Jos te haluatte oppia ymmärtämään itseänne, niin teidän on kohdattava kaikki tuska sisältänne, sitä ei voi paeta tai sivuuttaa
Tää on ihan ensimmäinen asia, mikä on hyvä ymmärtää. Ihminen toimii niin, että hän koittaa kokoajan tiedostamattaan pitää itseään ja mieltään kiireisenä, ettei omat traumat tai mikään muukaan asia nousisi pinnalle.
Te huomaatte sen kun te vaan olette yksin ja hiljaa tekemättä mitään, sieltä nousee heti kaikki negatiivinen pinnalle ja te haluatte alkaa tekemään jotain. Se kikka on nimenomaan siinä, että te pysähdytte ja lopetatte pakenemisen.
Se oon äärimmäisen vaikea prosessi antaa kaiken tulla vaan ja hypätä sinne pimeyteen itse myös. Mut sä tuut takas sieltä niin, että sun sydän on auennut ja sä ymmärrät nyt itseäs paremmin kuin koskaan aiemmin. Se tuska mikä sulla on muuttuu ymmärrykseksi.
Sä et tuu koskaan pääsemään irti siitä, mutta se muuttuu ymmärrykseksi, se tuska muuttaa muotoaan. Sä viisastut.
Unohda kaikki hetkellinen mielihyvä ja asiat mitkä pitää sun mielen kokoajan kiireisenä ja anna kaiken tulla.
Miksi te kuvittelette, että kaikissa henkisissä teksteissä puhutaan aina "demonien voittamisesta" ja miksi elokuvissa henkilö aina "kuolee" ja herää takaisin henkiin? Se on suora viittaus tähän prosessiin. Ne lopettaa pakenemisen ja taistelee itsensä ymmärrykseen ja valaistukseen.
Starwars viittaa tähän suoraan, Jedi kun antaa itsensä kuolla ja uhraa itsensä, hän muuttuu "force ghostiksi", Tää on taru sormusten herrasta, kun Gandalf kohtaa balrogin ja valaistuu, tää on kaikkialla sama
Se ei oo antautumista, vaan se on sitä, että sä lasket aseesi ja taistelet eri asein sitä negatiivista vastaan ja sä aina lopulta voitat.
<3
Mä olen jo käynyt tuon läpi.