin teini. T.32v
Toki on meidänkin pojalla parsakaali, vaikkei hän edes seuraa muotia. Permistä ei ole, vaan todella paksu suora/loivasti aaltoileva tukka.
Vierailija kirjoitti:
Oho! Minulla on aivan samanlainen. Hyvät naurut sain heti aamusta, että niinkö teinipoikatrendikäs boomeri olenkin. Tosin haluan vielä lyhyemmän sängen.
Ja miten ne pitkätukkaboomerit kampaamon viereisissä penkeissä yrittivät vinoilla permantenteista ja kuka niitä vielä ottaa. Hah! Kampaaja selitti kärsivällisesti, että teinipojat kyllä.
Enpä ole montaa lähempänä kasikymppistä nähnyt pitkillä hiuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Tuo tyylihän on ollut teineillä jo kohta 10 vuotta. Ananas oli silloin hot kun minä olin teini. T.32v
Tunnen kyllä yhden miehen, joka otti permiksen viime vuosikymmenellä, mutta hän on keski-ikäinen eikä teini.
Monissa maissa esim keski-euroopan eurooppalaisilla luonnonkihara hiuslaatu on paljon yleisempi kuin skandinaaveilla. Tuo sivujen ja niskan ajelu on vain tapa siistiä luonnonkiharaa.
Näitä muotikampauksia yleensä hävetään 10-20 vuoden päästä. Joitain hävetään enemmän kuin toisia. Pahimpia on ollut 80 luvun takatukka ja se 2000 piikki.
Kuinka idiootti pitää olla että haluaa näyttää pakolaiselta?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mun teini on tyttö. Tosin on tytöillä omat hölmöt muotinsa myös.
kulkeeko pillu paljaana?
Vierailija kirjoitti:
Näitä muotikampauksia yleensä hävetään 10-20 vuoden päästä. Joitain hävetään enemmän kuin toisia. Pahimpia on ollut 80 luvun takatukka ja se 2000 piikki.
Se kun geelillä tehtiin hiuksiin pieniä tupsuja? En kyllä muista kenenkään lähteneen mukaan siihen trendiin, vaikka olen itse elänyt viimeisiä teinivuosiani 00-luvun alussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se kun geelillä tehtiin hiuksiin pieniä tupsuja? En kyllä muista kenenkään lähteneen mukaan siihen trendiin, vaikka olen itse elänyt viimeisiä teinivuosiani 00-luvun alussa.
Ehkä se oli enemmän 20-30 vuotiaiden miesten juttu. Hiukset muotoiltu piikiksi keskelle päätä.
Eikös tuo ole jo ihan last season? Nyt on muotia fade cut.
Vierailija kirjoitti:
Vi tun massateinit. Onko kaikkien pakko näyttää saatana samalta Jonnelta?
Ei ne Jonnelta halua näyttää, vaan Muhikselta. Sillä on niin ihana käkkärä tukka!
Eilen metrossa näin pari teinipoikaa, joista toisella oli parsakaalitukka ja toisella puolipitkät, laineikkaat hiukset. Pojat juttelivat keskenään hiustenmuotoilusta ja kiharatuotteiden käytöstä! Toista se oli silloin kun olin itse teini.
Mun pojilla on luojan kiitos niin fiksu parturi, että puhui ne pois permiksestä. Ei toi kyllä mikään uusi trendi ole, Espoossa toi on jyllännyt ainakin viimeiset kolme vuotta. Alkaa olla poispäin menossa jo. Harvalla suomalaisella on hiuslaatu, johon toi oikeasti onnistuu, eikä tuu afroa.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka idiootti pitää olla että haluaa näyttää pakolaiselta?
Vasemmistolaisuus riittää.
Hänellä on luonnonkiharat hiukset, joten ne on sellaiset.