Perjantain pöperöt teillä?
Kommentit (31)
Eilistä kaalilaatikkoa. Viikonlopuksi broileria riisi-persikkapedillä.
Jääkaapissa on annos kanaa ja riisiä ja pari annosta kaalipataa. Valtisenpa niistä sitten kun tulen töistä.
Teen itse pinaattilettuja ja niiden kanssa lehtikaali-hasselpähkinätäytteen, johon löysin ohjeen sivustolta Anna.fi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
ei voi itse päättää tosin on muutama alelohi pakkasessa ja lihoja ja kanafileitä mutta mieluummin että sulatan menen hakemaan ruoat ruokajonosta niin saapi happea taas ja ihmiskontakteja vaikka ne onkin urpoja kaikki
Viwlä mietinnässä. Nyt on juurekset ja vihannekset edullisia, niin mietin uunijuureksia ja niiden kanssa jotain pihvejä tai chorizoa. Teen varmaan päätösen kun käyn kaupassa. Menee jonkun aikaa juureksissa, niin saattaa olla vasta huomisen tai sunnuntain ruoka ja tänään ehkä jotain hieman nopeampaa. Joka tapauksessa kasvissyöjätyttären lihaasyövä poikaystävä tulossa käymään tänään, niin jotain lihaa on pöydässä.
Lounas: pizza ja kebabrulla
Päivällinen: nugetit ja ranskalaiset majoneesidipillä ja litra colaa.
Lounaaksi on annos kesäkurpitsalasagnea. En tiedä vielä, mitä syön päivälliseksi.
Varaus ravintolaan, näytti olevan neljän ruokalajin menu.
Vierailija kirjoitti:
Eilistä kaalilaatikkoa. Viikonlopuksi broileria riisi-persikkapedillä.
Kuulostaa kotoisan kasarilta.
Sipulirenkaita, mozzarellatikkuja ja nuggetteja.
Koko viikonlopuksi kaalilaatikkoa iso satsi. Ja tietty puolukkasurvosta :P
syön aina vain kaljaa perjantaisin ja la aamuna
Hyi helvetti miten epäterveellisesti ihmiset elää. Ei ihme että meillä on kansanterveyskriisi.
Vierailija kirjoitti:
ei voi itse päättää tosin on muutama alelohi pakkasessa ja lihoja ja kanafileitä mutta mieluummin että sulatan menen hakemaan ruoat ruokajonosta niin saapi happea taas ja ihmiskontakteja vaikka ne onkin urpoja kaikki
Mitä annat miehen päättää ruoat? Nyt nainen vähän tsemppiä
En vielä ole päättänyt. Meillä perjantain pöperöt ovat samalla viikonlopun pöperöt tai ainakin la syödään vielä samaa. Viikonlopun pöperöt on aina jotain parempaa pöperöä. Suosittuja on esim. lasagne, intialainen ruoka, tortillat, pizza tai pihvit.