M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli jonka piti jäädä tänne ketjuun vaikka yksinään fiilistelemään kaksikkoa? Mihin olet mennyt?
Kyllä se käy täällä vähän väliä laittamassa niitä kuluneita fraasejaan.
Onko se se sydäntyyppi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka se oli jonka piti jäädä tänne ketjuun vaikka yksinään fiilistelemään kaksikkoa? Mihin olet mennyt?
Onko se se sydäntyyppi?
Ei tainnut käyttää mitään emojeja.
No minä ainakin olen vielä täällä ja tosiaankin fiilistelen ja shippaan niin maan perkeleesti.
En kyllä taida olla tuo mainitsemanne tyyppi.
Tässä kuitenkin teille niitä kaipaamianne sydämiä:
💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙💚💙
We love together, tai vaikka sitten ihan I love alone mutta kumminkin.
Uusi vlogi taas passissa, Brighton vuorossa.
No mäkin oon täällä yhä, oon vanha kunnon K & B fiilistelijä-shippaaja, alkuperäisestä paatista lähtien ollut matkassa! Oon aina valmis aktivoitumaan jos siltä tuntuu ja varsinkin jos tulee näitä ihania asioita joita broskit välillä meille jakelee ja sit annan palaa.
Uusi europassi tullut, muuten! Brightonista.
Kannattaa katsoa jos nauttii Kärtsän ihanasta kikatuksesta ja naurusta. :D Tällä kertaa Sonny sai kunnian olla Kärtsän nauruuttaja.
Vierailija kirjoitti:
No mäkin oon täällä yhä, oon vanha kunnon K & B fiilistelijä-shippaaja, alkuperäisestä paatista lähtien ollut matkassa! Oon aina valmis aktivoitumaan jos siltä tuntuu ja varsinkin jos tulee näitä ihania asioita joita broskit välillä meille jakelee ja sit annan palaa.
Uusi europassi tullut, muuten! Brightonista.
Kannattaa katsoa jos nauttii Kärtsän ihanasta kikatuksesta ja naurusta. :D Tällä kertaa Sonny sai kunnian olla Kärtsän nauruuttaja.
Täällä toinen alkuperäinen paattilainen ja tänne laitan kommenttia, jos fiilis on täällä hyvä ja jotain ihanaa tapahtuu <3
Hei selviskö vlogista mikä johti siihen Jessen Angels-vetoon? Miten se spiikattiin yleisölle, oliko yllätys K:lle?
Vierailija kirjoitti:
Hei selviskö vlogista mikä johti siihen Jessen Angels-vetoon? Miten se spiikattiin yleisölle, oliko yllätys K:lle?
Angels-veto oli Birminghamissa. Sieltä ei ole vielä tullut vlogia.
löysin tämmöisen vanhan kuvan Ksta vuodelta 2021
https://www.tumblr.com/frikatilhi/766952331020484608?source=share
OT Brasilialaisessa Reality sarjassa on ihana bromanssi!
Eli ne jotka sanoivat olevansa ketjussa vaikka yksinään tarkoittivatkin piipahtavansa ketjussa vaikka yksin. Vähän eri asia kyllä, kuin shipata täällä vaikka yksinään päivästä toiseen.
Kärtsän täyden kympin Boitsu! 😂
https://www.tumblr.com/tulisydan/766793923363487744/slovenian-guy-huhhu…
Pian on varmaan Kärpyn ja Boitsun Colder Months loma 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Angels-veto oli Birminghamissa. Sieltä ei ole vielä tullut vlogia.
Ai niin olikin, kiitos vastauksesta! :)
Vierailija kirjoitti:
Pian on varmaan Kärpyn ja Boitsun Colder Months loma 😊
Ja ihana loma tulee olemaan :)
Vierailija kirjoitti:
Eli ne jotka sanoivat olevansa ketjussa vaikka yksinään tarkoittivatkin piipahtavansa ketjussa vaikka yksin. Vähän eri asia kyllä, kuin shipata täällä vaikka yksinään päivästä toiseen.
Ei ehkä niin kirjaimellisesti kannata ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä niin kirjaimellisesti kannata ottaa.
He aina väittivät shippaavansa täällä kun huomautti, että ketju on tosi hiljainen tai kuollut, että he eivät kyllä poistu mihinkään! Eivätpähän pahemmin ole jaksaneet tuottaa sisältöä ketjuun kuitenkaan. Ihan yhtä hiljaa ovat kuin kaikki muutkin.