Olen ihan todella kyllästynyt
Siihen, että palveluntarjoajat eivät ota vastaan palautetta, vaan kaikesta alkaa kamala epäammattimainen riitely. Minun tapani antaa palautetta on samantyylinen kuin tämä keskustelun aloitus. Ymmärrettävästi moni ei anna palautetta, kun pasmat menevät aivan sekaisin, kun joku sitten antaakin. 🙄
Kommentit (4)
Vain hyvä palaute otetaan vastaan. Tässä on se ongelma, että mitään parannusta ei asioihin tule ellei kuunnella missä on vika.
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvä palaute otetaan vastaan. Tässä on se ongelma, että mitään parannusta ei asioihin tule ellei kuunnella missä on vika.
Älä jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vain hyvä palaute otetaan vastaan. Tässä on se ongelma, että mitään parannusta ei asioihin tule ellei kuunnella missä on vika.
Nimenomaan!!!! Kyllä mielistelevät palautteet otetaan ilomielin vastaan, mutta vähänkään negatiiviset aiheuttavat p a s k a m y r s k y n, ihan kirjaimellisesti huutoa, perään soittelua, päälle pauhaamista yms. Tänään juuri yksi palveluntarjoaja soitti minulle ja jouduin lyömään luurin korvaan, kun hän ei antanut minulle suunvuoroa vaan pauhasi päälleni kuin yleinen syyttäjä. Olin jo selkeästi ilmaissut etten tule asiakkaaksi, mutta siitä huolimatta hän koki tarpeelliseksi soittaa perään, että juu emme me ota tätä hommaa hoitaaksemme ja sitten liuta kaikkea älytöntä avautumista 🙄
OK