M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
onko Jesse ollut kipeänä? 😕
Niin K sanoi eilen. Sitä on ilmeisesti korvannut Sami Rovaniemeltä, joka kävi eilen sanomassa mikkiin kesken K:n juttujen, että metelistä valitettu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin K sanoi eilen. Sitä on ilmeisesti korvannut Sami Rovaniemeltä, joka kävi eilen sanomassa mikkiin kesken K:n juttujen, että metelistä valitettu.
Jesse onkin tosi ärsyttävä, myös niissä vlogeissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jesse onkin tosi ärsyttävä, myös niissä vlogeissa.
Vähän enemmän voisi perustella.
Kivaa toisten fanien ja heidän lahjojensa mollausta discordissa, vielä kuvannut molemmat keikat youtubeen.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa toisten fanien ja heidän lahjojensa mollausta discordissa, vielä kuvannut molemmat keikat youtubeen.
Mihin tämä liittyi?
Menkää itse lukemaan Discordista. Ketään ei mollata. Ihme vääristelevää juoruämmätouhua taas .
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä minusta ole tuollaista mollausta. Luen aika ahkerasti discordia, vaikka en discordlaiseksi itseäni ihan tunnekaan. Tässä sen näkee, miten eri tavalla tulkitaan lukemiamme tekstejä.
Vierailija kirjoitti:
Menkää itse lukemaan Discordista. Ketään ei mollata. Ihme vääristelevää juoruämmätouhua taas .
En ole kiinnostunut Discordista ja nämä epämääräiset kommentit on vähän outoja kun ei edes tiedä, kehen ne liittyvät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siellä minusta ole tuollaista mollausta. Luen aika ahkerasti discordia, vaikka en discordlaiseksi itseäni ihan tunnekaan. Tässä sen näkee, miten eri tavalla tulkitaan lukemiamme tekstejä.
No onhan, vääristellään, ettei B pitänyt yksittäisen fanin lahjoista, vaikka selkeästi tykkäsi ja kiitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No onhan, vääristellään, ettei B pitänyt yksittäisen fanin lahjoista, vaikka selkeästi tykkäsi ja kiitti.
Tämä yksi 'vääristelijä' itse vielä totesi, että oli ilmeisesti tulkinnut väärin jonkun kuvan tuosta lahjan antamistilanteesta. Yleistä keskustelua oli lahjoista muuten. Ihan hassua kyllä vääntää täällä ihan eri palstalla discordin jutuista, mutta harmittaa se väärä tieto, mitä sieltä tänne tuodaan.
Kun Käärijäkin sanoi eilen et yks parhaista keikoista pitkään aikaan (tai jotain tämän tyylistä siis joka tapauksessa, en muista sanatarkasti). Niin tuli mieleen että lämmitteleekö artistit yleisöä näillä samoilla puheilla lähes joka keikalla? 😁
Vierailija kirjoitti:
Kun Käärijäkin sanoi eilen et yks parhaista keikoista pitkään aikaan (tai jotain tämän tyylistä siis joka tapauksessa, en muista sanatarkasti). Niin tuli mieleen että lämmitteleekö artistit yleisöä näillä samoilla puheilla lähes joka keikalla? 😁
No K:han sanoi siinä alustukseksi, että kaikki hänen keikoilla kävijät tietää, että hän ei todellakaan sano noin joka keikalla. Että eilinen keikka oikeasti tuntui hänestä erityisen hienolta ja spesiaalilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No K:han sanoi siinä alustukseksi, että kaikki hänen keikoilla kävijät tietää, että hän ei todellakaan sano noin joka keikalla. Että eilinen keikka oikeasti tuntui hänestä erityisen hienolta ja spesiaalilta.
Kiitos ja sori, pitäis opetella kuuntelemaan. Hah.
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan Kärtsä. Ei hän yleisöä koskaan ala haukkumaan, mutta ei myöskään erityisesti ala kiittelemään parhaaksi keikaksi, jos porukat seisoo tönkkönä. Olin eilen paikalla ja keikka oli varmaan paras, jossa olen ollut pitkään aikaan. Yleisö oli oikeasti täysillä mukana ihan ensimmäisestä minuutista alkaen. Ei mikään ihme, että K kiitteli yleisöä moneen otteeseen keikan aikana. Kun K yritti aloittaa ekaa välispiikkiä parin ekan biisin jälkeen, se yleisön huuto ja taputus oli ihan älytöntä ja sama jatkui loppuun asti. Ihan varmasti K oli tosissaan.
Noista ilmaisista ämpäreistä:
Totuus on se että alkuaikoina (ja vielä usein nykyäänkin) ne on täynnä ilmaista tavaraa. Esim.itse oon saanut ämpärin joka täynnä erilaisia kodin puhdistusaineita väh.50 euron edestä.
On ollut myös ämpäreitä jotka täynnä hygieniatuotteita. Mutta vitsi on lähtenyt elämään omaa elämäänsä ja nyt naureskellaan niille jotka jonottaa ämpäreitä. Toki nyt voi olla monessa paikassa ämpärit tyhjiä koska huumori ja meemit. Mutta alkuaan oli hyvä kädenosoitus pienituloisille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei ainakaan Kärtsä. Ei hän yleisöä koskaan ala haukkumaan, mutta ei myöskään erityisesti ala kiittelemään parhaaksi keikaksi, jos porukat seisoo tönkkönä. Olin eilen paikalla ja keikka oli varmaan paras, jossa olen ollut pitkään aikaan. Yleisö oli oikeasti täysillä mukana ihan ensimmäisestä minuutista alkaen. Ei mikään ihme, että K kiitteli yleisöä moneen otteeseen keikan aikana. Kun K yritti aloittaa ekaa välispiikkiä parin ekan biisin jälkeen, se yleisön huuto ja taputus oli ihan älytöntä ja sama jatkui loppuun asti. Ihan varmasti K oli tosissaan.
Mulla käynyt hyvä tuuri sitten. Olin eilen, ja viime vuonna ennen viisuja, jossa meno oli vielä huikeampi.
Boitsu kertonut fanille tulevansa Suomeen itsekseen helmikuussa! 🤩
Vierailija kirjoitti:
Boitsu kertonut fanille tulevansa Suomeen itsekseen helmikuussa! 🤩
Mitäääh🤩 lähde?
Kn tiktok🥵🥵🥵