M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Minulla tämä vauva ketjut ovat olleet turvapaikka sen 1,5 vuotta, kun löysin B:nin ja Kn, jossa olen puhua B:nista ja K:sta heidän väleistä ja ystävyydestä ihan ystävyydenfiilistelijänä ja shippaajana. Nykyään täällä tuntuu olevan haukkumista ja riitelyä ja välillä tuntuu huumorikin puuttuu enään ja myös jollain tavalla surullista ja ei tunnu enään samalta.
Kyllähän se selvää oli alusta saakka että tämä loppuu aikanaan. Ihmisille tulee uusia mielenkiinnon kohteita eikä jakseta jauhaa samaa. Monelle varmaan myös se kun tilanne (jos siis ajattelivat ihan tosissaan jotain heidän väleissään olevan, muutakin kuin ystävyyttä)ei mihinkään sitten edennyt, ei jaksettu enää seurata. Tuntuu että täällä jäljellä vain ihmiset jotka haluavat lähinnä riidellä, oli se aihe sitten mikä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikke on online europassissa.. ehkä tänään tulee läjä kuvia ja vlogeja. Tai vaikka nyt yksikin. Mut mä veikkaan että tulee useampi.
Se on ollut siellä vähän väliä monena päivänä. Eikä mitään ole tapahtunut, joten en pidättelis henkee 🙄 Tässä voi vielä muutama viikko vierähtää.
Toivottavasti tosiaan käyttää aikaa ja saadaan pitkiä ja hyvin tehtyjä videoita :)
Ja lisää niitä arvontoja joita lupasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla tämä vauva ketjut ovat olleet turvapaikka sen 1,5 vuotta, kun löysin B:nin ja Kn, jossa olen puhua B:nista ja K:sta heidän väleistä ja ystävyydestä ihan ystävyydenfiilistelijänä ja shippaajana. Nykyään täällä tuntuu olevan haukkumista ja riitelyä ja välillä tuntuu huumorikin puuttuu enään ja myös jollain tavalla surullista ja ei tunnu enään samalta.
Kyllähän se selvää oli alusta saakka että tämä loppuu aikanaan. Ihmisille tulee uusia mielenkiinnon kohteita eikä jakseta jauhaa samaa. Monelle varmaan myös se kun tilanne (jos siis ajattelivat ihan tosissaan jotain heidän väleissään olevan, muutakin kuin ystävyyttä)ei mihinkään sitten edennyt, ei jaksettu enää seurata. Tuntuu että täällä jäljellä vain ihmiset jotka haluavat lähinnä riidellä, oli se aihe sitten mik
Siis etenihän se suorastaan viikon kaksintaan vietettyyn lomaan, jota ei kukaan olisi voinut hurjimmissa kuvitelmissakaan uskoa vielä 1,5 vuotta sitten. Discordin B&K ryhmässä on 90 tyyppiä, joten ihan heti ei näytä tämä loppuvan. Colder months ja independent finnish project odottaa nurkan takana 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan tää jo täällä? Sen filippiiniläisen Princen reaktiovideo Autiomaahan: https://www.youtube.com/watch?v=-6YQesauBNs&t=1s
Häneenkin teki todella ison vaikutuksen tuo biisi ja video.
Eiks tuo reagoi kaikkiin biiseihin keneltä tahansa noin..joskus katoin sen muitakin reagointeja ja tyyli on sama aina.
No. Ei kyllä reagoi. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän se selvää oli alusta saakka että tämä loppuu aikanaan. Ihmisille tulee uusia mielenkiinnon kohteita eikä jakseta jauhaa samaa. Monelle varmaan myös se kun tilanne (jos siis ajattelivat ihan tosissaan jotain heidän väleissään olevan, muutakin kuin ystävyyttä)ei mihinkään sitten edennyt, ei jaksettu enää seurata. Tuntuu että täällä jäljellä vain ihmiset jotka haluavat lähinnä riidellä, oli se aihe sitten mik
Suosittelen kokeilemaan shippaamista myös muilla alustoilla. Niiltä löytyy monia shippaajia jotka on olleet mukana alusta asti. Plussana myös riitelijöitä ja muita negaativinellejä ei ole.
Miten tämä muka on loppunut ja mitään ei ole tapahtunut. Bojan nytkin kiertää haastattelusta toiseen puhumassa Suomesta. 🤣
Vierailija kirjoitti:
Miten tämä muka on loppunut ja mitään ei ole tapahtunut. Bojan nytkin kiertää haastattelusta toiseen puhumassa Suomesta. 🤣
Se taitaa enemmän johtua heidän mittapuulla suuresta kuuntelijamäärästä täällä. No tietty sekin alunperin lähti K:sta, mutta ei sinänsä enää. Muuten olen samaa mieltä, että paljonhan tässä on viimeaikoina yhteisjuttuja ollut.
Suosittelen kokeilemaan shippaamista myös muilla alustoilla. Niiltä löytyy monia shippaajia jotka on olleet mukana alusta asti. Plussana myös riitelijöitä ja muita negaativinellejä ei ole.
Kyllä mulle on itellekin käynyt vähän noin, että ei oikein jaksa enää shippaamisesta kiinnostua, kun sen pontimena oli kuitenkin aika paljon sitä tosielämää (ja joo tiedän shippaus on mielikuvitusta jne jne). Ja kun on nyt nähty että ystäviä ovat ja hienoa niin, niin jotenkin se shippauskin tuntuu aika turhalta. Ei siis jaksa oikein innostua mistään mahdollisista tulevista lomista tai muista mahdollisista tapaamisista, ei mua ihan kauheesti kiinnosta kahden ystävyksen tapaaminen, vaikka sinällään varsinkin Joksujen muista touhuista ja levystä olenkin kiinnostunut. Mutta aikansa kutakin.
Vierailija kirjoitti:
No miten se että puhuu Suomesta liittyy shippaamiseen? Tottakai Bojan puhuu Suomesta kun täällä on niiden toiseksi suurin kuuntelijakunta. Pitäähän se pitää fanit lämpiminä. Vähän niin kuin että ei olla unohdettu teitä vaikka nyt ollaan täällä kotiseuduilla.
Muuten eilisestä, kun kirjoitin se K: n albumi vihdoin päässyt forumin seinälle mä melkein kirjoitin sen, että K vihdoin päässyt forumin seinälle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miten se että puhuu Suomesta liittyy shippaamiseen? Tottakai Bojan puhuu Suomesta kun täällä on niiden toiseksi suurin kuuntelijakunta. Pitäähän se pitää fanit lämpiminä. Vähän niin kuin että ei olla unohdettu teitä vaikka nyt ollaan täällä kotiseuduilla.
Se, että puhuu balkanilla haastattelija jopa korjaten miten itseasiassa parhaat fanit on suomesta ei ole kyllä kovin järkevää. Haastattelu ei ollut edes englanniksi. Lähinnä kylmettyä paikallisia faneja tuollainen. Lähinnä kuulostaa, että joku asia pakottaa puhumaan Jerestä tai edes Suomesta kokoajan
Ja olihan he juuri kahdestaan lomalla viikon.
Shippaan kyllä edelleen, mutta nyt on vain "kuiva kausi" eikä mitään oikein tapahdu, siksi täälläkin hiljaista. Odottakaa vaan kun jotain taas puskista tulee, nämä kaksi osaavat sen taidon kyllä!
Siis etenihän se suorastaan viikon kaksintaan vietettyyn lomaan, jota ei kukaan olisi voinut hurjimmissa kuvitelmissakaan uskoa vielä 1,5 vuotta sitten. Discordin B&K ryhmässä on 90 tyyppiä, joten ihan heti ei näytä tämä loppuvan. Colder months ja independent finnish project odottaa nurkan takana 🥰
Mulle tämä loma oli oikeastaan se käännekohta sille, että ihan todella aloin ajatella ja ymmärtää, että he on hyviä ystäviä, todella hyviä ystäviä. Koska ei he lähtis kahdestaan lomalle, jos jommalla kummalla olisi toiveita jostain muusta. En usko että sellaisia on koskaan ollut, he ovat koko ajan olleet ystäviä. Mutta siis se on tosi ihanaa, tollainen ystävyys. Mua ei vaan hirveesti jaksa kiinnostaa ystävysten laskettelulomat (ei kiinnostaisi esim. Härtsän ja Kärtsän lomakaan) ja toi finnish project oli kyllä jotain Bojanin toiveajatteluläppää korkeintaan :D.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se, että puhuu balkanilla haastattelija jopa korjaten miten itseasiassa parhaat fanit on suomesta ei ole kyllä kovin järkevää. Haastattelu ei ollut edes englanniksi. Lähinnä kylmettyä paikallisia faneja tuollainen. Lähinnä kuulostaa, että joku asia pakottaa puhumaan Jerestä tai edes Suomesta kokoajan
Liittihän hän sen siihen kultalevyyn, mutta joo oon samaa mieltä, että ei ollut ehkä ihan järkevä veto tuo, vielä alkaa suomeksi kiittelemään, tosin tuskin se haastattelija sitä ymmärsi :D. Bojan taitaa kyllä tietää että kaikki haastikset käännetään ja Suomessa niitä katsotaan, kun kameralle puhui. Tullut välillä jopa sellainen olo, että mainitsemalla joka kerta Suomen vähän kuin toivois että haastattelija alkais kysellä Kärtsästä jotain, tai ainakaan se mahdollisuus ei tunnu ollenkaan epämieluisalta, enää. Jostain syystä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle tämä loma oli oikeastaan se käännekohta sille, että ihan todella aloin ajatella ja ymmärtää, että he on hyviä ystäviä, todella hyviä ystäviä. Koska ei he lähtis kahdestaan lomalle, jos jommalla kummalla olisi toiveita jostain muusta. En usko että sellaisia on koskaan ollut, he ovat koko ajan olleet ystäviä. Mutta siis se on tosi ihanaa, tollainen ystävyys. Mua ei vaan hirveesti jaksa kiinnostaa ystävysten laskettelulomat (ei kiinnostaisi esim. Härtsän ja Kärtsän lomakaan) ja toi finnish project oli kyllä jotain Bojanin toiveajatteluläppää korkeintaan :D.
Härtsän ja Kärtsän lomat best, kun silloin tulee some-matskua olan takaa😍
Shippaus ei kyllä oo juurikaan laimentunut. Tumpussa on tehty bojere fanbookkia tms, ja Twitterissä oli hiljattain bojere-päivä ja kaikki shippaajat ja fiilistelijät siellä postaili vaikka kuinka paljon ihania kuvia.
Mulla itellä henkilökohtaisesti Kyproksen loma nosti bojere-intensiteettiä ihan hurjasti!
Se että just tällä palstalla on hiljaisempaa. No, siihen on varmaan monta syytä. Moni meni discordiin, muille palstoille, kuka mihinkin. Eihän tää palsta oo se mittari joka mittaa bojeren kokonaissuosiota tai shippaajien määrää.
Aina välillä joku tulee tänne sanomaan että "kaikki loppuu aikanaan" jne, mutta siis miksi heillä on se tarve kirjoittaa noin? K & B ketjussa? :D Hiukan ihmetyttää sekin.
Vierailija kirjoitti:
Muuten eilisestä, kun kirjoitin se K: n albumi vihdoin päässyt forumin seinälle mä melkein kirjoitin sen, että K vihdoin päässyt forumin seinälle
Miestä seinälle!
Härtsän ja Kärtsän lomat best, kun silloin tulee some-matskua olan takaa😍
No jos semmonen kiinnostaa niin mikäs siinä. Ite en avaa niiden stooreja ollenkaan, jos tiedän että ovat lomalla, kun ei heidän tekemiset juuri kiinnostele, keikkamatskua saatan katsoa joskus.
Eiks tuo reagoi kaikkiin biiseihin keneltä tahansa noin..joskus katoin sen muitakin reagointeja ja tyyli on sama aina.