Miksi jotkut grillaa vielä elokuun lopussakin?
Öö ei ole kesä enää?
Elokuu lasketaan suomessa jo syksyksi. Miksi jotkut grillaa grillillä syksyllä?
Kommentit (69)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotkut kyselee tyhmiä?
AP haaveilee grilliruoasta nälissään 🤣😂
Vegaani, jolla on hirvittävä lihanhimo?
Mä oon kova grillaaja vaikka kasvissyöjä jo vuodesta 2002. Miksi grillaaminen aina yhdistetään lihaan?
Minä grillaan joulunakin. Vuosikaudet olen valmistanut kinkkuni grillaamalla!
Amatöörit. Itsehän olen grillannut vielä tammikuussakin, - 25 asteen pakkasessa. Ja ihan vain piruuttani kävelin paljain jaloin lumihangen päällä.
Vierailija kirjoitti:
Minusta jopa syyskuu on loppukesää ,joten elokuu on kesää parhaimmillaan. Ja mukavaa grillaus aikaa .
Sata peukkua tälle!
Grillatessa on vaikeampi välttää hiiltyneitä/mustuneita kohtia ruoassa. Varmaan useimmat tietävät niiden olevan karsinogeenisiä eli syöpää aiheuttavia.
Miksi vain kesällä saisi grillata?
Vierailija kirjoitti:
Amatöörit. Itsehän olen grillannut vielä tammikuussakin, - 25 asteen pakkasessa. Ja ihan vain piruuttani kävelin paljain jaloin lumihangen päällä.
Aikoinaan mummolassa oli tapana pinkaista saunasta tupaan paljain jaloin pakkasillakin. Huikea tunne, kuumasta kylmään ja siitä heti lämpimään.
Vierailija kirjoitti:
Grillatessa on vaikeampi välttää hiiltyneitä/mustuneita kohtia ruoassa. Varmaan useimmat tietävät niiden olevan karsinogeenisiä eli syöpää aiheuttavia.
Juo sitten vaan vähemmän viinaa niin altistuu pienemmälle määrälle.
Minä grillaan ihan kaikkina kuukausina vuodessa. Miksi sen pitäisi rajoittua johonkin kesä-heinäkuuhun?
Elokuu on kesää ja grillata voi ympäri vuoden.
Vierailija kirjoitti:
On varmaan nälkä. Veikkaisin sen yleiseksi motiiviksi ruuan laittoon.
;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aikoinaan mummolassa oli tapana pinkaista saunasta tupaan paljain jaloin pakkasillakin. Huikea tunne, kuumasta kylmään ja siitä heti lämpimään.
Kandee kokeilla.
Vierailija kirjoitti:
Minä grillaan ihan kaikkina kuukausina vuodessa. Miksi sen pitäisi rajoittua johonkin kesä-heinäkuuhun?
Inflaatiotalvena 22-23 kallista sähkölaskua pystyi kiertämään tekemällä ruokaa ulkona grillillä.
Kyllä muuten maistuisi nyt grillimakkara. Täytynee huomenissa grillata.
Vierailija kirjoitti:
Minä grillaan joulunakin. Vuosikaudet olen valmistanut kinkkuni grillaamalla!
Meilläkin grillataan pitkin talvea milloin mitäkin.. moukat grilaatkonn vain kesällä.
Aijjaa. Mä oon vasta aloittanut kesäloman ja grillaaan muutenkin milloin haluan.
Minusta jopa syyskuu on loppukesää ,joten elokuu on kesää parhaimmillaan. Ja mukavaa grillaus aikaa .