Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihan todella kyllästynyt

Vierailija
23.08.2024 |

Siihen, että palveluntarjoajat eivät ota vastaan palautetta, vaan kaikesta alkaa kamala epäammattimainen riitely. Minun tapani antaa palautetta on samantyylinen kuin tämä keskustelun aloitus. Ymmärrettävästi moni ei anna palautetta, kun pasmat menevät aivan sekaisin, kun joku sitten antaakin. 🙄

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

Vierailija
2/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain hyvä palaute otetaan vastaan. Tässä on se ongelma, että mitään parannusta ei asioihin tule ellei kuunnella missä on vika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vain hyvä palaute otetaan vastaan. Tässä on se ongelma, että mitään parannusta ei asioihin tule ellei kuunnella missä on vika.

Älä jaksa. 

Vierailija
4/4 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan!!!! Kyllä mielistelevät palautteet otetaan ilomielin vastaan, mutta vähänkään negatiiviset aiheuttavat p a s k a m y r s k y n, ihan kirjaimellisesti huutoa, perään soittelua, päälle pauhaamista yms. Tänään juuri yksi palveluntarjoaja soitti minulle ja jouduin lyömään luurin korvaan, kun hän ei antanut minulle suunvuoroa vaan pauhasi päälleni kuin yleinen syyttäjä. Olin jo selkeästi ilmaissut etten tule asiakkaaksi, mutta siitä huolimatta hän koki tarpeelliseksi soittaa perään, että juu emme me ota tätä hommaa hoitaaksemme ja sitten liuta kaikkea älytöntä avautumista 🙄