M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että K on päässyt viettämään kivaa viikonloppua hänelle tärkeiden ihmisten kanssa. Olen iloinen hänen puolesta! Minunkin mielestäni B olisi se oikea Klle😄😍🥰 mutta täytyy ymmärtää myös tosi elämän realiteetit.
B olisi oikea K:lle?
Millä tavalla, ystävänä oikea, oikeampi kuin Bess tai joku muu? Miten?
Parisuhdetta et varmastikaan tarkoita, koska yksinkertaisesti ... Ööö Jere ja Bojan ovat kumpikin heteroita ja tahoillaan heterosuhteissaan.
Ai joku kompostin suhdepakottajakin pääsi paikalle?
Toivottavasti Jere ei saa joltain pässinpäältä viestejä tohon Bojanin onnitteluun liittyen ja (taas?) painostuksen alaisena tee sen lopulta myös julkisesti (onnittele) vaikka ihan varmasti on onnitellut ystäväänsä jo privaatisti. Ihmiset on niin sakeita välillä.
Vierailija kirjoitti:
Eiii Kärpyllä ollut päällään se poro-fleece! 😂😍
Missä !?
Eiköhän Kärpyltä ole saattanut lähteä onnittelut heti yölläkin, kun katseli aamu viiteen asti sitä hemmetin jääkiekkopeliä ja Bojankin postaili vuorokauden vaihduttua someen. Suomessa kello taisi olla jo lähemmäs kaksi yöllä :D
Ite olen huomannut, että B on nostanut enemmän Kta esiin, kuin K Bnia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa että K on päässyt viettämään kivaa viikonloppua hänelle tärkeiden ihmisten kanssa. Olen iloinen hänen puolesta! Minunkin mielestäni B olisi se oikea Klle😄😍🥰 mutta täytyy ymmärtää myös tosi elämän realiteetit.
B olisi oikea K:lle?
Millä tavalla, ystävänä oikea, oikeampi kuin Bess tai joku muu? Miten?
Parisuhdetta et varmastikaan tarkoita, koska yksinkertaisesti ... Ööö Jere ja Bojan ovat kumpikin heteroita ja tahoillaan heterosuhteissaan.
Mä tykkään Bessistä kovasti, ihana miten on niin läheisiä K:n kanssa😊
Joku olikin jo huomannut että Klla ei ole mitään merchiä tällä hetkellä myynnissä. Jännää, mitäköhän se meinaa.
Jaettiinko kaikki edelliset pois siellä Malmin joulutapahtumassa?
Vierailija kirjoitti:
Ite olen huomannut, että B on nostanut enemmän Kta esiin, kuin K Bnia
B on vakavammin rakastunut, tai K:ta häiritsee se parisuhde siinä.
Ja sieltä tuli Häärijän onnitttelut😍
Vierailija kirjoitti:
Joku olikin jo huomannut että Klla ei ole mitään merchiä tällä hetkellä myynnissä. Jännää, mitäköhän se meinaa.
Jaettiinko kaikki edelliset pois siellä Malmin joulutapahtumassa?
Eikö hän meinannut uudistaa imagoa, jos tulee kokonaan uudet merchit sen myötä?
Jaa Häärijä muttei Käärijä 🤔
ja Kärpyn seuraajat vain tippuu taas. Miksi tällainen tippumisvauhti, kun ei muillakaan ole tällaista.
Onko täällä enään paikalla shippaajia
Vierailija kirjoitti:
On.
Vierailija kirjoitti:
On, viimeisessä matkustajatarkastuksessa oli vissiin n.60.
Vierailija kirjoitti:
Ja sieltä tuli Häärijän onnitttelut😍
Bojanilla aika tiukka ote ja H:n katse😍
Nyt tuli Klta onnittelut Bnille
Vierailija kirjoitti:
Nyt tuli Klta onnittelut Bnille
Hyvä, voin mennä kohta nukkumaan :D