Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

M/S Loverpool - K&B official 2024 osa 2

Vierailija
23.08.2024 |

Emoalus MS Lovelandin ja aikaisempien vesillelaskuyritysten muistolle <3

Fiilistely- ja shippausketju K&B:stä. Ketjuun kuuluu laajennetusti myös kaikki Käärijä crew sekä Joker Out (ja crew) plus fiilistely näistä henkilöistä ja heidän tekemisistään. Yksityishenkilöt eivät kuulu ketjuun. Päähenkilöiden shippaus on sallittu vain keskenään, muut sivuparitukset ovat ok. Kaikenlainen rasismi ja vihapuhe on kielletty.

Pidetäänhän hauskaa! Live, love, Jere! <3

Kommentit (10482)

Vierailija
3781/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://x.com/gledasvsonce/status/1849842088721973305

Ja mislim da sam se zaljubio = Luulen että olen rakastunut sinuun

Vierailija
3782/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3783/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta on aika sama jos yksi henkilö laittaa esim. 3 ääntä vs. 1 ja parinsa voittaa. So what silloin?  

Se MTV awards -kisa oli älytön, missä äänten anto oli kiinni siitä, kenen fanit jaksoivat päiväkaupalla painella sillä samalla sivulla 10 sek välein äänestysnappia...

No niinhän noi kaikki äänestykset toimii. Esim. Emma-gaalassa yleisönsuosikkiosiossa kaikki (paitsi K) kampanjoi fanejaan äänestämään. Samalla tavalla Joksut on mainostaneet faneilleen noita äänestyksiä, kuten se Viisujen rizz ja kehottanut äänestämään. Kaikki on samaa toimintaa. Mukaan voisi jopa laskea Joksujen ilmoituksen, että julkaisee mv:n kun tietty kuuntelumäärä saavutettu, sehän on samaa rämpytykseen perustuvaa..

Ei normi-ihmiset rämpytä😂

Eikö me Joksu-fanit olla normi-ihmisiä kun ihan todistetusti moni on tunnustanut rämpyttäneensä. 🤔👀

Vierailija
3784/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://x.com/luvrgus/status/1850119818013286874

😂

Apua. Jollekin riitti nyt 😂

Vierailija
3787/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa tännekö ei saa enää kirjoittaa we love together ilman poistoa. No kirjoitan silti. 

💚 We love together 💙

Vierailija
3788/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärtsä 💚 Boitsu

Boitsu 💙 Kärtsä

Vierailija
3789/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
3790/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poistan noi B:n haukkumiset kyllä.

Vierailija
3791/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja minusta on aika sama jos yksi henkilö laittaa esim. 3 ääntä vs. 1 ja parinsa voittaa. So what silloin?  

Se MTV awards -kisa oli älytön, missä äänten anto oli kiinni siitä, kenen fanit jaksoivat päiväkaupalla painella sillä samalla sivulla 10 sek välein äänestysnappia...

No niinhän noi kaikki äänestykset toimii. Esim. Emma-gaalassa yleisönsuosikkiosiossa kaikki (paitsi K) kampanjoi fanejaan äänestämään. Samalla tavalla Joksut on mainostaneet faneilleen noita äänestyksiä, kuten se Viisujen rizz ja kehottanut äänestämään. Kaikki on samaa toimintaa. Mukaan voisi jopa laskea Joksujen ilmoituksen, että julkaisee mv:n kun tietty kuuntelumäärä saavutettu, sehän on samaa rämpytykseen perustuvaa..

Emma gaalan palkinto on vähän eri levelillä kuin joku paras shippi pari. Ei niitä äänestyksiä voi verrata mitenkään. 

Vierailija
3792/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten lähtee muutkin K:n legendaariset lauseet 😊

Vierailija
3793/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääset varmaan sen takia istumaan taivaassa itse jumalan paikalle. 

Vierailija
3794/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääset varmaan sen takia istumaan taivaassa itse jumalan paikalle. 

😂

Vierailija
3795/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Emma gaalan palkinto on vähän eri levelillä kuin joku paras shippi pari. Ei niitä ä

Onhan se nyt tosi tärkeä asia et kenen mielikuvituspari voittaa. 

Vierailija
3796/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No K sanoi sen huumorilla siitä vaatteesta ja tietää, että oikeasti tuoksuu hyvältä. Teidän hajujutut on kiusaamista.

Vierailija
3797/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lainaan tämän tähän vaan, koska poistatin tuon viestin testatakseni, onko tuo ilmoita asiattomaksi todellakin vaan automaatti jota joku mentaalisesti epävakaa voi ketjussa hallita.

Vierailija
3798/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No K sanoi sen huumorilla siitä vaatteesta ja tietää, että oikeasti tuoksuu hyvältä. Teidän hajujutut on kiusaamista.

Relaa nyt vähän. Jos sulla on noin paha olla, nämä keskustelupalstat ei ole iikeib järkevä paikka.

Vierailija
3799/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

💚How somebody so beautiful smell so bad💙 Tää poistu taas.

K:lla on niin paljon näitä. I coming happy on mun lemppari😂

Vierailija
3800/10482 |
27.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Ketju on lukittu.