M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2
Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3
Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.
Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3
Kommentit (10482)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku julkaisis sen Bojan-videon europassista sen jälkeen kun passia ei voi enää ostaa 🥹 Haluaisin niin nähdä sieltä vain sen. . .
Toivottavasti kukaan ei tyhmäile noin. Voi joutua vastuuseenkin
Ai että K olisi niin pikkumainen, että veisi käräjille jonkun joka julkaisee kun passia ei enää voi ostaa yhden lyhyen pätkän sieltä? Voi äiti sun kiimojasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota on pitänytkin sanoa että kannattaa ottaa tallettaa passista puhelimeen lempparikohtia jos suinkaan pystyy. Etenkin se Bojan. Vannon että tuokin video päätyy jossain kohtaa julkiseen jakoon fanien toimesta.
Toivottavasti päätyy 🙏
Kelasta voi hakea tukia ja niillä elää ihan hyvin, jos vaan priorisoi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai nykyaikaisiin ihmisiin. Tuo on kuin jostain misogynian kuvastosta. Raasu nainen on miesten vallassa
Keksi parempi tekosyy 🥱
Ihan oikea syy on. En ole shippari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuota on pitänytkin sanoa että kannattaa ottaa tallettaa passista puhelimeen lempparikohtia jos suinkaan pystyy. Etenkin se Bojan. Vannon että tuokin video päätyy jossain kohtaa julkiseen jakoon fanien toimesta.
Toivottavasti päätyy 🙏
Jos haluat nähdä videon niin voit itse ostaa passin ja mennä sen sieltä katsomaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö me tää Bluza keskustelu käyty jo? Joksut saavat tehdä ihan millaisen videon tahtovat tehdä eikä heidän tarvitse ottaa kantaa videoissa mihinkään. Videot on videoita ja Bluzan musavideo on samaa kaavaa muitten Joksujen musavideoiden kanssa. He ottavat kantaa ja antavat tukensa muulla tavoilla
Ja itse artistithan näyttää helvetin hyviltä, Jokerit! Kukaan ei puhu siitä! Naisesta vaan! Niin ja Bojan tietysti haukuttu maan rakoon. Musta näyttävät kaikki hyvin tyylikkäiltä ja ihanilta.
Ei ole haukuttu maanrakoon, eikä kielletty näyttävän hyvilta, silti kaikki eivät videosta tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida lakia rikkoa ottaa kuvia kuvista ja julkaista ne. 🤔 Tuo video on vähän kinkkisempi.
Eli sinusta Europassin kuvat voi julkaista?
Et vain taida ymmärtää, että yhtä laitonta se on niitä Avun kuvia levitellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kun joku julkaisis sen Bojan-videon europassista sen jälkeen kun passia ei voi enää ostaa 🥹 Haluaisin niin nähdä sieltä vain sen. . .
Ai että K olisi niin pikkumainen, että veisi käräjille jonkun joka julkaisee kun passia ei enää voi ostaa yhden lyhyen pätkän sieltä? Voi äiti sun kiimojasi.
Oletko noin k**mainen🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edelleen jokainen arvostelu Bluzan musiikkivideosta liittyy siihen et siinä nyt sattuu (nuorilla hetero)miehillä olemaan kaunis nainen ihailun ja rakkauden kohteena. Toivotaan et ois jätetty edes "mystisemmäksi" tämä kohde (eli nainen tietysti ainakin pois) et katsoja ois edes voinut pienessä pimeässä päässään haaveilla et Bojanin ihastus videossa olisikin joku toinen, joku mies, joku sellainen kuin ... Jere? Hei kamoon nyt. Lopettakaa se kitinä ja se lyttäys, video on erinomainen! Se on mielenkiintoinen, se on taitavasti ja taiteellisesti tehty ja toteutettu.
Ei kyse ole siitä naisesta, itselle se video on jotenkin ristiriidassa siihen kappaleeseen kuinka sen miellän niin jäi siihen yhteen katseluun. Kun vielä sanottiin, että olisi jotain uutta, petyin siihen, kun se olikin sitä heidän vanhojen biisien kuvastoa. Eikä minulle iske se B:n näyttelykään tuossa, vaan jotenkin tee
Siinähän jää kaikki yksityiskohdat huomaamatta ja syvällisemmät pohdinnat tekemättä kun oot katsonut sen vain yhdesti. Tuolta pohjalta sitten arvostelet, vaikka et edes toista kertaa viitsinyt katsoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Bojan-video siellä onkaan?
Saapuvat Kyprokselta Suomeen.
Ekassa vlogissa oli tämä.
liittyykö se jotenkin eurotouriin vai miksi siihen vlogiin sellainen kohta oli laitettu🤔
Mä en edes muista enää, mut siinä vaan oli se ku Mikke haki ne kentältä niin kuvasi sen.
Ja Kärtsä rupes lauleskelemaan / hyräilemään Frontside Ollien kertsiä takapenkillä.
Ai siis sitä kohtaa, jossa lauletaan...se tyttö teki sen, täydellisen frontside Ollien....joka siis tarkoittaa ihan jotain muuta kuin jotain skeittitemppua...että mahtoikohan siinä sitten Bojania kehuskella ja kertoa samalla Mikelle loman keskeisimmät tapahtumat. Bojsn tuskin ymmärsi.
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa itse kusiset passinne. Tässä mitään hyväntekeväisyyttä pyöritetä. Priorisoikaa. Jättäkää tupakat ja kaljat ostamatta. Jättäkää lapset ilman ruokaa ja vaippoja.
Mä en viitsis maksaa 15€ kun toi on ainoa, minkä siitä passista haluan. Eli kyse on järkevästä rahankäytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on mukana ihan ulkopuolinen yrityskin. Jos et sitä ole ymmärtänyt. Ei ole mikään K oma henkilökohtainen asia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä Bojan-video siellä onkaan?
Saapuvat Kyprokselta Suomeen.
Se on KYRPOS. Enkö mä sanonu jo sulle saatana...!
Toikin on niin tyhmä vitsi. Onneksi sen keksijä taisi pääosin siirtyä muualle.
Osa tykkää Bluzan musavideosta ja osa ei. Mutta voisko tän jankkauksen siitä jo lopettaa. Se on Joksujen tekemä video ja heidän näköisensä. Jos siitä ei tykkää niin ei sitä tarvi arvostella monta päivää peräkkäin, mutta olisi myös reilua antaa siitä tykkäävien myös kehua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostakaa itse kusiset passinne. Tässä mitään hyväntekeväisyyttä pyöritetä. Priorisoikaa. Jättäkää tupakat ja kaljat ostamatta. Jättäkää lapset ilman ruokaa ja vaippoja.
Mä en viitsis maksaa 15€ kun toi on ainoa, minkä siitä passista haluan. Eli kyse on järkevästä rahankäytöstä.
Kertoo sinusta paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sit se on voi voi. Se on sun valinta, mutta turha alkaa pyytelemään, että joku jakaisi laittomasti sen videon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti päätyy 🙏
Jos haluat nähdä videon niin voit itse ostaa passin ja mennä sen sieltä katsomaan
Ja vinkkinä myös, että sen kossumäyriksen hinnalla saat montakin passia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se taida lakia rikkoa ottaa kuvia kuvista ja julkaista ne. 🤔 Tuo video on vähän kinkkisempi.
On se silti maksullisen sisällön jakamista. Europassissa taisi se olla kielletty
Puhuin tuon lehden kuvista. Ne oli huono laatuisia eikä jaettu omana. Kansikuva näkyy kaikille jotka käy kaupassa
Olihan noissa jaoissa kuvia sisäsivuilta. Kuvitteletko sen olevan laillista jakamista? No ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on mukana ihan ulkopuolinen yrityskin. Jos et sitä ole ymmärtänyt. Ei ole mikään K oma henkilökohtainen asia
Totta ja aloittelevana yrityksenä oletettavasti reagoivat voimakkaasti kun eivät halua bisnesideansa valuvan kaivoon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö me tää Bluza keskustelu käyty jo? Joksut saavat tehdä ihan millaisen videon tahtovat tehdä eikä heidän tarvitse ottaa kantaa videoissa mihinkään. Videot on videoita ja Bluzan musavideo on samaa kaavaa muitten Joksujen musavideoiden kanssa. He ottavat kantaa ja antavat tukensa muulla tavoilla
Ja itse artistithan näyttää helvetin hyviltä, Jokerit! Kukaan ei puhu siitä! Naisesta vaan! Niin ja Bojan tietysti haukuttu maan rakoon. Musta näyttävät kaikki hyvin tyylikkäiltä ja ihanilta.
Joo, niin mustakin. 😍
Ihan sama, oli miten oli, mut Jere on ihana! 💚