M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Joksujen viikkokirje tuli! Käykää äänestämässä huomiseksi snippetiä tulevalta albumilta!
Oli pakko äänestää ako toga viśe neće bitiä. Siitä on niin paljon puhuttu, että se mua kiinnostaa nyt eniten!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joksujen viikkokirje tuli! Käykää äänestämässä huomiseksi snippetiä tulevalta albumilta!
Oli pakko äänestää ako toga viśe neće bitiä. Siitä on niin paljon puhuttu, että se mua kiinnostaa nyt eniten!
Lips oli minun valinta.
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kun olin nuori niin mulla ei ollu mitään hajua suosikkiartistieni kuunteluluvuista. Aina välillä joku sai kultalevyn tai oli listoilla. Se riitti. Ja että kuuli radiosta ja välillä pääsi jopa keikoille.
Niin se maailma näemmä muuttuu.
Just tämä, joillain tuntuu, että kuunteluluvut on tärkeämpää kuin itse musiikki. Laitetaan repeatilla biisejä soimaan, vaikka ei edes kuuntelisi, jotta tulee mahd paljon streameja. Sehän vaan vääristää todellisuutta ja antaa väärää kuvaa. Minä ennemmin nautin hyvästä musiikista ja keikoista. Viis veisaan kuuntelijamääristä.
Moneltakohan se snippet tulee sit huomenna 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Kun olin nuori niin mulla ei ollu mitään hajua suosikkiartistieni kuunteluluvuista. Aina välillä joku sai kultalevyn tai oli listoilla. Se riitti. Ja että kuuli radiosta ja välillä pääsi jopa keikoille.
Niin se maailma näemmä muuttuu.Just tämä, joillain tuntuu, että kuunteluluvut on tärkeämpää kuin itse musiikki. Laitetaan repeatilla biisejä soimaan, vaikka ei edes kuuntelisi, jotta tulee mahd paljon streameja. Sehän vaan vääristää todellisuutta ja antaa väärää kuvaa. Minä ennemmin nautin hyvästä musiikista ja keikoista. Viis veisaan kuuntelijamääristä.
Kuten joku toinenkin sanoi, joitain nyt vaan luvut kiinnostaa. En tosiaankaan itse tehtaile streameja, kuuntelen sitä mistä tykkään ihan riippumatta siitä paljonko muut sitä kuuntelee. Mutta ihmiset on erilaisia, jotkut nyt vaan tykkää seurata tilastoja, numeroita ja niiden kehitystä. Ihmettelen suuresti sitä, kun jotkut on aina niin takajaloillaan kun näistä puhuu, eihän se ole mitään haukkumista. Jos joku sen sellaisena näkee, niin sitten me ymmärrämme tämän asian ihan eri tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin se maailma näemmä muuttuu.Just tämä, joillain tuntuu, että kuunteluluvut on tärkeämpää kuin itse musiikki. Laitetaan repeatilla biisejä soimaan, vaikka ei edes kuuntelisi, jotta tulee mahd paljon streameja. Sehän vaan vääristää todellisuutta ja antaa väärää kuvaa. Minä ennemmin nautin hyvästä musiikista ja keikoista. Viis veisaan kuuntelijamääristä.
Niin minäkin, ja koen senkin myös täysin p*rseestä olevaksi perusteluksi niille, että "bändi ei enää tule tänne, jos luvut huononee". So? Minkäs minä sille mahdan? Lisäksi mitä sitten, jos ei tule? Enpä ole muutenkaan nähnyt kaikkia lempibändejäni koskaan. Kolmanneksi, onpa tosi validi huoli juuri Jokereiden kohdalla Suomen osalta. Eli not.
Siis en mä sitä sano, ettenkö ole kiinnostunut jollain tasolla, miten paljon heitä kuunnellaan, eikä mua niiden tuonti tänne haittakaan, ihan kivahan se on, että osa osaa seurata niitä. Mutta se jos niiden avulla ruvetaan väittämään jotain on evvk ja jopa ärsyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuten joku toinenkin sanoi, joitain nyt vaan luvut kiinnostaa. En tosiaankaan itse tehtaile streameja, kuuntelen sitä mistä tykkään ihan riippumatta siitä paljonko muut sitä kuuntelee. Mutta ihmiset on erilaisia, jotkut nyt
Niin tarkoitin niitä, jotka näistä luvuista niin kovin huolissaan ovat ja kokevat elämäntehtäväkseen niitä nostaa keinolla millä hyvänsä.
Muzika za decu
Musiikkia deekuille 🍺🍻🍷🍾
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lips oli minun valinta.
Siinä voi näköjään äänestää useammankin kerran.
Se et fanit syynää ja murehtii kuuntelijalukuja ei kyl varmaankaan bändiä juuri auta. Kaikenlaisia tuomiopäivän ennustuksia jotkut niiden perusteella aina laittaa. Joksut saa bändinä ihmeen paljon pskaa niskaan ns. faneilta. Milloin lipunmyynnistä tai venueiden koosta, milloin early access -lipuista tai jonkun haastattelukommenteista.
Vierailija kirjoitti:
Se et fanit syynää ja murehtii kuuntelijalukuja ei kyl varmaankaan bändiä juuri auta. Kaikenlaisia tuomiopäivän ennustuksia jotkut niiden perusteella aina laittaa. Joksut saa bändinä ihmeen paljon pskaa niskaan ns. faneilta. Milloin lipunmyynnistä tai venueiden koosta, milloin early access -lipuista tai jonkun haastattelukommenteista.
Ei ole mitenkään yksinomaan Joksujen juttu. Nykyään kaikilla artisteilla on sama juttu. Jos seuraa useampaa artistia huomaa sen. Ja mitä enemmän (nuorempia)faneja ja eri faniblokkeja on niin sitä enemmän dramaa. Isommilla artisteilla on koko ajan jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole mitenkään yksinomaan Joksujen juttu. Nykyään kaikilla artisteilla on sama juttu. Jos seuraa useampaa artistia huomaa sen. Ja mitä enemmän (nuorempia)faneja ja eri faniblokkeja on niin sitä enemmän dramaa. Isommilla artisteilla on koko ajan jotain.
Joksut on säästyneet isoilta kohuilta kun toistaiseksi niiden tekemiset kiinnostaa vain faneja ja ehkä Slovenian lehdistöä. Mikä on vain hyvä kun ihan kauheelta vaikuttaa noi joukkolynkkaamiset somessa ja tappouhkaukset.
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan nuorten intensiivistä fanituskulttuuria nykyään, jos on iso prosentti 12-24v ikäisiä fanikunnasta jotka ovat paljon somessa niin se on tuommoista vaikka ois pienempikin bändi fanituskohteena. Tulee osittain K-pop fanituskulttuurista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on vaan nuorten intensiivistä fanituskulttuuria nykyään, jos on iso prosentti 12-24v ikäisiä fanikunnasta jotka ovat paljon somessa niin se on tuommoista vaikka ois pienempikin bändi fanituskohteena. Tulee osittain K-pop fanituskulttuurista.
Tai keski-ikäisiä, se taitaa olla se pahin ryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tuli selväksi. Eli kuuntelijaluvut on asia josta ei saa keskustella, eihän näitä kiellettyjä asioita vielä ollutkaan kun ihan muutama, eiku.... Niin, oikeestaan mistä täällä saa keskustella? No onneksi on muitakin alustoja. Että onnea vaan niille 1-2 tyypille ketä tänne vielä jää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jorma on sivistynyt. Ei hän jaottele ihmisiä alaluokkaisiin yms. :D
Ei jaottekaan, mutta aistii ja ohittelee vähäpätöisyydet korrektin smoothisti...
Olitko paikalla, eikä noteerannut sinua? Voi voi, yritä päästä siitä ylitse
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No niin, tuli selväksi. Eli kuuntelijaluvut on asia josta ei saa keskustella, eihän näitä kiellettyj
Hyvä ihminen. Kyllä saa keskustella. Sitähän tässä on juuri tehtykin. Aiheesta on kaikenlaisia mielipiteitä ja sekin ihan validi mielipide että niistä kuunteluluvuista murehtiminen ei välttis bändiä sinänsä auta.
En itse ajattele, että tilastoista keskusteleminen liittyy mitenkään murehtimiseen artistin puolesta vaan pohdintaan mistä muutokset suuntaan tai toiseen johtuvat.