M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Boitsu kertonut fanille tulevansa Suomeen itsekseen helmikuussa! 🤩
Mitäääh🤩 lähde?
Jodelissa oli maininta, että oli ilmeisesti yritetty tiedustella koska tulevat Suomeen niin Bojan sanonut tulevansa "by hilmself" helmikuussa.
B on kyllä aikamoinen lörppäsuu 😁 Usein asiat ja aikataulut ovat muuttuneet, joten en itse ottaisi tätä varmana tietona, mutta kiva jos toteutuu.
Eihän sen puheet omista tekemisistään suhteessa Jereen kai ole koskaan pettäneet?
Olihan se B:n keikkabussi hehkutus ainakin haastattelussa, jonka jälkeen antoivat K:n paikan lämppärin porukalle. Siitä K:n pois jäännistä sitten raivottiin täällä tosi törkeästi, kunnes selvisi että johtui Joksuista. Sitten asialla ei ollutkaan enää väliä. Minusta B:n ei kannattaisi tuollaisia edes faneille paljastaa, etenkin jos liittyy toiseen julkkikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäääh🤩 lähde?
Jodelissa oli maininta, että oli ilmeisesti yritetty tiedustella koska tulevat Suomeen niin Bojan sanonut tulevansa "by hilmself" helmikuussa.
B on kyllä aikamoinen lörppäsuu 😁 Usein asiat ja aikataulut ovat muuttuneet, joten en itse ottaisi tätä varmana tietona, mutta kiva jos toteutuu.
Eihän sen puheet omista tekemisistään suhteessa Jereen kai ole koskaan pettäneet?
Olihan se B:n keikkabussi hehkutus ainakin haastattelussa, jonka jälkeen antoivat K:n paikan lämppärin porukalle. Siitä
Niin, eli kyse ei ollut Bojanin omasta tekemisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäääh🤩 lähde?
Olihan se B:n keikkabussi hehkutus ainakin haastattelussa, jonka jälke
Sehän on vielä pahempi kertoa toisen suunnitelmista julkisuuteen ja sitten saman tien vesittää ne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäääh🤩 lähde?
Olihan se B:n keikk
Sehän on vielä pahempi kertoa toisen suunnitelmista julkisuuteen ja sitten saman tien vesittää ne.
Olipa tosi paha äyk äyk. Kohdehenkilöitä tuskin haittasi mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole malttanut nousta Kärtsän lämpimästä kainalosta.
Kuka?
Bojan tietty, unelmissaan. Toivoo että olisi jo helmikuu. 💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole malttanut nousta Kärtsän lämpimästä kainalosta.
Kuka?
Bojan tietty, unelmissaan. Toivoo että olisi jo helmikuu. 💚
Aha.
Onkohan tää viikko taas Kärtsällä hiljaiseloa somessa🤔
Toivottavasti ei😄 ois kiva tietää mitä siellä kulisseissa puuhaillaan😊 tuliskohan Mikeltä ees jotain matskuja?
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että on. Jospa sillä ois hetki aikaa hengähtää, kun vaan yks keikka. Ja onhan se muutenkin nyt pitänyt aika hiljaiseloa. Tulispa ees uus dna-mainos😂
Eiks oo kaksi keikkaa tällä viikolla, pe ja la?
Ilosaarirock muuten julkistanut ekan kattauksen artisteja tänään. Ei oo K:ta siellä (vielä)
Vierailija kirjoitti:
Haminan keikka peruttiin. Harmi kun oli sinne jo liput, mutta ymmärrän kyllä miksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haminan keikka peruttiin. Harmi kun oli sinne jo liput, mutta ymmärrän kyllä miksi.
Ai joo, se oli se missä oli jotain hämärää järjestäjän puolelta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu oli, talousvaikeuksia ilmeisesti ja on jäänyt keikkapalkkioita maksamatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku reppana ei kestä häviötään yeah'ista ja Someone is coming to Slovenian olleenkin vitsi, ja poistattaa kaikki kommentit siihen liittyen :D Tui tui, ottaako noin koville että haukuit oikeassa ollutta pohtijaa :DD
Häh, mä en nyt ymmärtänyt yhtään😅
Etkö tiedä kiistaa siitä, sanoiko K tässä yeah vai this year? https://www.instagram.com/reel/C66Ug-2NpTe/
Tai kertooko Bojan tässä Jeren tulevan Sloveniaan vai vitsaileeko vain? https://x.com/planetorbar/status/1824131188119732688
K sanoi tseääh. Tai jotain sinnepäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että on. Jospa sillä ois hetki aikaa hengähtää, kun vaan yks keikka. Ja onhan se muutenkin nyt pitänyt aika hiljaiseloa. Tulispa ees uus dna-mainos😂
Mua nauratti toi DNA-mainos, koska aattelen ihan samaa 😂 Jotenkin iski niin tyhjiö ja kaipais ees jotain pientä. Lauantai oli niin mieletön, että ehkä tää on normaaliakin. Täytyy vaan ehkä kattoa vlogit putkeen.Tuleekohan vikoista keikoista enää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua nauratti toi DNA-mainos, koska aattelen ihan samaa 😂 Jotenkin iski niin tyhjiö ja kaipais ees jotain pientä. Lauantai oli niin mieletön, että ehkä tää on normaaliakin. Täytyy vaan ehkä kattoa vlogit putkeen.Tuleekohan vikoista keikoista enää..
Viimeisimmässä vlogissa luki to be continued, joten eiköhän vlogia tule vielä Lontoon ja Amsterdamin kakkoskeikoista myös.
Huh, olin turhaan huolissani 1,5 vuotta!
Verkossa surffailu parantaa mielenterveyttä: Tutkimus osoittaa internetin hyödyt yli 50-vuotiaille
https://www.hs.fi/tiede/art-2000010848752.html
💙💜🧡💛💚
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu oli, talousvaikeuksia ilmeisesti ja on jäänyt keikkapalkkioita maksamatta.
Eiks Klla ole tarpeeksi ammattitaitoista manageripuolta karsimaan tuollaiset "hämärät" heti alkuunsa?
Heh, mun pihalla pyörii toisinaan kauriita. Ne ovat ennenkin osuneet mun "rakkauselämään" ennustajina tai jopa tilanteiden osoittajina.
Niin eilen siellä oli viiden nuoren vasan porukka ja näin tuollaisen "kokoonpanon" ekaa kertaa ikinä. Luin netistä, että emot vieroittavat vasat 4-kuisina, mutta naaraat kulkevat emojensa kanssa 2-vuotiaiksi. Eli nämä ovat siis uroita.
Vähän kuin Jokerit.
Tänä aamuna olin huolissani, kun yksi puuttui. Sanoin siitä miehelle, joka lohdutti: se on vain Käärijän kanssa.