Leikkele ei kuulu voileipään
En ymmärrä ihmisiä jotka laittaa leikkelettä voileipiin. Ei se siihen kuulu?
voileipään kuuluu vain voi ja voin lisäksi juusto mutta se kinkkuleikkele ei siihen kuulu.
Kommentit (38)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokainen saa laittaa leipänsä päälle mitä itse haluaa
Ei muuten saa! Olen huippuravintolassa keittiömestarina ja väitän tieväni asiasta enemmän kuin sinä. Jos asiakas tilaa voileivän, siinä on leipää ja voita piste. Jos asiakas haluaa makkaraleivän, on kyse täytetystä leivästä.
Ei ole täytetty leipä, jos sen makkaran päällä ei ole toista leipäviipaletta. Valehtelet ammatistasi.
En maininnut sanallakaan montako viipaletta sitä leipää siinä on ja missä asennossa.
Makkaraleivässä pelkän leivän päällä on lisukkeita ja makkaraa eli päällisiä. Täytetyssä makkaraleivässä on lisukkeita ja makkaraa täytteinä. Joko alat ymmärtää, pölkkypää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten saa! Olen huippuravintolassa keittiömestarina ja väitän tieväni asiasta enemmän kuin sinä. Jos asiakas tilaa voileivän, siinä on leipää ja voita piste. Jos asiakas haluaa makkaraleivän, on kyse täytetystä leivästä.
Ei ole täytetty leipä, jos sen makkaran päällä ei ole toista leipäviipaletta. Valehtelet ammatistasi.
En maininnut sanallakaan montako viipaletta sitä leipää siinä on ja missä asennossa.
Makkaraleivässä pelkän leivän päällä on lisukkeita ja makkaraa eli päällisiä. Täytetyssä makkaraleivässä on lisukkeita ja makkaraa täytteinä. Joko
Mutta kyse ei silti ole voileivästä, yritä nyt sinäkin ymmärtää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että menet ihmisten kotiin julistamaan gospelia voileivästä kerta noin tomerasti väität ettei saa?
On aivan perustietoa joka opetetaan jokaiselle koulun kotitalousopin tunnella.
Jaa. En muista kotitalousopettajan vetämään herneitä nenään jos joku halusi leikkeleen leivän päälle. Jokainen sai syödä leipänsä kuten tykkäsi.
En tiedä missä rupukoulussa sinä olet ollut, mutta kyllä se kuuluu siellä opettaa
Laita linkki leikkelekieltosäädökseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuki sinä vaan suonesi voin kanssa, meillä käytetään Keventäjää.
Hyvin kevenee terveys keventäjällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkaraleivässä pelkän leivän päällä on lisukkeita ja makkaraa eli päällisiä. Täytetyssä makkaralei
Voileipä on leipäviipale, jonka päällä voi olla voin, margariinin tai jonkin muun levitteen lisäksi myös esimerkiksi juustoa tai leikkelemakkaraa ja tomaattia, kurkkua tai muita vihanneksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletan että menet ihmisten kotiin julistamaan gospelia voileivästä kerta noin tomerasti väität ettei saa?
On aivan perustietoa joka opetetaan jokaiselle koulun kotitalousopin tunnella.
Jaa. En muista kotitalousopettajan vetämään herneitä nenään jos joku halusi leikkeleen leivän päälle. Jokainen sai syödä leip
Minä kävin talouskoulun eikä siellä tuollaisia opetettu.
No hyi. Kerettiläinen ap pilaa leivän voilla ja juustolla. Kaikki tietää, että leipä syödään sellaisenaa ilman mitään lisukkeita
Voiton leipä (bread of victory) jos on muut sörssit mutta ei voita eikä margista.
Aiheesta on ihan turha vääntää. Tässä myös sille huippuravintolan keittiömestarille joka luuli tietävänsä asiasta enemmän:
"Voileipä on leipäviipale, jonka päällä voi olla voin, margariinin tai jonkin muun levitteen lisäksi myös esimerkiksi juustoa tai leikkelemakkaraa ja tomaattia, kurkkua tai muita vihanneksia
Voileipiä nautitaan esimerkiksi välipalana tai eväinä. Monet nauttivat voileipiä myös aamiaisella ja muilla aterioilla."
Vierailija kirjoitti:
Aiheesta on ihan turha vääntää. Tässä myös sille huippuravintolan keittiömestarille joka luuli tietävänsä asiasta enemmän:
"Voileipä on leipäviipale, jonka päällä voi olla voin, margariinin tai jonkin muun levitteen lisäksi myös esimerkiksi juustoa tai leikkelemakkaraa ja tomaattia, kurkkua tai muita vihanneksia
Voileipiä nautitaan esimerkiksi välipalana tai eväinä. Monet nauttivat voileipiä myös aamiaisella ja muilla aterioilla."
Eliittipossua kun kuvan leivässä heti brietä tai camembertiä päällä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Makkaraleivässä pelkän leivän päällä on lisukkeita j
Voileivän päällä voi olla vain voita, ei mitään margariineja tai muita levitteitä. Voin lisäksi voi olla esim. juustoa tai makkaraa.
Minä laitan leivälleni grillattuja raakkuja. Sitruunalla ja valkosipulivoilla.
Ei kuulu ei. Kuten ei kuulu voi juustoleipään. Onneksi halutessaan voi tehdä voikinkkujuustoleivän. Ja jos oikein hurjavauhtista heittäytyy niin voikinkkujuustokananmunapaprikakurkkusalaattileivän.
No ei tietenkään. Voileipä on leipä, jolle on levitetty voita. Jos on voin sijaan margariinia, se ei ole voileipä.
Kerro jo, mihin se leikkele sitten laitetaan.
Jaa. En muista kotitalousopettajan vetämään herneitä nenään jos joku halusi leikkeleen leivän päälle. Jokainen sai syödä leipänsä kuten tykkäsi.