Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkäätkö koskaan elämän menevän ohi?

Vierailija
23.08.2024 |

Pelottaako koskaan, että elämä jää elämättä, menee kokonaan ohi? Päätepysäkillä huomaat ettei ole puolisoa, lapsia, ketään mitään ja kaikki mitä teit oli täysin turhaa?

Pelkäätkö koskaan elämän menevän ohi?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siitä lähes varma

Vierailija
2/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se meni jo ohi. Jotakin hyvää sain. Tuli paljon paskaa niskaan. Ja terveys on mennyttä. Vaikuttaa työkykyyn ja on krooniset kivut.

50+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa äänestää ja tarjota vertaistukea. Luulen tilanteen olevan yleisempi kuin moni surussaan käsittää.

Vierailija
4/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä mielessä en, että ei mitään väkisin saa, saa jotain toista asiaa ehkä tuurilla. Siinä mielessä kyllä, että aika kuluu kiitäen joskus (välillä hidastuu) että yhtäkkiä ikä muuttuu numeroissa. Ehkä ympäristökin on se mikä on ja tilanne. En etsi samoja asioita täsmälleen aina kuin muut, että tavan vuoksi pitää olla joku sama kuvio kuin muilla. Ihmisillä on siis eri asiat mielessä. Hyviä asioita kaikki varmasti kaipaavat. En koe että joku alkoholi tai konsertti kuuluu tavoittelemiini asioihin.

Vierailija
5/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset on kyllä joten ei täysin . Puolisoa ei löydy koska palstan mukaan olen pienimunainen inkkeli.

Vierailija
6/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yhtä turhaa se elämä on vaikka olis puoliso ja lapset. Ei nekään ole enää 100 v päästä elossa eikä kukaan muista niiden olemassaoloa. 

Vierailija
7/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan se on mennyt...prkle

Vierailija
8/8 |
23.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mennyt täysin. Jotain kuitenkin haluaisin vielä saavuttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan neljä