En jaksa enää ystäviä jotka häiritsee iltayöstä!
Yks viestittelee puolilta öin.
Toinen soittelee pitkiä puheluita yötä vasten!!
Olen taas väsynyt.
Kommentit (27)
ÄLÄ VALITA jos vastaat niihin puheluihin.
Jos jollain tulee hätä niin soittaa hätänumeroon. Laiton äitini puhelimeen 112-sovelluksen mutta hän poistatutti sen.
Vaatii lähiomaisia päivystämään jos tulee pienintäkin ahdistusta. Joku vei hänet sairaalaan ja kun soitin niin aikoi häipyä sieltä kiireen vilkkaa. Olikohan hermostunut taas ihan pienestä.
Olen estänyt puhelimessani yhteydenotot minuun ilta kymmenen ja aamu kahdeksan välisenä aikana ja vain tiettyjen henkilöiden yhteydenotot tulevat läpi tähänkin aikaan, eli puolison, lapsen ja lapsenlasten ja yhden sisarukseni.
Vierailija kirjoitti:
Se ärsyttää kun näen ruudussa taasen sen yhden profiilikuvan et meseviesti on tullut.
Nimenomaan iltayöstä.
Joskus yölläkin viestittää.
No jösses! Miksi kyttäät sitä puhelinta yöllä? Puhelimen voi jättää vaikka toiseen huoneeseen tai laittaa kaus sängystä tai edes kääntää alaspäin. Ellet siis osaa vaientaa viestejä. Minä ennhalua koskaan meseviestejä näkyviin, sen voi säätää puhelimen asetuksista. Käyn lukemassa niitä sitten, kun minulla on aikaa.
Todellisuudessa et kestä itseäsi kun et ole oppinut vetämään rajoja. Lukuisia teknisiä vaihtoehtoja tilanteen korjaamiseksi on jo lueteltu.
Ainakin omassa puhelimessa sen kuvan saa pois, kun painat kuvaa ja siirrät sen näytölle ilmestyvään rastiin. Voit myös mesessä avata kyseisen henkilön keskustelun ja i-palluran takaa löydät kohdan mykistä.
Tuossa nyt pari vinkkiä, muitakin mahdollisuuksia on, esim. sanoa hänelle että voisitko jatkossa viestitellä ennen klo. xx.