M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todella rohkeasti meni Jertsu avantoon!
Tuo oo rohkeaa nähnykään. Ei ees kastautunu leukaa myöten.
Nakkulat kaakkoon mamma ja avantoon ja sassiin siitä!
Itä-Suomessa on toi mökki, jossa ovat.
Mulle ainakin tuli yllätyksenä et Kärtsä on niin läheinen Bessin kanssa, että ihan lomalla.
Yllätyksenä voi tulla meille moni muukin asia😊 kiva että ovat löytäneet Bessin kanssa toisistaan ystävät. 😊
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin?
Bessin miehen ig, täysin sama avanto ja mökki.
Kannattaa tsekata Tumpun Bojere-tag!
Siellä on äänestys ihanimmasta 2024 vuoden Bojere hetkestä!
Vierailija kirjoitti:
Mulle ainakin tuli yllätyksenä et Kärtsä on niin läheinen Bessin kanssa, että ihan lomalla.
Kaikkea ei meille somessa näytetä, se on vaan se pieni kulma, mikä näytetään ja mitä halutaan tuoda esille.
Vierailija kirjoitti:
Ei mulle vaan. Kärtsä ja Bessi on koko ajan vaikuttaneet läheisiltä ja läheisemmiltä kuin esim. Kärtsä ja Behmi.
Kovin läheinen myös Bessin miehen kanssa selvästi. Ja se Jerpun pikku mammakin pääsee "siivellä" tutustuun kaikkiin julkimoihin. Saatana mä oon kateellinen kuulkaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Bojanin äiti huomautella hänelle mahasta🤔 mahasta mitä ei juurikaan edes ole. Ja bojan haluaa mainita tästä haastattelussa..
Toivottavasti ei laihduta, paremman näköinen nyt kuin riutuneena.
No jo on läääkärisäiti jos tommosta menee normaalipainoiselle ihmiselle sanomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai Bojanin äiti huomautella hänelle mahasta🤔 mahasta mitä ei juurikaan edes ole. Ja bojan haluaa mainita tästä haastattelussa..
Toivottavasti ei laihduta, paremman näköinen nyt kuin riutuneena.
No jo on läääkärisäiti jos tommosta menee normaalipainoiselle ihmiselle sanomaan
Voi olla osin huumoria, Balkanilla siis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että on stressiä ja suorituspaineita niin että oireilee fyysisestikin. 🤦
Hetiluulikumihuuli, toi on läppä Balkanilla! 🤣
Minkä ikäisiä te ootte te, jotka yllättyi, että K on "näinkin hyvä ystävä" Bessin kanssa? Oletan, että jotain 25-30. Ette osaa nähdä elämää somen ulkopuolella.
Ja sius ikävä kyllä toi akward Kultsa-tapaaminen on johdossa, joten shippendales, teitä tarvitaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että on stressiä ja suorituspaineita niin että oireilee fyysisestikin. 🤦
Hetiluulikumihuuli, toi on läppä Balkanilla! 🤣
Missä 50-luvulla ne muka elää siellä päin? Kai nyt jokainen normaali ihminen tajuaa, että ei ole fiksua huumoria. Eikä B:n kannattaisi tollaisia nuorille faneilleen tuoda ilmi, vaikka omasta mielestään olisi ok. Itse kuitenkin on useasti tuonut esiin, miten tiedostaa että ovat esikuvia. Silloin noi tunkkaisimmat asenteet kannattaisi jättää pois eikä vahvistaa niitä.
Vierailija kirjoitti:
Ja sius ikävä kyllä toi akward Kultsa-tapaaminen on johdossa, joten shippendales, teitä tarvitaan!
Häh?
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te ootte te, jotka yllättyi, että K on "näinkin hyvä ystävä" Bessin kanssa? Oletan, että jotain 25-30. Ette osaa nähdä elämää somen ulkopuolella.
Keksit omasta mielestäs nasevan kommentin ja kävit sit heittämässä.sen molempiin ketjuihin?
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä? Jos se oli niistä vaihtoehdoista parempi.
Tuo oo rohkeaa nähnykään. Ei ees kastautunu leukaa myöten.