M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihana Conchita Wurst kommentoinut Paper magin postaukseen LOVE KÄÄRIJÄ 💚💚💚
Paper Magazinen ig:ssa on piilotettu kaikki kommentit, joissa moititaan rajua kuvanmuokkausta 😂
Mulla näkyy kyllä. Mutta mietin tota, miks se on mennyt joillain faneilla noin tunteisiin. Nää on erilaisia taidekuvia ja ei oo varmasti tarkoituskaan olla realistisia. Musta noi on hienoja😍
Muakin ärsyttää et pitää mennä kommentoiimaan kuvan alle! Siitäpäa K tuleekin hyvälle mielelle kun on ylpeä kuvauksista ja fanit lyttää AI kuviksi. Kaikki mallikuvat muokataan aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paper Magazinen ig:ssa on piilotettu kaikki kommentit, joissa moititaan rajua kuvanmuokkausta 😂
Mulla näkyy kyllä. Mutta mietin tota, miks se on mennyt joillain faneilla noin tunteisiin. Nää on erilaisia taidekuvia ja ei oo varmasti tarkoituskaan olla realistisia. Musta noi on hienoja😍
Muakin ärsyttää et pitää mennä kommentoiimaan kuvan alle! Siitäpäa K tuleekin hyvälle mielelle kun on ylpeä kuvauksista ja fanit lyttää AI kuviksi. Kaikki mallikuvat muokataan aina.
Onneksi kaikki kollegakaverit hehkuttaa tukena! Jo mainittujen lisäksi bongasin vielä Seksikäs Suklaan, Anin ja Yeboyahin laittamassa liekkiemojeja. Eli se on superfanikerho joilla on vähän vaikeaa kuvien kanssa.
Mä luulin että täällä on kaikki ihan pähkinöinä pahvi-Bojan postauksista ja Boitsun kommenteista, mutta kiinnosteleekin vaan jotkut muokatut muotikuvat...
Vierailija kirjoitti:
Mä luulin että täällä on kaikki ihan pähkinöinä pahvi-Bojan postauksista ja Boitsun kommenteista, mutta kiinnosteleekin vaan jotkut muokatut muotikuvat...
Kyllä niitäkin on fiilistelty, toi Kärpyn pääsy tuommoiseen NYkilehteen nyt vaan on aika erikoinen juttu. Saattaa jopa olla ensimmäinen suomalaisartisti ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi kaikki kollegakaverit hehkuttaa tukena! Jo mainittujen lisäksi bongasin vielä Seksikäs Suklaan
Katoin kanssa noita kommentteja niin on tosiaan just näitä ulkkis-superfaneja pääosin. Mä tykkään noista kuvista, niissähän on ihan tarkoituksella haettu hiukan eri kulmaa, ei ne mitään valokuvia ole.
Vierailija kirjoitti:
Pahvi-B on H:n kainalossa, ni ei kinosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on Kärtsän kainalossa Kärtsän stoorissa, jonka B myös jakoi. Et vissiin nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on Kärtsän kainalossa Kärtsän stoorissa, jonka B myös jakoi. Et vissiin nähnyt.
Taisi puhua K:n uudesta tiktokista, jossa myös B pahvi ja K promoaa kuvatekstissä Joksujen levyä. Ei B sitä ole jakanut vielä
Joksut eivät pystyneet julkaisemaan albumia ilman Carpe Diemiä, eikä Kärtsä ilman Cha cha chata. Biisit on tietysti heidän suurimmat hittinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä niitäkin on fiilistelty, toi Kärpyn pääsy tuommoiseen NYkilehteen nyt vaan on aika erikoinen juttu. Saattaa jopa olla ensimmäinen suomalaisartisti ikinä.
Niinpä, siellä se on kasuaalisti Lady Gaga postauksen jälkeen, ihan kuin kuuluiskin sinne🔥
Noi kuvat on ihania😍 Hyvä Kärppä, meidän mr. worldwide.
En tiedä kuka Kärtsän markkinoinnista vastaa, mutta on oikea ihminen paikallaan. K päässyt tuollaiseen julkaisuun, hyvä artikkeli ja hyvät kuvat. OFa pääsee myös vähän mainostamaan.
Ja sitten sunnuntaina parhaaseen katseluaikaan erittäin suositussa TV- ohjelmassa, jota varmasti katsoo sellaisetkin ihmiset, jotka Ksta ei ole olleet mitenkään kiinnostuneita. Plus nämä Forumit yms. jutut. Hyvä Kärtsä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu on ihan Suomessa tehty ja suomalaisten tekemä. Kiinnostaisi tietää, pitääkö tekijöitten maksaa Paperille vai maksaako Paper tekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juttu on ihan Suomessa tehty ja suomalaisten tekemä. Kiinnostaisi tietää, pitääkö tekijöitten maksaa Paperille vai maksaako Paper tekijöille.
No totta helvetissä nykyaikana kuvat otetaan ihan siellä missä kuvattava on ja haastikset etänä, jos ollaan eri maissa 😂 Ei kai kukaan matkusta nykkiin vain yhtä kuvausta varten, kun kuvaajakin on suomalainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ottaako noin koville 😂
Ennemminkin löysällä on, kiitos kysymästä.
Olipa kivoja nuo europassin uudet vlogit, melkein meinasin jo kyllästyä jossain välissä ja jättää katsomatta loput.
Vierailija kirjoitti:
Joksut eivät pystyneet julkaisemaan albumia ilman Carpe Diemiä, eikä Kärtsä ilman Cha cha chata. Biisit on tietysti heidän suurimmat hittinsä.
Olisi ne varmaan pystyneet, mutta ei halunneet. K:lla levy kertoo koko UMK:sta alkaneen ajanjakson niin CCC on osa sitä. En nyt ihan äkkiseltään tiedä suomalaisia tai Viisuartisteja, jotka olisi jättäneet suurimmat hitit levyiltä pois. Sinä taidat tietää vai mistä kommentointi tuli?
Vierailija kirjoitti:
Olipa kivoja nuo europassin uudet vlogit, melkein meinasin jo kyllästyä jossain välissä ja jättää katsomatta loput.
Tosta tulee kunnon leffa, kun ne katsoo putkeen. Mua vähän itkettää jo etukäteen, kun ne loppuu. Saadaankohan vielä joskus vastaavaa
Kuka muka tunsi ko julkaisun ennen Kärtsän kuvien julkaisemista? En minä ainakaan. Tunnustan, etten oikein vieläkään tiedä, mikä tämä lehdykkä on. Amerikkalainen?
Jos et tästä ole ennen kuulluut, olet elänyt kiven alla ainakin populäärikulttuurin suhteen. Erittäin tunnettu lehti.
https://www.papermag.com/break-the-internet-kim-kardashian-cover