Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
6301/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muka tunsi ko julkaisun ennen Kärtsän kuvien julkaisemista? En minä ainakaan. Tunnustan, etten oikein vieläkään tiedä, mikä tämä lehdykkä on. Amerikkalainen?

Jos et tästä ole ennen kuulluut, olet elänyt kiven alla ainakin populäärikulttuurin suhteen. Erittäin tunnettu lehti.

https://www.papermag.com/break-the-internet-kim-kardashian-cover

Vierailija
6302/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihana Conchita Wurst kommentoinut Paper magin postaukseen LOVE KÄÄRIJÄ 💚💚💚

Paper Magazinen ig:ssa on piilotettu kaikki kommentit, joissa moititaan rajua kuvanmuokkausta 😂

Mulla näkyy kyllä. Mutta mietin tota, miks se on mennyt joillain faneilla noin tunteisiin. Nää on erilaisia taidekuvia ja ei oo varmasti tarkoituskaan olla realistisia. Musta noi on hienoja😍

Muakin ärsyttää et pitää mennä kommentoiimaan kuvan alle! Siitäpäa K tuleekin hyvälle mielelle kun on ylpeä kuvauksista ja fanit lyttää AI kuviksi. Kaikki mallikuvat muokataan aina. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6303/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paper Magazinen ig:ssa on piilotettu kaikki kommentit, joissa moititaan rajua kuvanmuokkausta 😂

Mulla näkyy kyllä. Mutta mietin tota, miks se on mennyt joillain faneilla noin tunteisiin. Nää on erilaisia taidekuvia ja ei oo varmasti tarkoituskaan olla realistisia. Musta noi on hienoja😍

Muakin ärsyttää et pitää mennä kommentoiimaan kuvan alle! Siitäpäa K tuleekin hyvälle mielelle kun on ylpeä kuvauksista ja fanit lyttää AI kuviksi. Kaikki mallikuvat muokataan aina. 

Onneksi kaikki kollegakaverit hehkuttaa tukena! Jo mainittujen lisäksi bongasin vielä Seksikäs Suklaan, Anin ja Yeboyahin laittamassa liekkiemojeja. Eli se on superfanikerho joilla on vähän vaikeaa kuvien kanssa.

Vierailija
6304/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulin että täällä on kaikki ihan pähkinöinä pahvi-Bojan postauksista ja Boitsun kommenteista, mutta kiinnosteleekin vaan jotkut muokatut muotikuvat...

Vierailija
6305/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulin että täällä on kaikki ihan pähkinöinä pahvi-Bojan postauksista ja Boitsun kommenteista, mutta kiinnosteleekin vaan jotkut muokatut muotikuvat...

Kyllä niitäkin on fiilistelty, toi Kärpyn pääsy tuommoiseen NYkilehteen nyt vaan on aika erikoinen juttu. Saattaa jopa olla ensimmäinen suomalaisartisti ikinä.

Vierailija
6306/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onneksi kaikki kollegakaverit hehkuttaa tukena! Jo mainittujen lisäksi bongasin vielä Seksikäs Suklaan

Katoin kanssa noita kommentteja niin on tosiaan just näitä ulkkis-superfaneja pääosin. Mä tykkään noista kuvista, niissähän on ihan tarkoituksella haettu hiukan eri kulmaa, ei ne mitään valokuvia ole.

Vierailija
6307/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahvi-B on H:n kainalossa, ni ei kinosta.

Vierailija
6308/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on Kärtsän kainalossa Kärtsän stoorissa, jonka B myös jakoi. Et vissiin nähnyt.

Vierailija
6309/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sehän on Kärtsän kainalossa Kärtsän stoorissa, jonka B myös jakoi. Et vissiin nähnyt.

Taisi puhua K:n uudesta tiktokista, jossa myös B pahvi ja K promoaa kuvatekstissä Joksujen levyä. Ei B sitä ole jakanut vielä

Vierailija
6310/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joksut eivät pystyneet julkaisemaan albumia ilman Carpe Diemiä, eikä Kärtsä ilman Cha cha chata. Biisit on tietysti heidän suurimmat hittinsä.

Vierailija
6311/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitäkin on fiilistelty, toi Kärpyn pääsy tuommoiseen NYkilehteen nyt vaan on aika erikoinen juttu. Saattaa jopa olla ensimmäinen suomalaisartisti ikinä.

Niinpä, siellä se on kasuaalisti Lady Gaga postauksen jälkeen, ihan kuin kuuluiskin sinne🔥

Vierailija
6312/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi kuvat on ihania😍 Hyvä Kärppä, meidän mr. worldwide.

Vierailija
6313/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kuka Kärtsän markkinoinnista vastaa, mutta on oikea ihminen paikallaan. K päässyt tuollaiseen julkaisuun, hyvä artikkeli ja hyvät kuvat. OFa pääsee myös vähän mainostamaan.

Ja sitten sunnuntaina parhaaseen katseluaikaan erittäin suositussa TV- ohjelmassa, jota varmasti katsoo sellaisetkin ihmiset, jotka Ksta ei ole olleet  mitenkään kiinnostuneita. Plus nämä Forumit yms. jutut. Hyvä Kärtsä!

Vierailija
6314/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on ihan Suomessa tehty ja suomalaisten tekemä. Kiinnostaisi tietää, pitääkö tekijöitten maksaa Paperille vai maksaako Paper tekijöille.

Vierailija
6315/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juttu on ihan Suomessa tehty ja suomalaisten tekemä. Kiinnostaisi tietää, pitääkö tekijöitten maksaa Paperille vai maksaako Paper tekijöille.

No totta helvetissä nykyaikana kuvat otetaan ihan siellä missä kuvattava on ja haastikset etänä, jos ollaan eri maissa 😂 Ei kai kukaan matkusta nykkiin vain yhtä kuvausta varten, kun kuvaajakin on suomalainen. 

Vierailija
6316/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville 😂

Vierailija
6317/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaako noin koville 😂

Ennemminkin löysällä on, kiitos kysymästä.

Vierailija
6318/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa kivoja nuo europassin uudet vlogit, melkein meinasin jo kyllästyä jossain välissä ja jättää katsomatta loput.

Vierailija
6319/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joksut eivät pystyneet julkaisemaan albumia ilman Carpe Diemiä, eikä Kärtsä ilman Cha cha chata. Biisit on tietysti heidän suurimmat hittinsä.

Olisi ne varmaan pystyneet, mutta ei halunneet. K:lla levy kertoo koko UMK:sta alkaneen ajanjakson niin CCC on osa sitä. En nyt ihan äkkiseltään tiedä suomalaisia tai Viisuartisteja, jotka olisi jättäneet suurimmat hitit levyiltä pois. Sinä taidat tietää vai mistä kommentointi tuli? 

Vierailija
6320/10482 |
08.11.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa kivoja nuo europassin uudet vlogit, melkein meinasin jo kyllästyä jossain välissä ja jättää katsomatta loput.

Tosta tulee kunnon leffa, kun ne katsoo putkeen. Mua vähän itkettää jo etukäteen, kun ne loppuu. Saadaankohan vielä joskus vastaavaa

Ketju on lukittu.