M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
En muista kyllä kenenkään raportoineen jääneensä ilman, joka oli osallistunut. Mun muisti on vielä nuori.
No mä ainakin kysyin asiaa palstalla, niin muutama vastasi, ettei saanut. Ei he siitä mitenkään raportoineet, sehän tuli niin lyhyellä varoitusajalla se tieto, että olikohan kukaan osallistujista edes aikeissa oikeasti mennä? Meinaan itse en ainakaan ollut. Kun mitä se ois ollut tehdä edes mitään järjestelyjä ilman lippuja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En muista kyllä kenenkään raportoineen jääneensä ilman, joka oli osallistunut. Mun muisti on vielä nuori.
No mä ainakin kysyin asiaa palstalla, niin muutama vastasi, ettei saanut. Ei he siitä mitenkään raportoineet, sehän tuli niin lyhyellä varoitusajalla se tieto, että olikohan kukaan osallistujista edes aikeissa oikeasti mennä? Meinaan itse en ainakaan ollut. Kun mitä se ois ollut tehdä edes mitään järjestelyjä ilman lippuja!
Meni sinne monia Suomesta sen arvonnan kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstalta.
No täältä nyt ei varmaan moni osaa edes Openstagea käyttää 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta palstalta.
No täältä nyt ei varmaan moni osaa edes Openstagea käyttää 😂
No osaa kyllä. En ole kuullut kenenkään jääneen puolitiehen sen käytössä.
Täällä on ollut paljon kyselyjä aiemmin että miten Openstage toimii 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks Joksut siis tilannu kutsuvieraat Suomesta keikalleen, en kestä😂😂😂
Arvasin, ettei joku täällä kykene myötäilemään iloani 🙂
Siis sinnehän olis saanut kaikki, jotka halusi. 🤣 Harva vaan halusi.
Yrittikö ne jotenkin kosia suomalaisia sinne vai mikä juttu? 😅
Eeeeei. Se lippujen arvonta oli olevinaan vain slovenialaisille, mutta lähellä keikkaa niitä arvottiin Openstagen kautta kaikille. Tai siinä kai luki, että se ois ollut vain slovenialaisille, mutta kun et lue pientä pränttiä... 😎
Eikä sillä ollut lopuksi väliä :)
Ai suomalaiset mummot
Näin kävi. Röyhkeitä. Ja vielä leuhkivat sillä.
Bojan kysyi keikalla, ketkä ovat tulleet sinne ulkomailta <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Ootko ihan tyhmä? Ei se ole osoitus siitä, ettei osaa käyttää sitä, vaan siitä, että kysyy osatakseen käyttää sitä. Kukaan ei ole sanonut, että luovutti, koska ei sit osannut.
Tollanen ihminen ei ole kovin teknisesti taitava eikä välttämättä osaa tarkistaa voittiko arvonnassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
So? Ootko ihan tyhmä? Ei se ole osoitus siitä, ettei osaa käyttää sitä, vaan siitä, että kysyy osatakseen käyttää sitä. Kukaan ei ole sanonut, että luovutti, koska ei sit osannut.
No mutta se, että apua sen käyttämiseen pitää kysyä toisilta yhtä taidottomilta vauva.fissä kertoo aika paljon digitaidoista, eikä ihmetyttäisi yhtään, jos ne liput on jääneet sinne roskapostikansioon. 😁
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma, josta täällä silloin muinoin Openstagea koskien keskusteltiin oli se, että puhelinnumeron suunnaksi jostain syystä osalla tuli jenkkien suuntanumero eikä sitä pystynyt vaihtamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa ongelma, josta täällä silloin muinoin Openstagea koskien keskusteltiin oli se, että puhelinnumeron suunnaksi jostain syystä osalla tuli jenkkien suuntanumero eikä sitä pystynyt vaihtamaan.
Tämä palsta oli täynnä erilaisia kysymyksiä openstageen liittyen kun se tuli.
Mark on käynyt tykkäämässä kaikista hänen Ruisrock-postauksensa kuvien kommenteista! Tai jostain syystä muutamia puuttuu, voiko olla, ettei ole niitä huomannut.
Vierailija kirjoitti:
Mark on käynyt tykkäämässä kaikista hänen Ruisrock-postauksensa kuvien kommenteista! Tai jostain syystä muutamia puuttuu, voiko olla, ettei ole niitä huomannut.
Kuka??
Kn seuraajat ig:ssä tippuneet :/ miksi
Vierailija kirjoitti:
Ainahan noi seuraajaluvut heiluu kenellä tahansa. Ei noita seuraajalukuja kannata vahtia liian tarkasti, eikö tääkin ole jo moneen kertaan käyty läpi. Kärtsällä on varmaan vielä joitain nimenomaan visujen vuoksi seuranneita, jotka siirtyy uuteen kauteen. Sit on aina näitä, jotka muutenkin seuraa aikansa jotain artistia ja sit vaihtaa. Välillä poistetaan myös kaikenlaisia bottitilejä.
Sitten kun Kärtsä taas julkaisee jotain uutta musaa tai paljastaa jotain uusia projekteja, seuraajia tulee taas lisää.
B:n seuraajat ig:ssä tippuneet :/ miksi
Vierailija kirjoitti:
3.5.2024 ollut seuraajia 483 t. Vielä ollaan voiton puolella. Ne on ne viime keväänä viisujen aikaan mukaan tarttuneet, jotka nyt katoilee. Uusi viisukausi käynnissä taas.
Vierailija kirjoitti:
B:n seuraajat ig:ssä tippuneet :/ miksi
Joksut ovat olleet liian kauan hiljaa, eikä uusi levykään ollut mikään huippu.
Ei stooreja, mutta tiktokin puolella sen karaokevideon keskustelussa vihjaus, että ilmeisesti ehkä huomenna lähtee kotiin. On ilmeisesti käynyt jotain keskustelua sen videon kuvaajan kans.